Uitgerekend 16 t/m 31 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wistaire, 7 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy2016and2018

Mommy2016and2018 Actief lid

11 mei 2018
    102
    154
    43
    Vrouw
    Hhha eigenwijsje! Super leuk!

sweetlove80 en FoXii vinden dit leuk.
  2. Mama38

Mama38 Actief lid

28 apr 2018
    422
    599
    93
    Vrouw
    Ik voelde mijn tweeling ook vanaf 10 weken ongeveer begreep er niks van want dacht toen er maar 1tje te hebben pas later bleek waarom ik ze al voelde het waren er 2 dus kan best hoor ...

Ik had daarstraks ook effe he wat voel ik nou maar neem aan dat het deze keer wel mijn darmen zijn

droomwens79, Layali01 en Riverdale87 vinden dit leuk.
  3. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Heb je nog een leuke dag gehad @cherubin? Fijn dat het is gestopt!

@MamaTuttebel die warmte is vreselijk he?! Ik heb het soms ook, bij mijn navel. Afgelopen zondag was mijn baarmoeder al halverwege de navel dus ik denk wel dat het eerder te voelen dan bij een kindje...

Prachtige echo @FoXii :)

Hier alles binnengehouden en op wat duizeligheid na voel ik me prima! Gelukkig :)
    Alleen die warmte, bah!

Florina, Baby217, Fennec en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw

O ellende hea! Jaren geen last meer van gehad en deze week alles terug lijkt wel een inhaal slag. Vanmorgen 2 ogen dichtgeplakt ellende die hitte en de hooikoorts

sweetlove80 vindt dit leuk.
  5. Barbje

Barbje Actief lid

1 okt 2016
    298
    208
    43
    Hier precies hetzelfde...
    Heb denk ik wel 300 x geniest vandaag:confused:
    Denk ook stiekem telkens dat al die samentrekkingen ongunstig zijn voor beebje in mijn buik.
    We mogen geen pilletjes en snuifjes hiervoor he?
    Misschien is er iets homeopatisch... ik ga morgen eens googelen.

Toen het vanavond afgekoeld was nog even naar het strand geweest. Toen was het lekker! Vandaag overdag vooral in de schaduw gebleven.
    Het is nu trouwens hartstikke lekker buiten. Lig buiten op de loungebank met de laptop. Glas water en tissuedoos binnen handbereik. En vooruit, ook een bak chips erbij :D hahaha

Ik vind het trouwens zo knap van de meiden die al een kamertje en/of wagen hebben gescoord.
    Ik durf nog echt helemaal niets te kopen.. Vind het nog zo spannend... Vandaag precies 9 weken en woensdag weer een echo in het ziekenhuis.
    En wat een mooie echo @FoXii ook al zo duidelijk! Ik hoop woensdag ook zoiets te zien! :)

Zonnestraal, sweetlove80 en FoXii vinden dit leuk.
  6. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Zo, vandaag de hele dag op een congres geweest voor werk. Behoorlijk mijn zwangerschap gemerkt. Mensen met stinkende adem naast me (gat ver dam me) drie kwartier op een tafel moeten zitten in een bloedhete, afgesloten ruimte, zonder airco met tig mensen (op de tafel omdat alle stoelen bezet waren). Pfff.... daarna nog de verjaardag van mijn vader. (Wel heel gezellig).

Wat hooikoorts betreft; ik gebruik de medinose (Google maar). Werkt tot nu toe perfect bij mij. Heb nergens last van!

7. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

Wat vervelend voor de dames met hooikoorts! Hopelijk hebben jullie snel een oplossing ervoor dat het minder wordt!

Hier nog een buiken foto!❤️

Bijgevoegde bestanden:

Florina, Layali01, FoXii en 8 anderen vinden dit leuk.
  8. Lalalola

Lalalola Niet meer actief

Wauw echt al mooi buikje! Hoe zet je die tekst erbij?

MamaTuttebel vindt dit leuk.
  9. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

Daar heb ik een app voor “baby pics”

Barbje, Lalalola en Fennec vinden dit leuk.
  10. Baby217

Baby217 Actief lid

13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    Wauw wat een mooie foto's, genieten x

FoXii vindt dit leuk.
  11. Baby217

Baby217 Actief lid

13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    Heb ook nog niks gescoord op een romper en wat sokjes na:) ga straks wel helemaal los hoor whaha, rondneuzen doe ik al wel. De joie kinderwagen vind ik prachtig en betaalbaar:)

12. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Ooooh dat is een mooi buikje zeg!

13. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Mooi @MamaTuttebel :) Gaat lekker snel met twee he?

Bekijk bijlage 574108
    Mijn buik gister *hartjesogen*

Morgen de termijnecho! Stiekem zo spannend. Daarna lekker winkelen en dan bekend maken aan degene die we nog niet gehad hebben.
    Echt grote spulletjes koop ik ook pas later, heb bij zoontje zelfs gewacht tot na de 20 weken echo. Kleren enzo ga ik kopen na de geslachtsbepaling :)

Florina, Layali01, FoXii en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Wat een mooie buiken dames!!!

15. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Wooooooow, ook al zo’n mooi buikje!!

Riverdale87 vindt dit leuk.
  16. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Ik wil ook n tweeling haha jullie hebben a zulke mooie buikjes!!!

Barbje, MamaTuttebel en Riverdale87 vinden dit leuk.
  17. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Haha! Gaat zo snel :) ik maak me alleen zorgen hoe dat eruit gaat zien met een week of 37 :roflmao:

Barbje vindt dit leuk.
  18. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Zodra ik de echo donderdag heb gehad (dan ben ik 9+4). Dan begin ik al wat dingetjes te kopen.

Blijft toch altijd spannend....

Evelieng en Barbje vinden dit leuk.
  19. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Mooie buikjes!
    Mijn collega was zwanger van een tweeling, daar had ik toch wel beetje medelijden mee hoor qua formaat buik. Met 25 weken al, hoop voor haar dat ze inmiddels bevallen is met die hitte! Nog niets van gehoord ivm m’n vakantie :)

Godzijdank geen hooikoorts hier. Dreigde vorige week verkouden te worden, dan mis ik mijn neusspray en strepsils altijd zo dus ben blij dat ik dat in de kiem kon smoren met thee met honing haha!

Hoera, kleine meid voelt zich weer stuk beter! Ze kon zich vanmorgen weer woest maken omdat haar speelgoed niet meewerkte, dat was lang geleden haha! Gisteren was ook erg leuk, waren bij een enorme kinderboerderij met grote speeltuin dus ze kon zich best vermaken. Lag alleen tegen een berg op dus was flink klimmen. Blij dat ik nog niet hoogzwanger ben :roflmao:

Layali01, Barbje en sweetlove80 vinden dit leuk.
  20. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Spulletjes heb ik nog niets gekocht. M’n moeder wel, die heeft al een pakje gekocht en hier op vakantie een snoezig shirtje. Denk dat ik pas echt los ga na de geslachtsbepaling en als de wintercollecties binnen zijn. Vorige keer stiekem best een paar miskopen, lekker warme setjes in maat 62 voor een kind wat in mei geboren is...was zo zonde!

FoXii en Evelieng vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina