Uitgerekend 16 t/m 31 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wistaire, 7 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

Al een tijdje rond aan het neuzen voor een geboortekaartje, want ja het worden er twee. Dus ieder apart of toch samen, en ik zag wel steeds wat wat dan leuk was maar niet een wauw effect van “dat is het...” En vandaag “het” kaartje gevonden! ❤️❤️

2. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    @Barbje wat leuk, een meisje!!!

Barbje vindt dit leuk.
  3. Mama38

Mama38 Actief lid

28 apr 2018
    422
    599
    93
    Vrouw
    @Barbje leuk zeg een meid ...hier weten we het nog niet maar ik denk ook een meisje.

Nou dag 1 camping en deze zwangere heeft alweer iemand laten oprotten:roflmao:
    Een kennis van ons komt langs gaat eerst vervelend schelden tegen de honden en ik denk nog prima zal wel een kutbui hebben.
    Maar vervolgens nog een keer en tegen mijn zoon die nietsvermoedend naar buiten komt lopen .. zegt ie ik duld geen tegenspraak van niemand ook niet van jou zei die:eek:..kind had geen idee waar het over ging...dus toen kwam mama :evil::mad:
    Wil jij je grote muil wel eens effe houden en anders lekker naar je eigen plek vertrekken kan je tegen de muur schelden..
    Toen was ik een zwanger nijlpaard wat absoluut niet moest denken dat ie daarvoor anders zou gaan doen...
    Dus ik zei nee joh blijf vooral jezelf maar niet hier en nou opflakkeren en rap een beetje ...meneer zei tegen mijn man dat ie het kon bekijken als ik zo bleef doen :thumup:.
    Prima zei weg nou ik meen het kan jou kop niet zien hier...
    En zwaaide hem heel rustig uit terwijl ik verder ging met mijn pannenkoek.
    Kijkt mijn man mij aan zonder wat te zeggen...Ik kijk terug zeg Ja ook hij maakt mijn zeik niet lauw :cool:

Zo hormonen zijn los:oops::p
    Hoewel ik zelfs zonder hormonenen zo had gereageerd denk maftoeter

babyhope, Zonnestraal, Layali01 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Mama38

Mama38 Actief lid

28 apr 2018
    422
    599
    93
    Vrouw
    Oeps 2 x

5. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    @Zonnestraal
    Hier vanmorgen dat ik echt dacht om half 10 wauw ik ben nog niet kotsmisselijk omdat ik nog niet gegeten heb! Heeeeerlijk hopelijk blijft het zo als mijn energie ook nog beetje terug komt ben ik blij :D

Hier trouwens ook bij elke vk afspraak horen we het hartje.

@Barbje
    Leuk een meisje ook leuk dat je iedereen zo een beetje heb kunnen verassen!

En wij hebben van onze eerste nog een joolz day tailor staan met roze accenten dus die kan nog een mooie ronde mee.

@MamaTuttebel
    Leuk al een kaartje is het er nu een voor beide apart of 1 voor samen?
    Hier liggen een aantal proef kaartjes thuis te wachten. En denk dat daar wel het kaartje tussen zit.

@Mama38
    Haha leuk die hormonen :roflmao:

Hier ook wel last van merk het zelf wel veel feller ergens op reageren. Normaal zeg ik niet veel ook al ben ik het ergens niet mee eens. Maar nu is het uitkijken zo had ik van de week met me moeder een flinke woordenwisseling normaal laat ik der gaan maar was even zo boos :p

Hier van de week dacht ik kraamzorg te regelen belde ze terug dat ze vol zaten o_O

babyhope en Barbje vinden dit leuk.
  6. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

Nee samen! :)

Stormpy vindt dit leuk.
  7. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Hoi allemaal!

Net bijna twee uur lang geprobeerd een bepaald bestandstype te openen maar het lukt helaas niet :( ik was vandaag bij mijn zus (ze is dierenarts) en we hadden bij haar op de praktijk naar de kleine gekeken en we hadden allemaal korte filmpjes opgeslagen maar die kan ik dus helaas niet openen, gelukkig wel wat foto’s :) de kwaliteit is niet zo denderend... Maar toch leuk!

Bijgevoegde bestanden:

Zonnestraal, babyhope, Barbje en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. Mama38

Mama38 Actief lid

28 apr 2018
    422
    599
    93
    Vrouw
    Handig zo'n zus:)

babyhope vindt dit leuk.
  9. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Helaas woont ze wel bijna 2 uur rijden bij ons vandaan

10. Lalalola

Lalalola Niet meer actief

Even niet bijgelezen. Net weer een echo gehad. Kindje was heel rustig. Lag lekker naar mijn rug toe. Geslacht nog niet bekeken. was te vroeg

babyhope, Zonnestraal, Barbje en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Ah mooi zeg!

Lalalola vindt dit leuk.
  12. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Mooie echo :)

Lalalola vindt dit leuk.
  13. Layali01

Layali01 Bekend lid

31 aug 2017
    729
    645
    93
    Vrouw
    Mooi @Lalalola we moeten nog even geduld hebben:roflmao:

Lalalola vindt dit leuk.
  14. mroz

mroz Bekend lid

11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Ik merk nu toch wel dat als ik mn buik ontspan (probeer m automatisch nog in te houden eigenlijk...) de vorm toch wel begint te veranderen :)

Bijgevoegde bestanden:

Zonnestraal, droomwens79, Fennec en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Clur26

Clur26 Niet meer actief

Mooi hoor !

mroz vindt dit leuk.
  16. Clur26

Clur26 Niet meer actief

Mooi hoor !

17. Lalalola

Oh meiden ik heb echt zo enorm last van migraine :cry: eigenlijk afgelopen week elke dag wel hoofdpijn. Maar afgelopen donderdag zo erg dat ik me ziek heb moeten melden. En vannacht weer wakker gelegen van de pijn dus denk dat ik me weer ziek meld. Baal hier echt van. Paracetamol helpt ook niet. :(

18. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Oh dat lijkt me vreselijk. Hopelijk gast het snel beter.

Lalalola vindt dit leuk.
  19. Lalalola

Trouwens was mijn bloeddruk ook vrij laag. Zo uit mijn hoofd 100 boven 50. Ik merkte vaak al met paar minuutjes douchen dat ik bijna flauw zou vallen en moest ik even op bed liggen. Nou is een lage bloeddruk verder volgens mij niet raar tijdens het tweede trimester. Maar vraag me af of het ook met de hoofdpijn te maken kan hebben..

20. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Misschien een paar dropjes eten voor het douchen om je bloeddruk iets te verhogen?

Deel Deze Pagina