Uitgerekend 16 t/m 31 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wistaire, 7 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Ook weer even wat van mij laten horen. Ik vind forumen irritant op mijn telefoon en zit niet zo vaak achter de computer momenteel. :)

Wij hebben het nog niet bekend gemaakt op facebook. Ik hoop morgen een idee te vinden wat manlief ook leuk vind om te gaan maken.

Donderdag hebben we een echo gehad op eigen verzoek, omdat we gekozen hebben om geen combinatietest te doen maar de NIPT. Na de echo was ik er wel van overtuigd dat de uitslag waarschijnlijk wel goed zal zijn en ik ben qua termijn(we hadden aangegeven dat het meten met de termijnecho echt een gok was geweest omdat ons monstertje gigantisch aan het bewegen was en geen moment stil lag, echoscopiste heeft ook betere apparatuur dan onze verloskundige waardoor het makkelijker echoën en meten is) een paar dagen vooruit gezet! Zij kwam donderdag meer uit op 12.6 of 13 weken dan de 12.4 die ik had aangegeven naar eigen berekening.
    Ben benieuwd of dat zo gaat blijven. :)

20 echo hebben we ook meteen gepland staan, maar weet niet meer wanneer.

Mommy2016and2018, Zonnestraal en Fennec vinden dit leuk.
  2. Lalalola

Lalalola Niet meer actief

Ik kom ook uit noord Holland. Bij babypark Zaanstad keek ik mijn ogen uit. Heel veel spullen.

littlemunchkin en Fennec vinden dit leuk.
  3. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Dank voor de tip!

4. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Yes wat fijn weer goede echo’s!
    Nu lekker genieten en shoppen haha

Mooie wagen, mamatuttebel!

Hier nog niets op Facebook. Wel inmiddels mensen aan het inlichten maar we gaan komende week naar mijn opa en oma. Die wil ik het eerst persoonlijk vertellen voor andere familieleden het op FB kunnen lezen en opa en oma het mogelijk via een andere weg horen. Ze wonen helaas niet naast de deur dus bezoekje moeten we even plannen altijd.
    Maar wel al superlieve reacties :)

Ben zo moe, gisteravond weg geweest en later als normaal thuis, vandaag ook weer eten bij vriendin dus nu net thuis en nu wel even klaar met alles. Zal blij zijn als de energie weer wat terug komt!

Morgen komt m’n moeder een dagje deze kant op. Denk dat ik haar nu maar meesleep naar de prenatal. Even kijken voor wat positiekleding en ik vind ook dat ik nu eindelijk wel eens wat voor de baby mag kopen haha!

Barbje, droomwens79, MamaTuttebel en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Grotere zaken waar wij veel aan hadden bij de oudste waren idd Baby park zaanstad, maar ook Babydump Beverwijk en Prenatal Megastore Zaanstad. :) Zeker aanraders. Vind de prenatal in Alkmaar idd best wel klein, heb het meeste uit de Megastore gehaald van wat we hebben gehaald voor de oudste.

Barbje en Fennec vinden dit leuk.
  6. Mommy2016and2018

Mommy2016and2018 Actief lid

11 mei 2018
    102
    154
    43
    Vrouw
    Ik heb soms het idee dat ik m al voel.. zo vroeg al! Iemand anders ook? Ik ben nog niet helemaal overtuigd, ik ga er beter op letten. Even zeker weten want kunnen darmen zijn en soms zit mijn bonkende hartslag te veel in de weg om het goed te kunnen isoleren van alle andere activiteiten in mijn lichaam.

Mijn eerste kindje voelde ik 100% elke dag vanaf 15 weken! Dat was heerlijk, ik hoorde om heen vanaf 24 weken oid.

Barbje en Layali01 vinden dit leuk.
  7. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Dat lijkt me heerlijk! Ik hoor vaak vanaf 16 weken dat je ze af en toe voelt en inderdaad rond de 24 weken dagelijks.

