Vandaag weer controle gehad! Gaat super goed met de kleintjes.. helaas wilden ze niet naar de geslachtjes kijken dus dat wordt nog even geduld hebben
♡ Uitgerekend tussen 16 t/m 31 december 2018 ♡ 9 december 2018 ♡ Florina (28 jaar) 3e kindje - It's a: GIRL 16 december 2018 ♡ Haagsmeisje (34 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ ♡ MamaTuttebel (27 jaar) 3e & 4e kindje -They’re: GIRLS ♡ Juf1987 31 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ littlemunchkin (30 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Evelieng (33 jaar) 3e kindje - It's a: BOY ♡ FoXii (30 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL 17 december 2018 ♡ ♡ Riverdale87 (27 jaar) 2e & 3e kindje - They’re: GIRLS 21 december 2018 ♡ boef12 (31 jaar) 3e kindje - It's a: GIRL ♡ ♡ Layali01 (24 jaar) 1e & 2e kindje - It's a: BOY - GIRL & BOY - GIRL 22 december 2018 ♡ MissBellyDance (25 jaar) 2de kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Mroz (29 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL 24 december 2018 ♡ Clur26 (28 jaar) 2e kindje - It’s a: BOY ♡ Droomwens79 (39 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 25 december 2018 Me988 (29 jaar) 3e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Baby217 (36 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ ♡ Zonnestraal (27 jaar) 1e & 2e kindje - It's a: SURPRISE & SURPRISE ♡ Natalie1 (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Cherubin (30 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL 26 december 2018 27 december 2018 ♡ Fennec (31 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Mommy2016and2018 (29 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL 28 december 2018 ♡ 2013mama, (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ KakieLakie (38 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Lalalola(24 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL 29 december 2018 ♡ MissDonna (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL 30 december 2018 ♡ Mama38 (38 jaar) 4e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Barbje (34 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Farite (36 jaar) 5e kindje - It's a: BOY - GIRL 31 december 2018 ♡ Sweetlove80 (37 jaar) 4e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Krulletje87 (30 jaar) 6e kindje - It's a: BOY - GIRL BOY (3) - GIRL (8) - SURPRISE (2) - ♡ kloppend hartje! (31) - Tweelingen (4) Afspraken en echo’s Juli 2 juli: Layali01 - Controle gynaecoloog Droomwens79 - Geslachtsbepaling MamaTuttebel - Echo Barbje- vk 3 juli: FoXii - Glucosetest ( zwangerschapsdiabetes ) 5 juli Riverdale87 - controle gyn 9 juli: Lalalola - intake vk Barbje- geslachtsbepaling 11 juli: Droomwens79 - controle vk 12 juli: Mroz - controle 13 juli: Zonnestraal - controle Fennec - Geslachtsbepaling 16 juli: Florina - SEO Mommy2016and2018 - controle vk/gyn (met echo) 18 juli: Missdonna - Geslachtsbepaling 20 juli: MamaTuttebel - 20 weken echo Mama38 - controle vk 28 juli: Droomwens79 - pretecho 30 juli: Layali01 - 20 weken echo Augustus 2 augustus: Riverdale87 - SEO 3 augustus Droomwens79 - 20 weken echo 6 augustus Fennec - 20 weken echo 10 augustus Mama38 - 20 weken echo ☆ Sterretjes SunnyShineS - Linda89 - Babyhope - Monique93 - Wistaire - Annalina - Momim - MamaZijnIsDeBom
Inderdaad, bij mij zelfs ruim boven mn navel.. en tis eigenlijk 80% van de dag of meer zelfs.. denk mn darmen!
Hahaha @Lalalola zodra je het geslacht weet is er nog zooooveel tijd om jezelf blut te shoppen! @Fennec jij wilde een zichtbaar buikje toch. Je wens wordt meteen verhoord Ik heb vandaag zowaar een hele dag voor mezelf. Kind op de opvang, man naar z’n nieuwe werk. Wat een zaligheid! Ik had allemaal goede ideeen over huis poetsen enzo, maar de tuin en een boek lonkt enorm haha! Heb voor de vorm de wasmachine aangezet en de woonkamer gedweild, heb ik iig iets gedaan! En ik heb met mezelf afgesproken dat ik echt echt heus eerst dochter dr kleertjes uit moet zoeken voor ik los mag voor de baby. Volgende week heb ik een weekje vrij dus ik denk dat ik vanmiddag maar eens wat dozen van de vliering ga halen En tegen ml zeg dat we ook niet al te lang moeten wachten met het kamertje, ik heb kastruimte nodig hahaha!
Ben nu bezig zwangerschapsverlof te regelen. Met twee weken vakantie en twee weken ouderschapsverlof hoop ik van halverwege november tot begin april lekker te kunnen moederen.
Goed idee. Ik ben nu ook mijn vakantiedagen aan het opsparen en zou wel iets soortgelijks willen doen
Ik heb toevallig gisteren akkoord voor mijn verlof. Maar ik val onder een belachelijke cao waardoor ik zeer waarschijnlijk (kan precieze data pas in september uitrekenen ivm nieuw verlofsysteem) van half november tot half juli thuis kan zijn...voelt nog beetje bizar zolang thuis! Maar vind het een heerlijke gedachte dat we die eerste hectische periode rustig op orde kunnen krijgen thuis en als de baby wat groter is en een ritme heeft ik weer rustig aan het werk kan
Ja ik vind het nog beetje onwerkelijk hoor! Zijn 10 weken gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof en 9 weken vakantie ongeveer...werk op een hogeschool en onze vakantiedagen lopen gelijk met het schooljaar dus in deze constructie neem ik alles in een keer op en heb ik daarna geen zomervakantie meer. Maar denk dat ik dat wel overleef als ik dan in september weer nieuwe dagen krijg
Oh wat heerlijk zo lang thuis! Bij zoontje heb ik ook tot hij een halfjaar was lekker gemoederd en ben daarna weer gaan werken. Wil kijken of ik nu weer zoiets voor elkaar kan krijgen maar heb nog niet zoveel uren ben ik bang.