Hier is het vooral in huis zo warm en benauwd en dat breekt mij op. Ondertussen heeft mijn man de ventilator van zolder afgehaald...heerlijk op bed met de ven voor mij.
Ik had hier ook last van.. gelukkig met de emesafene is dat minder! de eerste paar dagen was het vrijwel weg maar nu heb ik soms savonds of smorgen heel eventjes er last van maar dat is het dan ook.. voor mij dus veel beter het te blijven slikken! hoop dat dit bij jou ook goed effect heeft! Neehoor ik ook! echt irritant zo haha Wauwww leuk! echt heel mooi gedaan!
@MamaTuttebel Super leuk zeg! @Evelieng Thanks, hoop het ook. Ik heb het dit weekend redelijk goed gehouden, maar had vandaag ook last van de hitte. Hoofdpijn, moe en gewoon een beetje lamlendig. Had graag de hele dag op de bank gelegen met een ventilator, maar dat gaat helaas niet zo goed als er een peuter rond rent
Wat een leuk idee @MamaTuttebel ! Hmmm... nu wil ik ook iets creatiefs gaan verzinnen behalve de spuiten, haha. Hier ook lekker de ventilator aan, ook snachts. Ik merk wel dat mijn symptomen minder worden, op mijn borsten na. Ik ben niet meer misselijk en ook niet meer zo vermoeid. En uiteraard maak ik me daar weer zorgen door . Hebben jullie ook een mail van moeders voor moeders gekregen dat in juni je een week een krat minder krijgt omdat ze teveel plas hebben voor de vraag?
Maar waarom? Spuiten heb je niet zomaar gehad he, dat is jou “verhaal” en dat was jou weg naar een kindje.. Voor het vertellen van de zwangerschap heb jk ook gewoon “normaal” via foto van dr kids gedaan. Maar deze voor geslacht kwam ik ooit ergens tegen en heb dat onthouden vond het wel leuk... nu nog ruim 2 weken geduld hebben!
Dan is je buik nog veel boller haha misschien wil je dan wel nieuwe foto's maken maar ze zijn erg leuk geworden
Ik kan het alleen nog niet nemen, want ze zeiden dat je de eerste drie dagen niet mag auto rijden en ik moet morgen en donderdag een eind rijden...
Hier trouwens ook minder bussen van mvm. Heel vreemd eigenlijk want ik was er van overtuigd dat er een tekort was
Ik doe er niet meer aan mee, bij mijn eerste zwangerschap wel, maar die geur van die bussen.... ik moest er elke keer van spugen