Leuk pakje! Wij gaan binnenkort ook naar de stad weer wat outfits scoren haha. Ik heb nu 3 maat 50 en 1 maat 62 dus wil nog wat 56 in huis halen
Wat kopen jullie voor de baby om in te slapen? Een slaappakje en dan inbakeren ofzo? Of gewoon in rompertje met broekje in een slaapzak? Ik zie nu al bij elke echo dat onze kleine graag zijn handjes bij zijn hoofd heeft dus weet nog niet of hij inbakeren prettig vindt.
Gewoon in de kleertjes. Ze slapen dan zo veel en dat omkleden steeds vinden ze vaak niks. Als ze gaan bewegen in bed een gewone slaapzak.
Waarom inbakeren zonder reden? Misschien is je kleine dat helemaal niet nodig! Ik kleed de baby’s in het begin helemaal nog niet om, dat wordt te veel voor hun (aankleden voor de dag, steeds verschonen..uitkleden voor de avond, weer pyjama aan voor de nacht) hmm nee! Wanneer ze iets ouder zijn dan gaan we pas de pyjama inzetten Dus “als” de kleren gewoon schoon zijn want slapen in het begin toch veel dan gaan ze gewoon met kleertjes aan naar bed!
Ik heb nog een inbaker zakje. M'n zoontje zwaaide erg met z'n armen en sliep daar beter in. Heb ook slaapzakjes en ook gewoon shirtjes en broekjes haha wachten af hoe deze uk lekker zal slapen. Ik krijg de eer om weer namen uit te zoeken, en dan zoeken we er samen 1 daarvan uit. De kleine grote man gaat straks naar de gastouder. Kan ik thuis even aan de gang.
Ik heb trouwens maar heel kort een laken bij de dekens gebruikt. Mijn zoontje slaapt onder de koeka dekens zonder een laken er bij. Ellendige dingen vind ik die lakens, hij trapte dat altijd in een prop haha nu duwd hij de deken ook wel weg, maar dan is het iets minder ravage in bed.
@Lalalola jup dacht het wel. En het ziet er natuurlijk ook heel schattig en netjes uit. Ik vind het onhandig haha
Aahh, lakentje gaat uit bed dus. Zoontje sliep tot voor de hittegolf alleen in een slaapzak. Tijdens de hittegolf alleen in een luier en probeerde nu toch maar eens mijn mooie, ongebruikte Koeka deken op bed te leggen. Hij frummelt inderdaad echt zo’n prop van die deken en laken dus dat laken gaat er zo van af. Scheelt gelijk weer een uitgave voor de tweeling
Veel van die dekens zijn echt duur! Koeka ook, heeft voetenzakken voor het autostoeltje voor iets van 80 euro volgens mij. Nu was er 1 kleurtje in de aanbieding voor 52 euro dus heb hem meteen in huis gehaald. Vond hem wel heel mooi en zacht haha.
Ik heb al mijn koeka dekens zgan voor een prikkie op mp gevonden. Heb 2 zomer en 2 teddy dekens hihi denk dat ik totaal nog geen 70 euro kwijt was voor alle 4.
@droomwens79 Hoi meid, nu weer eens een keertje hier. Ik zag helemaal niet dat ik getagd was, maar wij krijgen weer een meisje! Ook ben ik de 29e uitgerekend, dus toch een dagje later. Ik lees hier wel bijna dagelijks mee, maar heb het echt belachelijk druk. Huis gekocht, verbouwen, eigen huis verkopen, dat is nu gelukkig gelukt. Dochter vermaken in de zomervakantie en zware bekkenproblemen.. Waarschijnlijk stop ik binnenkort al met werken want het is geen doen meer. Morgenmiddag heb ik de 20 wekenecho, dus ontzettend spannend!
Kan me voorstellen dat je het daar druk meer hebt maar gelukkig allemaal positieve veranderingen. Afgezien van je bekkenproblemen dan. Veel plezier morgen met de 20 weken echo. Zo'n lekker gevoel als de kleine weer helemaal is goedgekeurd!