8. Mommy2016and2018

Mommy2016and2018 Actief lid

11 mei 2018
    102
    154
    43
    Vrouw
    Ja indd, bij mij voelde ik ineens met 15.1 weken op werk achter de pc een plop. Echt onmiskenbaar, ik twijfelde eigenlijk bijna niet. Sindsdien elke dag een plop/paar plopjes. En dan gewoon 1 keer per dag. Naarmate de weken verstreken werden die heerlijke plopjes intenser en vervolgens frequenter. Dus het kan echt! Hopelijk bij deze ook het geluk om m vroeg te voelen.

9. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Hier voelde ik m’n dochter ook met 15/16 weken al! Placenta lag achter, dat scheelt ook. Hier dacht ik vanmorgen ook een fladdertje te voelen maar dat kan ook nog wishful thinking zijn haha, maar het schijnt met een tweede wel te kunnen omdat je weet hoe het voelt geloof ik...

Barbje, droomwens79, Layali01 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Heerlijk dames! Ik voelde zoontje pas met 21 weken, placenta lag voor.
    Nu heb ik er eentje voor en eentje deels zijkant/achterkant dus ik hoop nu wel eerder te voelen.
    Gister dacht ik ook wat te voelen/zien maar dat was mijn eigen hartslag dus ik zal wel naar een bloedvat gekeken hebben :roflmao:

Barbje, droomwens79, Layali01 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Okay, ik heb nu een liefdesverhouding met mijn voedingskussen :oops:

Wat slaapt dat heeeeeeerlijk!!:eek::p

droomwens79, Layali01, Evelieng en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. FoXii

FoXii Actief lid

25 mei 2016
    229
    282
    63
    Vrouw
    Huisvrouw
    Drachten
    Lijkt me ook heerlijk! ik zet er ook aan te denken om er misschien 1 aan te schaffen.... lig je dan op je zij? :p

Barbje en Fennec vinden dit leuk.
  13. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

Dat klinkt verleidelijk haha!

Fennec vindt dit leuk.
  14. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Ja, ik lig op mijn zij. Maar ik werd er fijntjes door manlief op gewezen dat ik hem verkeerd gebruik. Ik lig erin zoals je een baby erin zou leggen, maar je hoort hem zeg maar tussen je benen te klemmen. Alleen dat vind ik dan weer niet zo lekker liggen, haha.

Barbje en FoXii vinden dit leuk.
  15. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Haha, hoe pas jij er in als een baby? :roflmao:

Barbje vindt dit leuk.
  16. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

Zou best kunnen hoor..Ik heb vanaf kindje 3 ook steeds zeer vroeg al gevoeld.. rond 12/13 weken.
    Afgelopen vrijdag en gisteravond ook de twijfel of het al wel kan zijn...is t je 6e twijfel je nog aan alles:roflmao:..ik merk vooral wanneer ik plat leg. Bm is dan ook echt duidelijk te voelen als ik op onderbuik druk.

Zo heerlijk om de 'harde' schoppen weer te gaan voelen..kijk er echt naar uit:D

Barbje, droomwens79, Layali01 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Haha, nou je moet hem dus tussen je benen doen, maar ik lig zeg maar met dat kussen in een omgekeerde u op mijn zij. Dus ik heb evenveel kussen aan mijn achterkant als aan mijn voorkant. Ik laat het kussen mij dus zeg maar "omhelzen".

Kan het niet goed uitleggen. Ligt lekker in elk geval, haha.

Barbje en FoXii vinden dit leuk.
  18. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Oohhh, ik denk dat ik het snap. Eigenlijk hetzelfde maar dan niet tussen je bent maar boven je hoofd?
    Ik deed zoontje vaak er op leggen, dus die twee lange slierten naast elkaar en dan als een poefje. Dat probeerde ik me voor te stellen maar dat kan natuurlijk niet :roflmao:

Barbje, Layali01 en FoXii vinden dit leuk.
  19. Layali01

Layali01 Bekend lid

31 aug 2017
    729
    645
    93
    Vrouw
    Voedingskussens lijkt me ook heerlijk, ik slaap wel al een paar weken met een kussen tussen Mn benen dat ligt ook echt fijn

Fennec vindt dit leuk.
  20. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Heeft iemand hier de nipt test gedaan en al een uitslag gehad?

Deel Deze Pagina