@Riverdale87 , sterkte meis en hou goed in de gaten dat je niet uitdroogt met dat warme weer!!! Hopelijk kun je er wat voor krijgen wat een beetje helpt. Hier weer slecht geslapen, eigenlijk is dat op zere boobs na de enige klacht die ik op het moment heb. Zo raar overdag doodmoe maar s nachts lig ik te draaien en te malen, zucht....dromen als een malle. Wellicht door de hormoontjes
@Mommy2016and2018 Snap ik ook maar ik voel me er de hele dag beroerd door. Buik groeit ook dus ondanks dat ik het soms nog eng vind heb ik graag iets tegen het spugen. @Baby217 Ik heb twee kopjes thee en een banaan op nu. Heb wel honger maar blijf zo’n gevoel houden alsof er iets omhoog gaat komen... En dat slecht slapen is heel herkenbaar!
@Riverdale87 Vervelend dat je zo beroerd bent zeg, ik zou zeker maandag om iets vragen, wie weet hoe goed het helpt. Probeer dit weekend idd vooral goed te drinken, miss ook dingen als waterijsjes, watermeloen, etc. proberen. Hoop voor je dat het een beetje uit te houden is!
Ik heb trouwens ook weinig symptomen hoor behalve een buikje, moeheid en zere borsten. Misselijkheid had ik wel in week 5/6/7. Maar nu heel af en toe en kan gewoon alles eten. Ik denk dat het niet iets is om je zorgen over te maken omdat het gewoon bij iedereen anders is. Echt super vervelend @Riverdale87 ik kan me voorstellen dat je er iets voor wilt hebben. Probeer wel te blijven drinken, en misschien een beetje citroensap in je water tegen de misselijkheid. @cherubin jeetje zeg anders misschien naar een plaatselijke ziekenhuis voor de zekerheid. Als het goed is wordt dat wel verzekerd toch? En inderdaad even bellen met je verloskundige.. hopelijk is het niets
Gember schijnt ook te helpen tegen misselijkheid toch? Maar dat vind ik zelf niet te eten haha! Thanks meiden! Het lijkt niet erger te worden en is nu nog af en toe beetje bruin. Maar ieder steekje en krampje voel je nu natuurlijk, terwijl volgens mij de boel binnen met een groeispurt bezig is want het trekt behoorlijk... Dus ik hoop het maar uit te zingen tot we weer in NL zijn, zie dat Franse ziekenhuis ook niet zo zitten
Zoooo we zijn weer terug! Ik ga zo even globaal teruglezen lieve meiden. Het was echt heel erg leuk ,maar oh wat vermoeiend Bekijk bijlage 573995 Bekijk bijlage 573996 Blijft magisch he
Na een hele drukke week een hele slechte nacht gehad, denk dat de pizza gisteravond verkeerd gevallen is, de hele nacht ziek en buikpijn en heftige diarree, mijn man was vannacht helaas pas om 1 uur thuis en vandaag ook weer aan het werk dus even door moeten bijten, nu net de jongste op bed gelegd, mijn zoontje zit op de bank tv te kijken en ik lig op de bank met een dekentje (ja, ondanks het weer heb ik het echt koud) en ga proberen te slapen
Oh @cherubin .. je bent in Frankrijk?! Dat zou ik ook niet zo fijn vinden inderdaad... Tot nu toe is het bij het spugen van vanmorgen gebleven. Gelucht bij de Hema en het zit er allemaal nog in gelukkig
@Riverdale87 ja we zijn op vakantie dus toch anders Maar het lijkt nu gestopt en m’n buik lijkt ineens vooruit gesprongen haha dus dat zal het trekkerige gevoel wel zijn geweest Fijn dat je niet meer hebt hoeven spugen! Beterschap @Evelieng Mooie echo! Als kleine meid straks wakker is maar eens op pad. Heb nu al heel de ochtend rustig aan gedaan terwijl onze dochter zich eindelijk beter voelt en we dus hoopten nog even wat leuke dingen te kunnen doen
Pfff wat is het warm hey dames .. Je kan echt niet wennen aan het weer zo heb je je winterjas aan zo je zwemkleding Krijg je toch wat van Hier hebben we de baby kamer op gehaald helemaal blij mee Hoef deze zwangerschap zo ook weinig alles is al voor handen aangeboden door vrienden ..en ziet er prima uit.. Gisteren goede vriendin gevraagd of ze er bij wil zijn straks bij de bevalling ..deze vrienden waren ook de eerste die we het vertelde
Lekker warm idd net aan de koude kiwi s gold mnmonmom, heerlijk. Zo maar eens even wat citroen limonade koud zetten. @cherubin, fijn dat het is gestopt En @Mama38 leuk joh!
ik.heb vreselijk last van hooikoorts, bied wel 30x op een dag minimaal. Jeukende neusgaten wordt er gek van. Nu ook een aft op mijn tong
He dames, Echt ik heb het vreselijk warm en vind het nu al niks dat warme weer. Kan er ook niet heel goed tegen als ik niet zwanger was hoor hahah! Ik denk telkens wat bij mijn navel te “voelen” maar dat kunnen de kindjes toch nog lang niet zijn hahah
Ik voelde mijn laatste ook met 10 weken. Dat kan hoor meis. Zeker nu je er 2 hebt. ik weet t zeker omdat ik toen ook een echo kreeg en zij veel bewoog en voelde wat schuiven
Hey dames! Voor de dames die niet zo fit zijn door de hormonen of het weer wens ik beterschap! Vandaag heb ik mijn termijnecho gehad en alles was goed! Heb de baby ook zien uitrekken en lekker bewegen! Ook was het hartje sterk aanwezig Hierbij de fotos : De baby zat wel omgekeerd haha! Ook ben ik nu 19 december uitgerekend ipv 16!
Mooooooi de echo foto's @FoXii @Evelieng beterschap meis @Riverdale87 hopelijk gaat het weer de goede kant op bij jouw meis