Ja ik denk dat het een goed idee is om sowieso altijd wat dropjes bij mij te hebben dan. Vind ik niet zo erg want ik hou wel van dropjes haha.
Hallo allemaal... Hier een vraagje, voelen jullie de baby(s) al veel/goed? Ik ben vandaag 16 weken en 1 dag, maar heb (denk ik) de baby nog maar 2 keer een klein schopje of wat dan ook gevoeld. Ik weet het... het kan natuurlijk bij iedereen anders zijn,.Maar had zo gehoopt dat ik het nu bij de 2e beter/eerder zou voelen. Bij de 1e lag de placenta voor dus voelde ik hem pas echt met 20 weken. Nu ligt de placenta gewoon achter, deels bovenaan vooral (althans dat is wel gezegd)..
Wisselt @Clur26 , ligt ook aan de ligging. Gyn zei dat het ook wel vroeg was om goed wat te kunnen voelen. Ik voel soms dagen niks, kan bijvoorbeeld omdat ze omgedraaid zijn @Lalalola voor in zwangerschap is het wel normaal. Dropjes eten zou ik doen ik heb zelf geen hoofdpijn maar dropjes helpen wel tegen dat lichte gevoel
@Clur26, hier ook nog niet echt beweging, soms denk ik hè zou dat de baby zijn? Waarschijnlijk wel maar is nog zo zacht allemaal. De placenta ligt dit keer ook voor, vorige keer niet dus zal wat langer duren ook al is het de tweede. 16 weken is ook nog best vroeg
Ik heb nog niks gevoeld waarvan ik kon zeggen dat het de baby was. Ik dacht dat dat meestal met 18-20 weken pas zou zijn.
Ik voel niks waarvan ik 100% zeker weet dat het de baby is. Ik denk soms wel dat ik wat voel, maar ik ben kampioen in mezelf vanalles wijs maken
Ik voel wel bewegingen maar soms ook een paar dagen weer niet. Ik voelde ze vrijdag voor het laatst. Ik denk dat het heel normaal is om nog niets of weinig te voelen
Net weer echo gehad , helemaal verliefd! Nou de baby beweegt genoeg whaha kleine druktemaker. Compleet gelukkig onze zoon krijgt een broertje!
Ja het is inderdaad nog steeds een jongetje, altijd geruststellend om te zien als je al veel blauws gekocht hebt
Oh ik wil net mijn kratjes van mvm binnenhalen maar er staat niks. Denk dat het mijn laatste keer was hahaha
Ik voel al ruim 1 week soort van bewegingen in mijn buik, links Vooral als ik nies, lijkt wel of die dan helemaal jumpt erdoor hahahaha Maar er zijn ook dagen dat ik niks voel...