Ja precies @MamaTuttebel en @Evelieng Ik heb ook soms de angst dat eentje ermee stopt of allebei. Het komt allemaal goed, het zijn gewoon angsten en onzekerheden ik denk dat hoe verder we komen hoe minder het wordt.
Heb de angst ook...gelukkig morgen weer een echo. Ik hou me maar vast aan het feit dat ik nog veel zwangerkwaaltjes hebt. Ik ben pas gerustgesteld wanneer ik de kleine voel elke dag. Laatste zwangerschap was dat met 13 weken elke dag
Ja het blijft spannend he, hier nu ook met die stomme nipt, tien werkdagen... duurt lang!!!!! Ik wil gewoon een goede uitslag en inderdaad die kleine lekker voelen bewegen
Ik ben ook zo benieuwd wanneer ik ze ga voelen! Een placenta ligt voor en een placenta half achter half zijkant.
Stuiterdestuiter , super echo die ruim een half uur duurde omdat en mijn baarmoeder volledig naar achter gekanteld ligt en de kleine in elke bedenkbare houding ging liggen behalve de goede om een goede meting te kunnen doen. Uiteindelijk toch gelukt en mijn uitgerekende datum is 19 dec. Mag ik u voorstellen aan, om het in dialect te zeggen, onze vrelkont!
Ah zo mooi! Kan niet wachten tot ik ook 12 weken ben! Kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent!
Wat je als laatst schrijft heb ik ook steeds. Vervelend is het. Ik moet ook wachten tot maandag. Dat is al bijna!