Uitgerekend 16 t/m 31 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wistaire, 7 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mroz

mroz Bekend lid

11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    @MamaTuttebel Fijn dat het meeviel zeg.

Hier een slechte dag. Vanochtend vroeg en rommelig wakker door zieke dochter, en daardoor de hele dag enorm misselijk. Het ging net wat beter zolang ik s ochtends eerst iets in bed eet en dan nog een half uur blijf liggen, maar blijkbaar is het meteen mis als het iets anders loopt. Hopelijk gaat het morgen weer wat beter, maar maak me er wel zorgen over dat we donderdag op vakantie gaan naar Engeland wat vroeg opstaan betekent, veel auto rijden en 2,5 uur met de boot....

Layali01 vindt dit leuk.
  2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Even update... Het hcg van vorige week was 130 deze week 4.8 dus nog 1xtje prikken:o:

FoXii en Layali01 vinden dit leuk.
  3. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Misschien je wekker een half uurtje eerder zetten zodat je alvast wat kan eten en rustig op kan starten?

Barbje vindt dit leuk.
  4. Barbje

Barbje Actief lid

1 okt 2016
    298
    208
    43
    Gelukkig is de uitslag goed!

5. Baby217

Baby217 Actief lid

13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    Pfff ben wat humeurig naar mn man toe vanavond en weet eigenlijk niet eens echt waarom, zullen de hormoontjes wel zijn o_O. Zo stom.

@Zonnestraal wat fijn!! :)

@MamaTuttebel ook goed nieuws :thumup:

@babyhope , het einde in zicht gelukkig

Nu maar lekker mn bedje in

Zonnestraal en babyhope vinden dit leuk.
  6. Mommy2016and2018

Mommy2016and2018 Actief lid

11 mei 2018
    102
    154
    43
    Vrouw
    Dit had ik ook! (Paar dagen geleden iets over geplaatst) Trok op gegeven moment weg en niet meer teruggekomen.

7. Mommy2016and2018

Mommy2016and2018 Actief lid

11 mei 2018
    102
    154
    43
    Vrouw
    Barbje en Zonnestraal vinden dit leuk.
  8. mroz

mroz Bekend lid

11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Ja, ga ik wel proberen, hopelijk is dat genoeg. Alleen balen dat we al om 6 uur ofzo moeten rijden dus dat wordt erg vroeg ;)

9. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Oei dat is vroeg ja :confused:

10. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    @sweetlove80 Die groen/geel/lichtbruine afscheiding heb ik ook gehad tijdens de vorige zwangerschap. Schrok me rot, maar het was niets uiteindelijk! En nog even een verlate felicitatie voor je meisje, van harte! Wat een schatje!

@Layali01 Vervelend die onzekere momentjes hé? Als je de baby's straks ook gaat voelen is dat al zoveel minder, dan is er echt een teken van leven wat steeds weer die bevestiging geeft. Maar ik snap het helemaal, het is gewoon een onzekere tijd zo in het begin.. Dikke knuffel en op naar een volgende mooie echo!

@Barbje Ik blijf hier meepraten hoor :D Wat fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad! En toch leuk om al iets voor de baby gekocht te hebben, hier heb ik nog niets gekocht. Zit door de jongste nog zo in de babyfase dat ik echt even niet weet wat ik nodig zou hebben voor deze baby :roflmao:

@mroz Hé wat vervelend dat je steeds zo misselijk bent, sterkte!! :( Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

11. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ik heb gister nog even naar onze baby mogen kijken! Had gehoopt op een duidelijke NUB maar helaas :o: op de foto's die ik meekreeg is echt niets te zien. Wel mooi beeld:

Bekijk bijlage 575138

Wachten duurt lang, 22 juni lijkt nog zo ver weg :p Verder gister opeens 2 keer moeten spugen. Ik at een broodje met kip grillworst en ben sowieso al niet zo dol op vleeswaren op brood (behalve filet americain, rosbief... helaaaas haha) en was lekker aan het eten, zat er zo'n goor hard stukje in :| Brrrrr.. nooit meer. En savonds ook opeens weer overgeven, en last van m'n darmen.. misschien iets verkeerds gegeten.

Barbje, Layali01, Evelieng en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. mroz

mroz Bekend lid

11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Vervelend hè, dat het dan ineens zo op komt zetten.

Wel een hele mooie echo! :)

Florina vindt dit leuk.
  13. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

Je hebt ook de vagetarische variant hoorde ik laatst en die smaakt precies het zelfde!
    Ik heb geen idee hoor want eet het sowieso niet haha

Florina vindt dit leuk.
  14. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Mooie echo weer! Jammer dat je niet helemaal lekker bent/was, hopelijk snel weer helemaal fit!

