Ik kreeg vorige week donderdag een brief, ik ga 12 november met verlof, dat duurt tot 3 maart en dan neem ik nog 2 weken vakantie, en daarna 1 dag ouderschapsverlof per week
Ik ga straks 3 dagen werken en mijn man 4,5. (Als dat allemaal lukt financieel.) Wij zijn dan van plan om oma 1,5 dag op te laten passen en dan 1 dag kinderopvang. Hoe zien jullie het straks allemaal voor je met die dagen?
Goed geregeld dames! Hier ben en blijf ik sowieso thuisblijfmoeder. Mijn vriend is vanaf de bevalling (waarschijnlijk vlak na sinterklaas geplande keizersnede) tot aan de kerstvakantie thuis. Na de kerstvakantie gaat ook de jongste fulltime naar school en brengt hij ze nog een tijdje naar school en hoef ik ze alleen maar op te halen. Denk dat wij met kerst voor een leger aan sushi gaan bestellen!!
Oh wat heerlijk voor jullie dat lange verlof *erg jaloers!* haha.. Helaas nu geen werk verlof loopt de 24 of eind februari in iedergeval af... dus per 1 maart zal ik toch ergens moeten beginnen met werken!
Ik werk drie dagen, mijn man vier. De twee dagen dat we beide werken gaat onze dochter en straks ook de baby naar het kdv Krijg je met een tweeling eigenlijk dubbel verlof?
Zo kort dat verlof hè.. Als je de baby tot januari binnen kan houden krijgt de vader trouwens 5 dagen partnerverlof haha
Hahaha ik heb besloten om er maar niet over te gaan stressen. Anders neemt mijn man toch wat vakantiedagen op.. Vind ik ook een goed idee
Gaat mij niet lukken maar die 5 dagen zijn zo om. Man had bij de oudste twee weken vakantie en die waren al zo voorbij
Hier de normale 16 weken verlof. Mijn man werkt vijf volle dagen en ik drie tot 3,5. Straks gaat dezelde constructie door, twee dagen kdv en één dag opa en oma. Ben benieuwd hoe dat straks gaat met twee kleintjes .