@Riverdale87 super leuk jurkje, lekker modelletje voor dit warme weer. @Mama38 , veel succes! En volgens mij is het niet verplicht hoor. Wij vonden het bij de eerste heerlijk toen we na een drie nachten in het ziekenhuis thuis wat hulp kregen. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon én situatie. Gewoon lekker doen wat voor jou goed voelt
Je bent verplicht een kraamhulp in te huren volgens mij hoor in elk geval een verplicht aantal uren af te nemen werd mij altijd verteld
Nou ben net terug dochter in tranen ...ze was helemaal blij dat ze een broertje of zusje kreeg ...dus gelukkig een fijne reactie
@Riverdale87 Super leuk jurkje, heb net de donkerblauwe besteld, ben benieuwd! @Mama38 Gelukkig zeg, fijn dat het meeviel
@Mama38 wat fijn dat het zo goed is gegaan! Ben blij voor je Sorry dames ik schrijf niet heel actief mee maar ik lees alles mee en like alle berichten. Momenteel heel druk hier en zoo last van Mn blaas wanneer ik slaap en dan moet ik heel nodig plassen maar dan ben ik zo moe dat ik het niet doorheb. Vervolgens sta ik op met scherpe pijnen in Mn blaas rennend naar de wc. Geen fijn gevoel En die hormonen ik weet er ook alles van
Even naar de ha plasje brengen. Ik denk een blaasontsteking meiss.. @ de andere meiden ik ben een stille meelezer hahahaha
Ik volgende week vrijdag. Ik maak me ook vreselijk zorgen dat het hartje niet meer klopt. Pff... die eerste 12 weken zijn wel echt de limit voor je zenuwen en geduld zeg. Nooit gerealiseerd hoe erg dit zou zijn. Hopelijk mooie echo's met kloppende hartjes en zwaaiende bebe's voor ons allemaal!!!
@mroz Balen dat je suiker iets te hoog was maar heel logisch als je niet nuchter was hoor, dan is het echt niet te hoog! Hopelijk de volgende keer een mooie uitslag! @sweetlove80 Hier ook echt last van de warmte, ik hoef maar 1 stap te zetten en ik ben al knalrood @Boef12 Hier nog niet geregeld, denk dat ik het morgen ga doen als de echo weer goed is.. vind het nog steeds spannend omdat ik gewoon niet zoveel voel in tegenstelling tot mijn vorige zwangerschap. Hopelijk gauw wat minder onzeker! En veel plezier morgen jij @Mama38 Wat fijn dat je dochter zo positief op je zwangerschap reageerde! Maar poeh, wat heftig dat jullie elkaar al zo lang niet gezien hebben. Lijkt me ontzettend zwaar.
Morgen de NIPT, ben benieuwd naar de echo.. vind het gewoon weer spannend! Voel me nog steeds zo normaal, kan het me gewoon niet voorstellen dat er een baby in m'n buik zit Ik heb bij mijn vorige zwangerschappen beide keren zwangerschapsdiabetes gehad, vandaag zelf weer geprikt en wel iets te hoog denk ik (weet het niet zeker, strips zijn iets over de datum..) maar pff wat baal ik Normaal ontwikkelt het zich veel later in de zwangerschap. Ik moet dan een dieet volgen (vrijwel geen koolhydraten en suikers, een stukje stokbrood was de vorige keer al een reden om te hoog te prikken.. kan je nagaan. Rijst, brood, pasta, aardappelen, fruit kan ik allemaal niet normaal eten) en als het nu al is begonnen dat tot december.
Dat is echt vervelend @Florina hopelijk krijg je er dit keer geen last van. Gaan ze dat ook controleren morgen? Yess morgen weer je baby’tje zien. Ik ook hoor, soms denk ik ook huh zitten er echt 2 baby’s in Mn buik
Heel herkenbaar. Ik vind het ook zo onwerkelijk dat er een baby in mij groeit nu. Ik merk er nog zo weinig van! Ik wou dat je af en toe even kon aankloppen, zo van:"is er nog iemand thuis? Ja? Mooizo!"
♡ Uitgerekend tussen 16 t/m 31 december 2018 ♡ 16 december 2018 ♡ Haagsmeisje (34 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ ♡ MamaTuttebel (27 jaar) 3e & 4e kindje -It's a: BOY BOY & GIRL GIRL ♡ Juf1987 31 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Florina (28 jaar) 3e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ littlemunchkin (30 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Evelieng (33 jaar) 3e kindje - It's a: BOY - GIRL 17 december 2018 ♡ ♡ Riverdale87 (26 jaar) 2e & 3e kindje - It's a: BOY BOY & GIRL GIRL 19 december 2018 ♡ FoXii (30 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL 20 december 2018 21 december 2018 ♡ boef12 (31 jaar) 3e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ ♡ Layali01 (24 jaar) 1e & 2e kindje - It's a: BOY BOY & GIRL GIRL 22 december 2018 23 december 2018 ♡ Natalie1 (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL 24 december 2018 ♡ ♡ Zonnestraal (27 jaar) 1e & 2e kindje - It's a: BOY BOY & GIRL GIRL ♡ Clur26 (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL 25 december 2018 Me988 (29 jaar) 3e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Mroz (29 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Droomwens79 (39 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Baby217 (36 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL 26 december 2018 27 december 2018 ♡ Fennec (31 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Mommy2016and2018 (29 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Mama38 (38 jaar) 4e kindje - It's a: BOY - GIRL 28 december 2018 ♡ 2013mama, (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ KakieLakie (38 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Cherubin (30 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL 29 december 2018 30 december 2018 ♡ Barbje (34 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Farite (36 jaar) 5e kindje - It's a: BOY - GIRL 31 december 2018 ♡ Lalalola (24 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Sweetlove80 (37 jaar) 4e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Krulletje87 (30 jaar) 6e kindje - It's a: BOY - GIRL BOY (0) - GIRL (0) - SURPRISE (0) - ♡ kloppend hartje! (31) - Tweelingen (4) Afspraken en echo’sMei 30 mei: Florina - NIPT Boef12 - Echo vk 31 mei: Mama38 - Intake vk MamaTuttebel - extra echo controle Juni 1 juni: Zonnestraal - Termijnecho Nathalie1 - Termijnecho 4 juni: Layali01 - Counseling + controle + echo Sweetlove80 - Termijnecho Mommy2016and2018 - counseling, controle en echo Clur26 - Termijnecho 5 juni: Baby217 - Termijnecho 7 juni: Cherubin - Termijnecho Zonnestraal - Counseling + controle + echo Droomwens79 - Termijnecho + controle vk 8 juni: Fennec - Termijnecho Lalalola - Termijnecho 11 juni: Krulletje87 - Termijnecho 12 juni: Florina - Termijnecho 13 juni: Riverdale87 - controle 13 juni MamaTuttebel - Geslachtsbepaling 14 juni MamaTuttebel - Controle gynaecoloog 18 juni: Evelieng - Geslachtsbepaling 22 juni: Florina - Geslachtsbepaling 23 juni: Riverdale87 - Geslachtsbepaling 30 juni: Clur26 - Geslachtsbepaling ☆ Sterretjes SunnyShineS - Linda89 - Babyhope - Monique93 - Wistaire - Annalina - Momim - MamaZijnIsDeBom