@Riverdale87 en @MamaTuttebel Veel sterkte , niet fijn nu al last van het bekken! Hier merk ik dat ik juist zin heb in warm eten, stevig ontbijt, fruit etc. Natuurlijk ook nog wel eens in wat lekkers hi hi. Bij ons zoontje was dat de hele dag juist zoetigheid, snacks en ijs etc. Zou het wat zeggen? Merk wel dat deze zwangerschap anders is, vlieg er doorheen voor mn gevoel. Allemaal een fijne zaterdag gewenst meiden! X
Wij 8 juni. Vorige week vrijdag. Maar wij deden zonder nevenbevindingen, weet niet of je dan sneller uitslag krijgt
8 juni, en ik had 15 juni al uitslag. Met nevenbevindingen en het is naar VUmc gegaan. Ze zullen het daar wel rustig hebben gehad.
Vandaag de zwangerbox van ouders van nu opgehaald bij de etos. Ik wil niet klagen over gratis spullen. Alles is mooi meegenomen uiteraard. Maar bij mij zat er niet veel in. Ik hoor ook dat de inhoud per doos kan verschillen. Bij mij zat er: 2 magazines van ouders van nu, 3 vitaminepillen van davitamon, een jillz 0.0, vsm billenzalf, een difrax speentje,en 1 luier in. Verder wat folders. Wel heel leuk om uit te pakken maar ik had stiekem al op internet gezocht wat erin zou zitten en ik hoopte heel erg op de etos buikzalf hahaha. Ga die dan zelf wel halen. Heb ook de box bij prenatal aangevraagd, ben benieuwd.
Ik heb ernaar gekeken, maar die voorwaarden zit ik niet op te wachten. Dat ze je mogen bellen enzo. Nee dank u.
@Fennec ik heb daar ook geen idee van maar zoals ik nu net lees heeft @Lalalola dezelfde dag als jij met nevenbevindingen gedaan.. Ik heb het 4 juni gedaan en ook naar VUmc ( amsterdam ) en helaas nog geen uitslag.... Ik heb trouwens precies dezelfde box gehad als jij @Lalalola en @Fennec ze bellen je 1 keertje, als je dan blijft hangen en nee gezegd hebt dan word je naar een bandje doorgezet met het bel me niet register en dat zou je gelijk kunnen doen als je dat wil Ik heb overigens mijn glucosetest al eerder gehad... nuchter was mijn bloedsuiker al te hoog en 2 uur erna ook.. nu ben ik er al wel wat bekend mee ivm CFRD ( ander soort diabetes ) alleen zit ik (of zat?) in het beginstadium... nu mag ik donderdag terugkomen bij de diabetesarts omdat ik een traject in ga en er werd vooraf al gezegd dat ik er vanuit kan gaan dat ik insuline zal moeten gebruiken. Zijn er meer die dit hebben of hebben gehad?
Dat bellen kan ik me ook behoorlijk aan storen. Maar nu al zovaak verkopers aan de deur afgewezen dat dit me ook wel lukt haha!
Afgelopen week nauwelijks hier kunnen kijken door alle drukte ,werk en vermoeidheid. Sorry lieverds! Komende week is rustiger dus kan ik vaker meelezen. De facebookgroep is toch wat "sneller" om te kijken merk ik... Zijn er al meer geïnteresseerden inmiddels? Kom er gezellig bij! Wat fijn de goede berichten van de Nipt! En wat snel de uitslag ook! Bij ons zeiden ze dat het wel twee weken kon duren. Weet niet of jullie de berichtgeving over de problemen in het Erasmus in Rotterdam hebben gevolgd de afgelopen week, dus de Nipt zal ook wel trager zijn hierdoor.. Ik heb het afgelopen donderdag laten prikken (met nevenbevindingen) na de goede termijnecho van dinsdag. Ik ben trouwens best wel vooruit gezet, nu is de UD 27 december. Kan iemand het voor mij aanpassen? Bedankt! Avondeten vind ik de laatste week ook echt niet meer zo..... Eet wel wat maar echt weinig. Heb wel echt een fruit tic, vooral aardbeien en kersen! Heb net een afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling: 9 juli! Nog maar paar weekjes en dan weten we het al. Zo spannend!!
Fruit inderdaad gaat er echt goed in. Leuk dat sommigen al zo snel de geslachtsbepaling hebben! Ik ben erg benieuwd
Ja het gaat wel weer wat beter denk een soort van zwangerschapsdepressie ...advies van de huisarts was dan ook naar een pshyg te gaan...maar daar heb ik weinig aan dat zijn vooral pillendraaiers dus schiet ik niks mee op.. Mocht absoluut niet mijn medicatie gebruiken maar goed op eigen risico dan wel ... Heb die dag dat ik het zo erg had 2 x 5 mg genomen sindsdien gaat het wel weer beter ... Ook thuis nog met mijn man gepraat dat heeft veel geholpen ...het komt denk ik ook vooral omdat ik een dochter heb met borderline daar ik al veel zorgen over heb .. dit kindje komt onverwacht dus we waren er ook niet helemaal klaar voor het is heel dubbel.
Vannacht klote geslapen kon mijn draai niet vinden... Hond bleef rondlopen op het laminaat werd ik ook gek van dat getik. Denk dat mijn kleintje een groeispurt doormaakt ineens ..voel sinds gisteren ook echt mijn banden oprekken vooral rechts .. Ben ook 12 weken vandaag !!! Weer een mijlpaal bereikt