Uitgerekend 16 t/m 31 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wistaire, 7 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby217

Baby217 Actief lid

13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    @Mama38 , veel sterkte meis! Mijn advies ga naar de huisarts voor de medicatie en een goed gesprek over de thuissituatie ( samen met je man).... hoop dat er snel meer rust komt. Vanaf hier iig heel veel knuffels, X

Mama38 vindt dit leuk.
  2. Baby217

Baby217 Actief lid

13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    @MamaTuttebel , wat een prachtige aankopen. De geboortepakjes zijn té cute, hugs!!!

MamaTuttebel vindt dit leuk.
  3. Baby217

Baby217 Actief lid

13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    De voetenzakken van jollein zijn prachtig voor zowel de jongens als de meisjes. Met al onze winterbaby's ook echt geen overbodige luxe hi hi. Eerst nog maar eens ruim zeven weken wachten tot we weten wat het ons schatje is, j of m. Dan gaan we los met shoppen.

4. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Ik was vandaag bij prenatal en dan wil ik gewoon zo graag kopen! Maar al dat unisex spul hangt alleen voor sier in de kast straks dus ik hou me nog een weekje in :roflmao:

@Mama38 inderdaad aan de bel trekken. Je moet nog een poosje en dit is heftig :(

Mama38, Layali01, droomwens79 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    @Mama38 wat vreselijk heftig zeg! Zou ook ff richting de huisarts gaan en aangeven bij je verloskundige. Misschien dat zij wel kan helpen, ze zal vast wel vaker een moeder met speciale medicatie hebben gehad.

@MamaTuttebel oooh mijn god zooooooo schattig!!

Zodra we hier weten wat het is (25 juni) dan ga ik helemaal los met shoppen, heb bij wish mn mandje al vol. Koop dan daar ook meteen wat positie kleding, scheelt wel wat qua prijs met hier in ned. Gister een heel lief kadootje van mijn schoonouders gekregen!

Bijgevoegde bestanden:

Mama38, Layali01, Riverdale87 en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Ojaaa.... alles met oortjes erop is :eek::oops::o:

7. Zonnestraal

Zonnestraal Bekend lid

5 dec 2017
    593
    450
    63
    Vrouw
    @Boef12 hij is wel heel erg leuk!!

8. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

Och wat schattig!!

9. MamaTuttebel

Vandaag is manlief aan het sauzen. Dat betekent: er is begonnen aan de babykamer!! (Die komt namelijk dinsdag en wordt in elkaar gezet door hun, tja dan moet verven wel gebeurd zijn haha)

Ik neem even een grote stap terug vandaag! Na gisteren gelijk een seintje gekregen door mijn lichaam dat het toch te veel is geweest: welkom terug bekken probleem! :( ik zie de bui alweer hangen, aankomende weken. Vreselijke pijn! Vannacht er gewoon wakker van gelegen!
    Dat wordt de fysio bezoeken denk ik maar..

Hoe gaat het met jullie vandaag!? :)

Layali01 en littlemunchkin vinden dit leuk.
  10. mroz

mroz Bekend lid

11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    @Mama38 Wat lijkt dat me moeilijk zeg... Net als de andere meiden zou ik er idd over gaan praten bij de huisarts.

@MamaTuttebel Jammer dat je waarschijnlijk weer langs de fysio moet. Heb je dit vorige zwangerschappen ook gehad? Hopelijk weet je dan een beetje wat je wel en niet moet doen om het niet erger te maken...

Wij hebben gisteravond de termijnecho gehad, helemaal super! Alles goed, sterk hartje gehoord en flink in beweging. Enige wat jammer is is dat de placenta voor ligt (bij vorige zw niet) dus dat het miss nog een tijdje duurt voor ik de baby voel.
    De kleine lag er alleen niet goed voor om gemeten te worden, dus na een tijdje moest ik op mn zij met mn heupen gaan bewegen in de hoop dat hij/zij zou draaien. Mn man en mn ouders waren mee en voelde me enorm voor schut staan, hahaha. Gelukkig moest ik zo hard lachen waardoor de baby door het schudden draaide :p

Ik ben 2 dagen vooruit gezet, dus nu uitgerekend 22 december. En woensdag hebben we al de geslachtsbepaling, ben zó benieuwd! Wil iemamd dit in de lijst aanpassen? Thanks!

Bijgevoegde bestanden:

Barbje, Riverdale87, FoXii en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Aaah wat een lief cadeautje!

12. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Prachtige echo!

mroz vindt dit leuk.
  13. MamaTuttebel

Ja, bij de eerste rond 20 weken maar bij de tweede moest ik met 14 weken stoppen met werken. Nu werk ik dan niet, dus kan voor groot deel de rust wel nemen. Scheelt ook erg veel!

14. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Goede morgen allemaal!

Ik denk dat ik een beetje te weinig rust genomen heb, ineens al twee dagen in de ochtend aan het overgeven en vanochtend harde buiken, dus ipv boodschappen doen terwijl mijn zoontje op de psz is ga ik nu lekker met mijn dochtertje knuffelen :rolleyes:

15. mroz

mroz Bekend lid

11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    MamaTuttebel en Evelieng vinden dit leuk.
  16. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Moooie echo meis

mroz vindt dit leuk.
  17. droomwens79

Zoooooo leuk allemaal:D:D

18. droomwens79

Die heb ik ook, in diverse kleurtjes:):)

19. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Boekje gekocht. Zin om te lachen :p:roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

FoXii, Layali01, Riverdale87 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Lalalola

Lalalola Niet meer actief

vandaag echt onwijs veel buikpijn. Maar eind vd dag gelukkig goed nieuws: de uitslag van de nipt was al binnen (binnen vijf werkdagen!) en alles is goedgekeurd!

Barbje, FoXii, Baby217 en 5 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina