Super zeg!!!! En wat ontzettend snel!!! Heerlijk! Geniet ervan! Hopelijk is je buikpijn snel voorbij!
Ik heb zo’n zwangerschapsapp en dan zie je het bekende hoe groot is je baby deze week in fruit, vandaag ontdekte ik dat ze het ook in dieren laten zien en... deze! Er zit deze week een cupcakeje in mijn buik volgende week een brownie, ik dacht altijd dat brownies kleiner waren dan cupcakes, maar het is duidelijk dat ik altijd te kleine brownies heb gegeten Wel erg verleidelijk om elke week er ook voor te zorgen dat er letterlijk zoiets in mijn buik zit
@Fennec benieuwd hoe je het boek vind! Ken hem niet.. fijn dat jou nipt ook goed was! @Lalalola super dat de test goed was! Gefeliciteerd!
Jeej fijn goede Nipt uitslagen! Zwanger van een cupcake Herkennen jullie dit? Mijn man kijkt iedere avond heel teleurgesteld als ik mijn avondeten na een aantal happen wegschuif omdat het niet smaakt of omdat ik vol zit...eten op de dag gaat prima maar warme maaltijd? En als het wel smaakt en ik eet een fatsoenlijke portie dan breekt het me de hele avond op zoals gisteravond. Irritant! Vanmorgen mijn opa en oma verteld dat het 6e achterkleinkind onderweg is. Mensen zijn 90 en 87, was zo leuk hoe blij ze waren!
@cherubin heb ik ook! Avondeten smaakt naar niks. Ik wil alleen maar snacks! En als ik niet genoeg eet wordt ik snachts misselijk als ik wakker wordt omdat ik moet plassen (3x per nacht minimaal)
Ja soms zeg ik tegen mijn man: ik heb zooooo'n zin in chocomel! Gaat ie voor mij een beker halen en dan haal ik mijn neus ervoor op haha! Zo zielig. Maar mijn smaak en hoeveel ik binnenkrijg verandert echt met de minuut
Hier ook weinig trek in avondeten helaas... En als ik dan aardig gegeten heb dan heb ik urenlang het idee dat ik stampvol zit.
Even snel want ik ben echt kapot. Bekkenklachten, aanwezig. Ik was zo blij dat ik nog niks had maar gister kon ik amper lopen. Fijn, die goede berichten over de nipt
Oh pff! Wat een hel, gisteren had ik natuurlijk al wat last van mijn bekken. Maarja dan moet je dit nog even en dat nog even gevolg.. gister avond amper nog kunnen lopen. En ik dacht : omdat de kamer geverfd was moest de jongste nu echt bij de oudste op de kamer.. en dat willen we graag zo houden! Ben 5x mijn bed uit geweest tussen 22.00-00:00 uur! Dan speen, dan weer goed neerleggen, dan het knuffeltje en ik kon al zo weinig! En het is echt niet elke dag hij slaapt echt vaak wel door! Maar ik zelf was ook zo onrustig omdat ik bang was dat de oudste er van wakker werd! Vreselijk... haha nu twijfel ik of ik hem alsnog terug leg op zijn oude kamertje of doorzet.. hij heeft echt nog ruim de tijd. Maar wil ze ook laten wennen aan elkaar want het gaat toch gebeuren..
@MamaTuttebel zou even proberen door te zetten.. Hier slaapt meneer alleen door bij opa en oma.. Hier thuis niet.. Helaas. En krijg 't ook niet voor elkaar.. Ik krijg nu wel aardig een buikje.. Ook wel vetjes hoor haha. Moet op m'n eten gaan letten ik eet te veel en te slecht, oepsss. Ik moet de nipt nog even betalen en dan bloed prikken. Ik denk dat ik dat dinsdag maar ga doen.
Fijn jullie berichten, super! Mijn uitslag was er ook al kei snel, ze hadden me deze week al een paar keer geprobeerd te bellen maar ik had niet opgenomen oepsss.. Belangrijkste, de uitslag: alles is goed !