Florina vindt dit leuk.
  15. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Ik ben een stuk minder misselijk de afgelopen dagen, dus dat is echt heerlijk! Wel nog veel moe maar dat hoort erbij, ben me nu aan het verheugen op de echo van woensdag en het weekendje Parijs met mijn man volgend weekend

Florina, Fennec, Barbje en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

Zo, vandaag leef ik dus op crackers en fruit, en dat gaat echt mega goed! Verder niet misselijk geweest. Vanmiddag ook een broodje gehad, daarbij werd ik wel iets wat misselijk bij ben benieuwd met avond eten!

Florina, Barbje, Layali01 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. FoXii

FoXii Actief lid

25 mei 2016
    229
    282
    63
    Vrouw
    Huisvrouw
    Drachten
    #3397 FoXii, 2 jun 2018
    Laatst bewerkt: 2 jun 2018
    Hallo Dames!

Voor de dames die rond de 12 weken zitten of die net gepasseerd zijn hebben jullie wel of geen zwangerschapsboek? zon eentje waar je gewoon leuke dingen ik kan zetten?

Mijn man heeft 2 boeken voor me gekocht! Een is een boek voor je zwangerschap en de andere is voor het kraambezoek. Je kunt deze vinden onder de naam Hello Baby.

Ik stuur even 2 fotos mee zodat je de voorkant kan zien. De binnenkant staan leuke dingen in en je kan natuurlijk ook fotos van jezelf erin plakken of echo fotos :D

Ik vind ze echt super leuk ^^

Ik heb gister avond mijn laatste pilletje emesafene gehad dus ik ben benieuwd hoe het morgen zal gaan... hoop niet dat ik weer heel de dag spuugmisselijk ben :p maar we gaan het zien :) Zijn andere dames die dit of iets anders tegen de misselijkheid gebruikte hier mee gestopt met 12 weken? En hebben jullie er nu minder last van?

Bijgevoegde bestanden:

Zonnestraal, Barbje, Layali01 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Baby217

Baby217 Actief lid

13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    member: 103610"]Hallo Dames!

Voor de dames die rond de 12 weken zitten of die net gepasseerd zijn hebben jullie wel of geen zwangerschapsboek? zon eentje waar je gewoon leuke dingen ik kan zetten?

Mijn man heeft 2 boeken voor me gekocht! Een is een boek voor je zwangerschap en de andere is voor het kraambezoek. Je kunt deze vinden onder de naam Hello Baby.

Ik stuur even 2 fotos mee zodat je de voorkant kan zien. De binnenkant staan leuke dingen in en je kan natuurlijk ook fotos van jezelf erin plakken of echo fotos :D

Ik vind ze echt super leuk ^^

Ik heb gister avond mijn laatste pilletje emesafene gehad dus ik ben benieuwd hoe het morgen zal gaan... hoop niet dat ik weer heel de dag spuugmisselijk ben :p maar we gaan het zien :) Zijn andere dames die dit of iets anders tegen de misselijkheid gebruikte hier mee gestopt met 12 weken? En hebben jullie er nu minder last van?[/QUOTE]

Nog geen twaalf weken maar heb er al wel eentje die ligt te wachten ;) eentje voor tijdens de zwangerschap tot en met het eerste jaar. Ze zijn idd erg leuk!! Tip schrijf direct alles op, een half jaar later weet je echt niet de exacte data meer.
    De misselijkheid kan ik je niet echt mee helpen, ze zeggen kamille thee en water met gember maar zelf nooit middeltjes hoeven gebruiken dus weet niet of het werkt. Succes ermee, x

FoXii vindt dit leuk.
  19. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    @FoXii leuk! Ik heb deze al een paar weken.

Bijgevoegde bestanden:

Barbje, Layali01 en FoXii vinden dit leuk.
  20. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Zo, terug van een weekje weg.. Lekker hoor! Maar wel een nachtje niet lekker geweest, veel last van mn banden(nu al, wordt wat zeg..) en een keer savonds mijn eten moeten laten staan in het restaurant omdat ik er zo misselijk van werd.

Ik loop trouwens ook zo ontzettend achter met dingen regelen. Nog steeds ook niets gezegd op facebook, geen kraamzorg nog, geen echo's gepland staan terwijl we die wel willen... Poeh! Hoop te doen!

Baby217, Zonnestraal en Barbje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina