Ik Denk idd dat we die keuze aan de meiden zelf moeten laten. Klaagmodus aanOo ben zo misselijk af en toe sinds gisteren. En dan is het weer weg en denk ik zie je nou dat het niet goed zit. Dan is het er weer en dan oo het zit goed. Ik ben mezelf volledig gek aan het maken En de echo duurt nog zo lang. De dagen gaan zo traag voorbij. Sorry klaagmodus uit
Aah die interne dialogen voer ik ook de afgelopen dagen.. ik heb vandaag weinig krampen en Mn tepels zijn wat minder gevoelig dus dacht ook gelijk shit wat gebeurt er allemaal. Maar ik heb wel gelezen dat het normaal is, en dat symptomen komen en gaan. Hahaha je klaagt niet hoor we zitten allemaal in hetzelfde schuitje
Vreselijk he?! Ik kan er ook zó onzeker van worden. Die eerste weken mogen van mij zo overgeslagen worden
Van mij mag een sterretjes lijstje wel hoor! Ik blijf hier af en toe toch nog wel eens spieken, ben wel benieuwd naar jullie vorderingen! Mocht het weer raak zijn laat ik het hier ook weten!
Haha zei ik laatst al van kan een zwangerschap gewoon niet bij 8 weken beginnen ofzo hahah! Ik voel ook echt helemaal niets, ja ik kak soms echt even in en in de avond wel moe.. maar kwaaltjes nee! Maar vind het niet erg. Bij de andere twee we heel ziek geweest, hoeft van mij niet weer haha
Bevallingslijst 16 t/m 31 december 2018 16 december 2018 Riverdale87, 26 jaar, 2e kindje ♡♡ Haagsmeisje, 34 jaar, 2e kindje ♡♡ MamaTuttebel, 27 jaar, 3 kindje ♡♡ Wistaire, 28 jaar, 1e kindje ♡♡ Babyhope, 33 jaar, 3e kindje ♡♡ Juf1987, 31 jaar, 2e kindje ♡♡ 17 december 2018 18 december 2018 Annalina, 34 jaar, 2e kindje ♡♡ 19 december 2018 Layali01, 24 jaar, 1e kindje ♡♡ 20 december 2018 21 december 2018 22 december 2018 23 december 2018 24 december 2018 25 december 2018 26 december 2018 27 december 2018 28 december 2018 29 december 2018 30 december 2018 31 december 2018 ♡ (Meisje) ♡ (Jongen) ♡ (Suprise) Afspraken en echo’sApril 17 april: Wistaire - moeders voor moeders 18 april: Riverdale87 - moeders voor moeders 24 april: Juf1987 - echo in het ziekenhuis 25 april: MamaTuttebel - intake + echo 30 april: Riverdale87 - intake met echo 30 april: Layali01 - echo in ziekenhuis Mei 2 mei: haagsmeisje - eerste echo 2 mei: babyhope - eerste echo 8 mei: Wistaire - eerste echo 8 mei: annalina - eerste echo ☆ Sterretjes; SunnyShineS - Linda89 Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht en [ /QUOTE ] aan het einde van dit bericht weg.
Oh ik kwam even online om te klagen en lees 'gelukkig' dat jullie hetzelfde hebben. Voel zooooo weinig. Soms een inkakkertje inderdaad en als ik m'n best doe dan lijken mn borsten iets gevoeliger. ik dacht altijd dat als ik zwanger zou zijn er zo'n last van me af zou vallen.. but no waaay het word alleen maar erger . Mvm komt dinsdagmorgen maar wil zelf die ochtend of die ervoor nog testen om te zien dat hij nog donker is..
Ik heb trouwens een aantal jaar terug met mijn ex een miskraam meegemaakt. Alles was toen ongepland en vanaf het moment dat ik het mn ouders vertelde begon de buikpijn. Dit was allemaal zo'n roes en ik was zo jong.. ik weet er daarom nog maar weinig van, ook niet hoever ik was etc..
Even lekker spammen. Vlak na mn laatste bericht ineens menstruatiekramp wat even 3x wat heviger werd. Nu weer weg.. hmm.. kan dat erbij horen?
Heb je misschien een snelle beweging gemaakt? O meiden l.evino is zo ziek. Ik was gisteren naar de huisarts gegaan met hem dubbele oorontsteking. Ab kuurtje gekregen. Vandaag in de ochtend gegeven direct erna diaree tot aan zijn nek. Eten gegeven hup 5 minuten later overgegeven. Hij hield niks binnen zo erg ik dacht ik geef een waterijsje dan houdt hij het vast binnen. Nee hoor hij zat zo te genieten van zijn ijsje en op de helft kwam alles er weer uit. Melk komt er ook uit. Nu ligt hij op bed met een zetpil en geen eten in zijn maagje. En ik zit maar telkens te luisteren bij de babyfoon of ik hem nog wel hoor
beterschap voor L evino! Oh ik herken het ook : ik had kwaaltjes terwijl ik op reis was: misselijk 's avonds, zelfs ook al 2x moeten overgeven, en nu 'nergens' meer last van... Nu bij mijn dochtertje had ik dat ook pas rond 7 of 8 weken... Maar ach, naar het schijnt went je lichaam ook aan het hcg...
@babyhope altijd sneu als ze zo ziek zijn Ik heb niet echt een rare beweging gemaakt, lag gewoon op de bank na een grote rondje wandelen. Nu net wat *sorrrry* zachte ontlasting en leek wat bloed tussen te zitten.. niks met afvegen dus zeker weten daar vandaan weiiird
Groeien van de baarmoeder misschien? Bloed in de ontlasting heeft niks met je baarmoeder te maken, heb je iets geks gegeten? Dat idee heb ik ook! Ik had de eerste paar keer pregnyl zetten veel last en dat werd steeds minder. Laten we hopen dat de theorie klopt Och nee, wat sneu! Vreselijk als die kleintjes ziek zijn zeg... beterschap voor L.evino
Dankjewel meiden. Ja krampen hoort er allemaal bij klopt maar het is wel beangstigend. Zullen we een lenteslaap houden
Hahaha echt he.. Even een paar weken overslaan. Ideaal! Nooit gedacht dat deze weken zo sloom zouden gaan
Hoi dames zou ik ook mee mogen schrijven? Ik ben tot nu toe op 21 dec uitgerekend en ga maandag bellen voor de eerste afspraak. Krijg waarschijnlijk erg snel mn eerste echo ivm een bbz afgelopen dec. Het is ons derde kindje. Oh en mbt klachten ben ik vreselijk moe en mn dames (zoals ik ze liefkozend noem) zijn behoorlijk pijnlijk.
Welkom @Boef12 Spannend zo na een bbz! Wel fijn dat je wat klachten hebt lijkt me? Ik zal je op het lijstje toevoegen