@juf1987 beterschap! Lekkere cravings dames. Ik ben momenteel gek op zure producten, nectarines en watermeloen, jammie. Pfff had vandaag flink buikpijn aan de rechterkant. Straalde ook iets naar boven. Wilde zelfs bijna naar spoed bellen maar na het liggen trok het weg. Nog steeds beetje gevoelig. Hoop maar dat alles goed gaat. Ik dacht miss blinde darm (normaal nooit last). Nog een week voor de termijnecho.
Lekker gekletst hier. Mooie buikjes @Riverdale87 en @MamaTuttebel! Hier ook al een buikje maar met lossere shirtjes valt het niet echt op. Hier wel wat pakjes besteld haha kon het niet meer laten. Over een weekje mogen we weer naar de baby’s kijken. Voor de mama’s die al kindjes hebben. Zijn baby’s snel uit maat 50 gegroeid?
Mijn ervaring: Mijn baby was toen geboren krap 3800 gram en 53 cm. Kon een kleine maand in 50. Je verwacht n tweeling, dus zou wel wat 50 inslaan want tweelingen zijn iets kleiner bij de geboorte gemiddeld dacht ik. Is altijd mooi als die babykleertjes goed aansluiten. Het verschilt trouwens ook per merk hoe groot zo een 50 of 56 valt.
Mijn zoontje zat vrijwel meteen in 56 (4180 gram bij geboorte) mijn dochtertje (3420) zat er wel een paar weken in
Mijn dochtertje was 3710gram en 50cm zat een paar weken in 50, daarna wat langer in 56 en sprong toen over naar 68 heeft nooit 62 aangehad . Dus ik koop nu wat setjes 50 en 56. Plus 2 geboortepakjes 50 en 56.
Ooh hier ook maatje 50 gehad! En best wel lang opzich, zeker paar weekjes! Heerlijk! 1ste 3880 2e 3067 Pff dat niet shoppen is moeilijk!!! Er is zoveel mooist hahah!
Ik denk dat hij ong een maand in 50 kon. Denk ik haha weet t niet meer zo goed. Ze zeiden het word een lang jongetje dus ik had bijna geen 50. Werd toch niet zon lang jongetje haha
Wij mogen morgen om 16.30 spieken naar de baby voor het eerst. Ben heel benieuwd voel me nog steeds niet echt zwanger maar dat had ik met de vorige ook niet. Voel me goed, beetje moe dat wel. Maar verder gaat t prima.
Ik dacht eerst... Ah dit wordt weer een meisje, amper misselijk, maar nu met de heftige misselijkheid van de afgelopen week... denk ik hmmmmm misschien toch weer een jongen... zat ook al grapjes tegen mijn man te maken want toen ik zwanger was van ons zoontje wist ik ineens veel beter de weg en nu ook... maar wellicht is het wel een hele slimme meid blijft zo grappig dat heen en weer hinken op gedachten
Net bloed af laten nemen voor de nipt... willen jullie allemaal voor me duimen dat alles goed gaat zijn
Hier was is 37 weken zwanger van mijn tweeling zoons ...net een uur voor ze eruit kwamen (Ik werd ingeleid maar voelde me topfit had volgens mij nog best tot 39 weken kunnen lopen)
Schaf ook gerust maat 48 aan voor als je net bevallen bent ...vooral bij tweeling zal 50 echt nog te groot zijn ...mijn jongens waren 46 cm
Net een beetje gegoogeld (als ik me veel doe ik dat) Maar wat staat er een hoop onzin en bangmakerij op dat internet zeg voor je het weet heb je omdat je baarmoedermond een stukje open is (Wat normaal is zijn immers al een aantal baby's door heen gegaan dus gaat niet helemaal dicht onderaan duh) baarmoederhalskanker hebben enz ... De ene site roept dat de kans op een miskraam na 9 weken 3% is terwijl een andere site zegt dat het 12% Is en dat de kans pas afneemt als het praktisch geboren is ...je zou der paranoia ban worden joh.. En soft ijs tja 10 jaar geleden voor het eerst gehoord dat dat idd nogal wat bacteriën kan bevatten.. Maar ja bijna 18 jaar geleden wist ik dat niet en heb ik dat de gehele zwangerschap gegeten ...kind was een blakende meid ..niks aan het handje Laat je niet gek maken meiden want dan word het nog een lange zwangerschap Hier zo werken in een magazijn tis buiten 30 graden binnen dus ruim 10 graden meer ...gaat nog leuk worden pffff