Ja misschien wel maar volgens mij is er niet zo heel veel wat er aan gedaan kan worden ...Ik ga het in elk geval proberen met vitamine zo'n multi gebeuren maar het liefst zou ik zo mijn medicatie weer innemen
Oooh dames!!!! ❤️ Natuurlijk was ik al even aan het shoppen geslagen! Die jurkjes met hartjes zijn de geboortepakjes!
Nope ...Ik heb zojuist omdat ik het echt niet kon handelen meer 5 mg toch genomen voor hef scherpe randje dit is de zo laag mogelijke dosis Ik hoop dat ik het kleintje er geen schade mee aan doe daarentegen mijn stress en spanningen en woede lijken me schadelijker
He meid wat naar dat het zo botst nu zonder medicatie.. Ik heb wat voor je opgezocht. En er is 1 medicijn voor adhd die geen bijwerkingen op de baby heeft... Misschien even overleggen met je huisarts... Ze willen als het echt niet gaat de overweging maken wel of geen medicatie.. Hopelijk is er snel weer wat rust in huis https://medium.com/side-effects-of-pharmacotherapy/adhd-medicatie-en-zwangerschap-borstvoeding-bfa4bf3aac09
Jeetje @Mama38 heel veel sterkte Meis. Probeer misschien ook elkaar even de ruimte te geven want als je het allebei moeilijk hebt dan reageer je dat natuurlijk af op elkaar. Ik zou inderdaad ook de huisarts bellen
Wat voor medicatie slik jij? Ik heb dat ook ik mag mijn Dexamfetamine niet meer slikken nu ik zwanger ben maar ooooooo wat mis ik die pillen zeg!
@Mama38 Ach zo vervelend! Ik heb verder geen ervaring met ADHD maar ik zag goede tips en adviezen voorbij komen. Hopelijk heb je er wat aan. Ik ben vandaag voor de nipt geweest. En heb kort mogen spieken bij de kleine. Zag een kloppend hartje en hij bewoog lekker dus dat was wel fijn. Inmiddels weet ik zeker dat ik de baby voel! Ben er zo blij mee!
Ik heb ze vorige keer vrijwel de hele zwangerschap kunnen dragen, pas na een week of 35 werd het een beetje kort zeg maar
Écht ff bellen hoor! Dit kan ook niet de bedoeling zijn natuurlijk. Je moet wel een beetje kunnen functioneren. Enige wat ik kan bedenken als medicatie niet kan; een dieet. Er schijnen ingrediënten te zijn waarvan het voor sommige ADHD'ers helpt als ze die schrappen. Geen idee of dat voor jou natuurlijk geldt of niet, maar het kan het proberen waard zijn. Ik weet er alleen het fijne niet vanaf, dus dat zul je even moeten uitzoeken nog... Sterkte!
Mama38 heftig, neem snel contact op met een arts hoor. Klinkt niet fijn dit Missbellydance welkom en gefeliciteerd! Oh zie nu dat mijn uitgerekende datum op de lijst nog niet goed staat, moet 25 december worden. Iemand die het aan kan passen? Is drama op mobiel.. Morgen naar mijn opa en oma om ze het nieuws te vertellen! Daarna mag het ook op social media maar wellicht dat we nog even twee weken wachten op de uitslag van de nipt en de geslachtsbepaling.. Die voetenzakken zijn idd heel mooi! Staan hier ook hoog op de lijst!
Ooo en als iemand mij kan aanpassen op de lijst Ik ben toch verder als ze dacht haha ik ben op 29.12 uitgerekend ! Officieel hoor ik tot deze groep nu hihi
♡ Uitgerekend tussen 16 t/m 31 december 2018 ♡ 9 december 2018 ♡ Florina (28 jaar) 3e kindje - It's a: BOY - GIRL 16 december 2018 ♡ Haagsmeisje (34 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ ♡ MamaTuttebel (27 jaar) 3e & 4e kindje -It's a: GIRL & GIRL ♡ Juf1987 31 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ littlemunchkin (30 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Evelieng (33 jaar) 3e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ FoXii (30 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL 17 december 2018 ♡ ♡ Riverdale87 (26 jaar) 2e & 3e kindje - It's a: BOY - GIRL & BOY - GIRL 21 december 2018 ♡ boef12 (31 jaar) 3e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ ♡ Layali01 (24 jaar) 1e & 2e kindje - It's a: BOY - GIRL & BOY - GIRL 22 december 2018 ♡ MissBellyDance (25 jaar) 2de kindje - It's a: BOY - GIRL 24 december 2018 ♡ Clur26 (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL 25 december 2018 Me988 (29 jaar) 3e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Mroz (29 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Droomwens79 [/B](39 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Baby217 (36 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ ♡ Zonnestraal (27 jaar) 1e & 2e kindje - It's a: SURPRISE & SURPRISE ♡ Natalie1 (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Cherubin (30 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL 26 december 2018 27 december 2018 ♡ Fennec (31 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Mommy2016and2018 (29 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL 28 december 2018 ♡ 2013mama, (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ KakieLakie (38 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Lalalola(24 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL 29 december 2018 30 december 2018 ♡ Mama38 (38 jaar) 4e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Barbje (34 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Farite (36 jaar) 5e kindje - It's a: BOY - GIRL 31 december 2018 ♡ Sweetlove80 (37 jaar) 4e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Krulletje87 (30 jaar) 6e kindje - It's a: BOY - GIRL BOY (0) - GIRL (2) - SURPRISE (2) - ♡ kloppend hartje! (31) - Tweelingen (4) Afspraken en echo’s Juni 14 juni MamaTuttebel - Controle gynaecoloog Mommy2016and2018 - nipt bloedafname echo vooraf 15 juni: FoXii - controle gyn + bijzonderheden baby 18 juni: Evelieng - Geslachtsbepaling Florina - Geslachtsbepaling 23 juni: Riverdale87 - Geslachtsbepaling 25 juni: Florina - Glucosetest Missbellydance - Controle echo zk 27 juni: Barbje - Laatste controleecho in zk Missbellydance - Geslachtsbepaling 28 juni: Mama38 controle vk Fennec pretecho 30 juni: Clur26 - Geslachtsbepaling Juli 2 juli: Layali01 - Controle gynaecoloog Droomwens79 - Geslachtsbepaling 3 juli: FoXii - Glucosetest ( zwangerschapsdiabetes ) 5 juli Riverdale87 - controle gyn 9 juli: Lalalola - intake vk 12 juli: Droomwens79 - controle vk 13 juli: Zonnestraal - controle Fennec - Geslachtsbepaling 16 juli: Florina - SEO Mommy2016and2018 - controle vk/gyn (met echo) 18 juli: Missdonna - Geslachtsbepaling 20 juli: MamaTuttebel - 20 weken echo 30 juli: Layali01 - 20 weken echo Augustus 2 augustus: Riverdale87 - SEO 3 augustus Droomwens79 - 20 weken echo ☆ Sterretjes SunnyShineS - Linda89 - Babyhope - Monique93 - Wistaire - Annalina - Momim - MamaZijnIsDeBom