Ik heb blaasontsteking ik bleef steeds zo donker plassen dus vanmorgen maar weggebracht. Ontsteking gevonden en op kweek gezet, krijg morgen te horen wat ik ermee moet. Schiet me ineens te binnen dat ik vorige week ofzo al steeds wat doet mijn rug/zij zeer dus toch maar gebeld weer... als ik nu al een ruime week blaasontsteking heb of dat geen kwaad kan? Moet vanmiddag terug bellen, ze gaan het even overleggen. Gadverdamme, alles ging zo goed.
Net weer op controle geweest. Hartje duidelijk gehoord dus weer gerust Zak alleen wel steeds verder in mijn zwnagerschapsdepressie door alle ellende die iedereen bij mij op schoot gooit ..niemand schijnt te begrijpen dat hun nu even niet prioriteit zijn. Dit net ook met de vk besproken potje zitten janken enz omdat ik gewoon niet op die roze wolk kom. Wel leuk goed hartje en veel beweging tegen de dopler ...meen zo afentoe ook al wat te voelen heel vaag. Voel me echt zo dubbel
@Riverdale87 wat vervelend dat je blaasontsteking hebt. Ik denk niet dat je je heel erg zorgen moet maken hoor, als je echt nierbekkenontsteking of iets zou hebben, dan verging je echt van de pijn en dat is niet zo volgens mij. Ik ga vaak pas naar de huisarts met blaasontsteking als ik niet meer kan zitten van de pijn en bloed plas (ook niet goed, weet ik, maar als ik eerder ga dan zien ze nooit wat en bij mij gebeurt het heel regelmatig). @Mama38 jeetje wat naar voor je meis . Krijg je ergens al wat hulp hiervoor? Ik hoop dat je toch nog op de roze wolk terecht gaat komen. Sterkte!
Hier net weer gespiekt bij onze eskimo. Geslacht kon de verloskundige niet zien, want "dat doet zij nooit en daar is ze niet goed in"... jammer! Maar onze eskimo doet het goed. Lekker vruchtwater doorslikken en druk wiebelen
Och jeetje zeg! Jammer dat je maar niet op die roze wolk komt! Wel fijn dat de baby het goed doet! @Riverdale87 een blaasontsteking, dat is geen prettig iets! Hopelijk ben je er snel vanaf! @Fennec ai! Niet zo lang wachten hoor dat is echt niet goed! StrKs als je verder bent in de zwangerschap helemaal niet! Let goed op jezelf
Ja daarom durf ik het echt alleen met zekerheid te zeggen als mijn buik en ik verder helemaal rustig zijn
@Mama38 knuffel! @Riverdale87 jeetje klinkt niet fijn, hopelijk kan het verder geen kwaad @Fennec alles goed dus fijn! Schattige pakjes gezien! Hopelijk weten wij morgen het geslacht, ik heb de nieuwe z8 newborn collectie gezien en zie zo al drie setjes die ik wil hebben hahaha! Gisteren even heerlijk hormonaal gejankt bij ml...voel me af en toe zo rot omdat we deze zwangerschap veel minder beleven als bij dochter...twijfel dan zo of ik het wel goed doe, wel goed genoeg voor kleintje zorg omdat ik superslecht kan eten savonds, niets smaakt. Dus toen ik ook nog de vitamines niet weg kreeg en moest spugen was de maat beetje vol haha! Komt misschien ook omdat kleintje superrustig was op de termijnecho. Hoop morgen gewoon een leuke drukteschopper te zien
Ahh niet leuk. Misschien is het wel een jongen dat je je nu zo anders voelt! Ik ga even de nieuwe collectie van z8 googlen haha
Paar weken terug had iemand een leuke buikfoto geplaatst, deze was bewerkt via een app met de weken erbij. Wie o wie weet welke app dit was?
Dankje dames .. Tja kwam hulp kom je uit op praatgroepen voor kwetsbare zwangeren.. Of een. Physgoloog .. Maar daar sta ik niet echt open voor ik moet zeggen dat het wel helpt het gewoon openlijk te zeggen als iemand vraagt weet je al wat het word of ben je blij enz ...pfff soms word je er alleen wel moe van
Goed dat je erover praat. Je moet je niet schamen om hulp in te schakelen als je denkt dat het niet meer gaat hoor! Wie weet heb je aan een paar gesprekken met wat goed advies voldoende.
