Uitgerekend 16 t/m 31 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wistaire, 7 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby217

Baby217 Actief lid

13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    Bij mijn eerste zwangerschap ook geleend van iemand, elke avond even luisteren :)

Lalalola vindt dit leuk.
  2. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Gefeliciteerd!!!

3. Lalalola

Lalalola Niet meer actief

Net gebeld door ouders van nu. Ze probeerden me 1x het magazine te verkopen. dat ik nee zei was ze eigenlijk ook klaar. Ging niet veel aandringen. Vervolgens werd ik doorverbonden naar bel me niet register. Valt me erg mee. Ik kan me herinneren dat ik ging trouwen had ik een trouwbox aangevraagd. Ik werd daarna echt overladen met mailtjes en telefoontjes met mensen die echt aandrongen.

FoXii vindt dit leuk.
  4. FoXii

FoXii Actief lid

25 mei 2016
    229
    282
    63
    Vrouw
    Huisvrouw
    Drachten
    Ja he had ik ook :) ze snappen de nee = nee wel ;P of iig diegene die ik aan de lijn had

5. Barbje

Barbje Actief lid

1 okt 2016
    298
    208
    43
    ik ook nog niet.. ben wel heel benieuwd geworden! haha

Evelieng vindt dit leuk.
  6. Barbje

Barbje Actief lid

1 okt 2016
    298
    208
    43
    @FoXii Nee ik ben er niet mee bekend, wel even schrikken! Lukt het prikken wel goed en hoe meet je dan?

Bij mij was de nipt ook goed! vanmiddag om 17.00 gebeld. De uitslag al na 8 dagen, had het helemaal niet zo snel verwacht!
    Afgelopen woensdag nog een mooie 3d echo gekregen van ons beweeglijke beebje. Lag echt nauwelijks stil, dat belooft wat als het straks groter is en ik niet kan slapen door het trappelen ;)

Lekker pannenkoeken gegeten vanavond had ik zooooo'n zin in! Man heeft ze gemaakt dus ik kon lekker lang uit.
    Morgen gaan we naar een grote xl prenatal in de buurt en 5 juli opent een nieuwe Babypark in Barendrecht. Dat is ook hier heel dichtbij. Ben benieuwd!

Vandaag werd ik trouwens door een ouder uit mijn klas getipt over babyspullen op aliepress
    Heeft iemand van jullie daar al ervaring mee?

7. Lalalola

Lalalola Niet meer actief

Jaaa gelukt om het hartje te horen met de angelsound :D

Layali01, Barbje, Evelieng en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. FoXii

FoXii Actief lid

25 mei 2016
    229
    282
    63
    Vrouw
    Huisvrouw
    Drachten

Prikken lukt wel prima, moet sinds vandaag naast insuline voor in de nacht ook een andere insuline voor overdag prikken alleen moet de ene in het bovenbeen en de ander in mn buik dus ben benieuwd.

Fijn dat je nipt goed was! en nog leuker om een goede echo gehad te hebben ^^ altijd gaaf! Mijn man had wel een aantal dingetjes gekocht via aliexpress voor de baby, zoals zon uitlek flessenrek ding... net als met dat "nep gras" en wat slabbertjes :D voor de rest nog niets hoor! ben ook wel benieuwd wat andere mensen er eventueel gehaald hebben

Barbje vindt dit leuk.
  9. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Fijn al die goede NIPT uitslagen! :)

Die bugaboo voor bro en sis, fantastisch!!

Barbje en babyhope vinden dit leuk.
  10. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Wisselende ervaringen eigenlijk, qua kleding laat de maatvoering te wensen over, ik heb destijds een luiertas gekocht die heeft het 1,5 jaar volgehouden

Barbje vindt dit leuk.
  11. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Ik ben meer fan van wish dan van Ali, maar de babykleertjes zijn daar wel echt TE schattig. Hier trouwens ook die steken rechts.

Barbje vindt dit leuk.
  12. Baby217

Baby217 Actief lid

13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    Vanmorgen eerste echte kinderfeestje voor onze zoon geregeld, hij heeft er zo veel zin in dat ik er blij van wordt :).

Verder is er vandaag nog maar weinig uit mijn handen gekomen... moet echt nog heel veel doen, @ lui whaha. Ik gooi het maar op de zwangerschap ;):roflmao:

littlemunchkin, Evelieng en Barbje vinden dit leuk.
  13. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

Pff mijn man is maandag jarig. Viert het dus vandaag met wat familie... ik... ik heb een hekel aan verjaardagen. Al die drukte. Kijk al naar uit dat de visite weg is vanavond en met de voeten omhoog kan hahahaha

Baby217, MissDonna en Barbje vinden dit leuk.
  14. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Wat leuk @Baby217 , veel plezier! :)

@MamaTuttebel succes vanmiddag! Ik zou ook zo geen zin hebben in een verjaardag nu :roflmao:

Wij hebben de geslachtsbepaling gehad, wauw zo gaaf! Vanavond zal ik het hier plaatsen, eerst de familie en vrienden ;)

Baby217, Fennec, droomwens79 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Oeh ben benieuwd Riverdale! Was het al goed te zien? Ik heb echt nachtmerries dat we ons vrijdag helemaal verheugen en het dan nog niet goed te zien is :eek:

Mamatuttebel sterkte vandaag!

Wish en Ali bestel ik nooit, niet de illusie dat mijn kind in Chinese maatjes past haha

Veel plezier baby217!

Hier is dl vandaag dagje bij opa en oma want die wilden graag oppassen. Best hoor, konden wij even winkelen, lunchen en het huis doen. En nu even chillen in de tuin zonder dat ik steeds schepjes en harkjes in handen geduwd krijg of zandtaartjes moet bakken :cool:

Baby217, Fennec, MissDonna en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Wij hadden de geslachtsbepalingsecho met 14+1 en het was echt super duidelijk!

17. mroz

mroz Bekend lid

11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Ik met 13+4 en ook al echt duidelijk )

Evelieng vindt dit leuk.
  18. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    @MamaTuttebel Dat gevoel ken ik ook haha hou er niet zo van.

Mijn vriend gaat vaak op zaterdag te borrelen met een maatje. Dan lig ik lekker op de bank met 'n dekentje en Netflix en val ik lekker vroeg in slaap haha

Vanavond is hij wel thuis, maar we zijn allebei zo moe. Denk dat het vroeg slapen word.

19. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Twee meisjes!!

Mama38, MissDonna, Zonnestraal en 12 anderen vinden dit leuk.
  20. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Jaaaa!!!! Geweldig!! Gefeliciteerd!!

Riverdale87 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina