Hier al een flinke buik mijn leidinggevende is 8 weken verder en haar buik is kleiner ... Maar goed bij mij heeft al een tweeling huis gehouden dus die baarmoeder groeit soepel omhoog . Verder las ik dat jullie het over het verlof hadden ik vind het verlof juist veel te lang 16 weken pfff voor alsnog wil ik blijven werken tot 4 weken van tevoren en dan 12 erna ...ik vind het ook te lang omdat ik een payroller ben en dus ook kans heb dat ik weer van voor afaan moet beginnen als ze besluiten mijn payroll niet te verlengen vanwege mijn zwangerschap (wat ze niet zullen toegeven Maar een andere reden hebben ze niet) dan zit ik die 16 plus een half jaar thuis ...en eerlijk gezegd zou dat een nachtmerrie zijn.. Ik moet echt wel bezig blijven om een beetje leuk te blijven hoor. Met mijn ADHD is dat geen doen ook voor mijn man om mij thuis te hebben hahahahaha. Hij is 100% afgekeurd dus zoiezo thuis ...dus kan ik lekker gaan werken
Oh en gewicht pfff 9.5 kg aangekomen nu al als dit geen meid word dan weet ik het niet meer hoor is echt veel te veel
Gefeliciteerd @Fennec wat leuk! Gelukkig hebben jullie nog tijd om daarna lekker de babykamer in orde te maken @Natalie1 wat leuk! Een meisje
Wauw! Maar he t kan ook gewoon met vruchtwater te maken hebben he. bij de eerste ook in het begin flink aangekomen maar kwam toen echt van vruchtwater en baby na bevalling zo alle kilo’s er weer af en misschien blijf je nu straks wel stabiel staan.. kan echt geen kwaad! ________________________ Ik sta op, en vraag mij wederom af hoe ik de dag ga doorbrengen. Zoveel pijn elke keer, echt kan wel huilen.. ik wordt wakker en voel alweer mijn bekken en banden waardoor ik dus door die pijn ook harde buiken krijg! maar die banden en bekkenpijn is echt niet fijn..
@MamaTuttebel Wat naar dat je zo'n pijn hebt zeg... Loop je al bij een fysio oid? Ik heb toevallig gister gebeld omdat ik steeds erger pijn aan mn onderrug krijg wat uitstraalt naar mn bil. Kan helaas pas over 2 weken terecht, vakantietijd hè... Heb wel het gevoel alsof ik van het een naar het ander ga, is de misselijkheid eindelijk wat beter, dan krijgen we dit weer En ik lag vannacht weer eens uren wakker omdat ik me er zorgen over maak dat mn buik niet lijkt te groeien en ik bang ben dat de baby niet goed groeit. Zal wel onzin zijn, maar ga vandaag maar even de verloskundige bellen, hopelijk kan zij me geruststellen.
Heeft waarschijnlijk met je bekken te maken Ja loop al bij de fysio en na twee zwangerschappen met bekkeninstabiliteit weet ik ook wat er verwacht wordt en neem de tips van hun ook aan. Maar t helpt niets maar goed we gaan gewoon door
Daar ben ik hele zwangerschap 21 kg aangekomen dus tja die ook ...bij de tweeling was ik 11 kg aangekomen in totaal
Klopt, ik heb het bij de eerste ook gehad. Toen ging met een aantal afspraken bij de bekkenbodemtherapeut gelukkig beter, dus hopelijk nu ook. Lastig voor je dat niks lijkt te helpen en je zo'n pijn hebt... had je er bij je vorige zwangerschappen tot het eind last van of werd het op een gegeven moment minder?
Nee helaas werd dat ondanks hulp alleen maar erger. Dus ga er vanuit dat het nu ook niet verbeterd maar sta overal voor open om te proberen
Goedemorgen! Hoe is het hier? Voelt iedereen zich nu wat beter nu we in het tweede trimester zitten? Schuiven jullie nog aan bij een groepje met zwangere in jullie omgeving? Bijv yoga, zwangerschaps bootcamp of een pufclub. Fijne zondag!
Ja, ik heb wel minder klachtjes nu. Ik ga geen cursussen doen. Wel ben ik van plan elke week te gaan zwemmen. Vandaag word onze Doppler bezorgd! We hebben de hartslag van de baby nog nooit gehoord, dus ben zo benieuwd!!
@Fennec ahhh gaaf! Ik vond het echt super leuk om te horen. Ik had hier gelezen dat er een paar het ook al hadden gehoord dus vorige week had ik een extra Check heb ik er ook gelijk om gevraagd Zwemmen is wel een goeie inderdaad! Misschien dat ik dat ook wel ga doen. Lijkt me heerlijk straks als die buik mega is en dan lekker zo licht als een veertje in het water
Huh nog niet gehoord ik dacht dat dat standaard bij de controle hoorde ...bij mijn zwangerschappen allemaal namelijk
We zijn op 11 weken plus 4 dagen geweest voor de laatste controle, toen deden ze nog geen hartslag, omdat het nog geen 12 weken was. Laatste echo was een pretecho, toen zijn we het vergeten te vragen. Vandaar denk ik.
Bij ons hebben ze ook met de controle met 11 weken heel kort de hartjes laten horen maar verder niet meer. Ze doen het niet graag volgens mij.. Hier ook een stuk beter maar de misselijkheid en moeheid hebben ruimte gemaakt voor harde buiken en bandenpijn haha
Lieve meiden! Ik vergeet een beetje op deze site te kijken door alle drukte, sorry! Vandaag in de groep op facebook vertelt we krijgen een meisje! Zo blij dat we nu weten wat het wordt, het wordt ook een stuk "echter" nu. Had trouwens echt een jongen in gedachten, maar manlief was overtuigd van een meisje. Ik had de echo van volgende week last minute vervroegd naar gisteren ivm mijn verjaardag en de vakantie van mijn vader. Nu hadden de grootouders gisteren op mijn verjaardag een leuke verrassing! Ze waren zo verrast, we hadden ze een partypopper met roze confetti gegeven. ('s morgens nog gauw na de echo bij de big bazar gehaald..) Ook allemaal blauwe en roze ballonnen opgehangen. Toen ze die zagen, zagen ze het een beetje aankomen dat er iets ging gebeuren. Zo leuk! Wat gaaf @Fennec een nieuw huis! @Zonnestraal ik wil wel gaan kijken naar een yoga clubje in de buurt. En zwemmen ga ik ook weer oppakken. Heb ook nog een abonnement op de sportschool waar ik al een week of 11 niet ben geweest... Haha, Gelukkig nog 1 weekje werken en dan vakantie. Vandaag weer rond gaan kijken voor een kinderwagen. We vinden de joolz day en de bugaboo fox erg mooi. Een van deze twee gaat m worden Zijn jullie er al uit?