Apart dat ze daar te veel van kunnen hebben. Ik heb eigenlijk geen idee heb maar 2x ingeleverd.. en er toen mee gestopt.
Ik zag trouwens in de nieuwe prenatal folder ook wat leuke positiekleding! Maar durf het nog niet te kopen, heb ook nog een doos met spullen staan hoor, maar ik zag een leuk jurkje
Aaaah toch nog een beetje het “als het nou toch niet goed gaat...” over twee weekjes, na hopelijk een positieve nipt ga ik los hoor
Aaarrgghh ik haat die hormonen rollercoaster huilen van het lachen en zomaar uit het niets...Alles overdrijven enz pfff word moe van mezelf
Herkenbaar! Gisteravond potje zitten janken omdat mijn man vanaf morgen twee nachten weg is voor zijn werk en ik hem zo ga missen. Fennec, echt, 2 nachtjes maar . Oja, en omdat ik mezelf dik geworden vind en niet durf te sporten. Arme kerel van mij
Nou vanmorgen naar de vk geweest voor de intake, krijg ik daar te horen; oh ik zie dat je morgen de termijnecho hebt!.......uh watte?! Niet erg natuurlijk maar hier was niks van gezegd bij het maken van de afspraak. Dus ja dat dus . Deze week dan ook maar eens bellen voor de kraamzorg en de geslachtsecho plannen. Jullie de kraamzorg al geregeld?
Hier aangemeld maar nog niks concreets bij de kraamzorg ...Ik wil ook helemaal geen kraamzorg vind het zo'n onzin heb bij de vorige zwangerschap ook alles alleen gedaan maar tis verplicht schijnt
Jullie zijn dan nog lief ik niet hoor ben een uberbitch het ene moment en een zielig dood vogeltje het andere moment ... En daar komt bij.. Dat ik vanmiddag mijn 17 jarige dochter ( die in een groep leeft vanwege borderline persoonlijkheid stoornis) ga vertellen dat ik zwanger ben na maanden geen contact ...heb haar met kerst voor het laatst gezien .. Ben benieuwd hoe ze gaat reageren
Ik ga de kraamzorg morgen regelen. Stel het steeds uit maar moet toch maar gedaan. Is overigens niet verplicht hoor maar vind het zelf heeeerlijk. Dit jurkje heb ik: @Evelieng https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/prenatal-zwangerschaps-jurk-122041.html
Ik heb donderdag weer een echo en vet zenuwachtig...je hoort en leest zo vaak over missed abortion...pffffffff wat doe ik mezelf aan. Ondertussen houd mijn meisje die vrijdag 2 wordt mij lekker bezig