Haha nope, its a girl! Hele goede echo gehad, frummel lag heerlijk naar ons te zwaaien. Hartje ook gehoord, zag er allemaal goed uit. Had dat echt even nodig, voel me nu voor het eerst eigenlijk echt rustig en blij. Straks gewoon twee prachtige meiden, het is meteen een stuk concreter
♡ Uitgerekend tussen 16 t/m 31 december 2018 ♡ 9 december 2018 ♡ Florina (28 jaar) 3e kindje - It's a: GIRL 16 december 2018 ♡ Haagsmeisje (34 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ ♡ MamaTuttebel (27 jaar) 3e & 4e kindje -They’re: GIRLS ♡ Juf1987 31 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ littlemunchkin (30 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Evelieng (33 jaar) 3e kindje - It's a: BOY ♡ FoXii (30 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL 17 december 2018 ♡ ♡ Riverdale87 (27 jaar) 2e & 3e kindje - They’re: GIRLS 21 december 2018 ♡ boef12 (31 jaar) 3e kindje - It's a: GIRL ♡ ♡ Layali01 (24 jaar) 1e & 2e kindje - It's a: BOY - GIRL & BOY - GIRL 22 december 2018 ♡ MissBellyDance (25 jaar) 2de kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Mroz (29 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL 24 december 2018 ♡ Clur26 (28 jaar) 2e kindje - It’s a: BOY ♡ Droomwens79 (39 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL 25 december 2018 Me988 (29 jaar) 3e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Baby217 (36 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ ♡ Zonnestraal (27 jaar) 1e & 2e kindje - It's a: SURPRISE & SURPRISE ♡ Natalie1 (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Cherubin (30 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL 26 december 2018 27 december 2018 ♡ Fennec (31 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Mommy2016and2018 (29 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL 28 december 2018 ♡ 2013mama, (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ KakieLakie (38 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Lalalola(24 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL 29 december 2018 ♡ MissDonna (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL 30 december 2018 ♡ Mama38 (38 jaar) 4e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Barbje (34 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Farite (36 jaar) 5e kindje - It's a: BOY - GIRL 31 december 2018 ♡ Sweetlove80 (37 jaar) 4e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Krulletje87 (30 jaar) 6e kindje - It's a: BOY - GIRL BOY (2) - GIRL (8) - SURPRISE (2) - ♡ kloppend hartje! (31) - Tweelingen (4) Afspraken en echo’s Juni 28 juni: Mama38 controle vk Fennec pretecho Juli 2 juli: Layali01 - Controle gynaecoloog Droomwens79 - Geslachtsbepaling MamaTuttebel - Echo Barbje- vk 3 juli: FoXii - Glucosetest ( zwangerschapsdiabetes ) 5 juli Riverdale87 - controle gyn 9 juli: Lalalola - intake vk Barbje- geslachtsbepaling 11 juli: Droomwens79 - controle vk 12 juli: Mroz - controle 13 juli: Zonnestraal - controle Fennec - Geslachtsbepaling 16 juli: Florina - SEO Mommy2016and2018 - controle vk/gyn (met echo) 18 juli: Missdonna - Geslachtsbepaling 20 juli: MamaTuttebel - 20 weken echo Mama38 - controle vk 28 juli: Droomwens79 - pretecho 30 juli: Layali01 - 20 weken echo Augustus 2 augustus: Riverdale87 - SEO 3 augustus Droomwens79 - 20 weken echo 6 augustus Fennec - 20 weken echo 10 augustus Mama38 - 20 weken echo ☆ Sterretjes SunnyShineS - Linda89 - Babyhope - Monique93 - Wistaire - Annalina - Momim - MamaZijnIsDeBom
Even een kleine tip voor wie ontzettend veel trek heeft in ijs maar wel enigszins gezond wil doen... banaan in stukjes in de vriezer, als hij bevroren is fijnmalen in de keukenmachine en dan heb je eigenlijk gewoon al lekker bananenijs, sommigen doen er ook nog yoghurt bij, maar het is niet nodig. Je kan uiteraard ook nog stukjes chocola toevoegen... maar dat is voor de lekkere trek