Jaaa enorm! Veel wakker, en dan ook echt klaar wakker enorm vervelend. Helemaal nu ik weer naar school moet haha
Ik heb gewoon een laptoptas, een leren, van burkeley. Zwart leer en bruin leer. Dus kan kiezen hihi vakje van de laptop zit het verschoningsmatje in. Ideaal vond ik bij de vorige zwangerschap. Nu gebruik ik voor m'n zoontje een klein rugzakje. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet weet hoeveel ik nu weeg. Wegen jullie je vaak? Zal eens een x op de weegschaal gaan staan hihi
Wat een leuke tassen!!! Heb nog een tas van de vorige zwangerschap van Lässig, ook een hele fijne tas. Dus die gaan we nu weer gebruiken! Afgelopen vrijdag dus die suikertest gehad. Ging bij mij niet helemaal volgens plan....werd om 8:15 de eerste keer geprikt, toen dat drankje (sorry, maar ik vond m echt smerig). Terug de wachtkamer in....had me voorgenomen lekker te gaan Netflixen...dat werd m dus niet. Voelde met een halfuurtje echt beroerd worden Gelukkig zag t personeel het en werd ik in een kamertje apart gelegd. Daar heb ik de overige anderhalf uur doorgebracht. Liggend was goed te doen en heb dan ook alles binnengehouden. Daarna 2e prik, heerlijk gegeten en gedronken en toen lekker naar huis. Werd ik om 16:00 gebeld de vk met de uitslag: de eerste mocht max 6.1 zijn en de tweede max 7.8.....de eerste was bij mij 6.1 en de tweede helaas 7.9 Dus nu mag ik donderdag weer terug voor 3(!) afspraken....echt superbalen Zijn van t weekend weggeweest ivm verjaardag, nou heb toch ff lekker taart gegeten hoor!!
@Katsje Wat vervelend zeg, net aan... Hoe nu verder? Ik heb volgens mij meteen het eerste koutje van mn dochter ook te pakken. Vandaag net op de enige dag van de week dat ik haar alleen heb al sinds half 4 wakker, hoofdpijn, keelpijn en hoofd vol, bah
Het klinkt alsof als je wat suikers eet (teveel) dat je waarschijnlijk een hyper hebt? een glucose test zal meer zekerheid geven. Ik zelf heb geen zwangerschapsdiabetes maar mn diabetes is wel geuit door de zwangerschap met 13 weken al. Ik hoop dat de test aangeeft dat je dit niet hebt! gelukkig is het wel zo dat als je licht afwijkt vaak een dieet krijgt als het zwangerschapsdiabetes is en daarmee je al vaak veel resultaat kan boeken!
Hmm wel erg balen dat je er net overheen zit... Het kan zijn dat ze een soort dieet voor je opstellen waarmee je waardes wel goed onder controle te houden zijn! Mijn waardes waren nuchter 7,5 en 2 uur na het drankje 9,8. Hopelijk kunnen ze het makkelijk onder controle houden en kun je je er zelf ook in vinden wat hun plan is!
Tsja, donderdag middagje zkh. Aangezien ik door mn vk ben doorverwezen, krijg ik ook gesprek met gyn en waarschijnlijk een echo. Als ik t goed heb begrepen krijg ik afspraak met internist, diëtist en gyn. Dus we zien t wel....ga nu wel alvast een beetje mn suikers in de gaten houden....
Hier ook een blaasontsteking, net antibiotica opgehaald. Hopen dat het helpt, toch best buikpijn van. Vanmorgen ook bij verloskundige geweest voor controle, heerlijk hartje weer gehoord en alles is goed met ons kindje.
Ik loop ook al meer dan 3 weken met een blaasontsteking. Huisarts had antibiotica gegeven maar die hielp niet. Vervolgens riepen ze twee weken dat ik het maar aan moest kijken. Maandag vroeg ik of het niet voor kweek gestuurd kon worden zodat ik de juiste antibiotica kon krijgen. Volgens haar werkte dat niet zo en zouden ze met de arts overleggen. Ik had met de verloskundige overlegd en die werd eigenlijk wel pissig dat ze maar zo aan het afwachten waren bij de huisarts. Vandaag weer gebeld en had de huisarts weer dezelfde antibiotica als eerst voorgeschreven. Ja die hielp dus niet! Dus ik heb erop gestaan dat het voor kweek wordt opgestuurd. Moet nu morgen weer urine inleveren, dan wordt het eindelijk opgestuurd.
Hier nog herstellende van een fikse blaasontsteking, hoor morgen of donderdag wat eruit de kweek komt. Hopelijk slaat de antibiotica meteen aan bij jouw @Lalalola lekker laks bij jouw huisarts zeg. Ik was vorige week maandag begonnen aan kuur 1, maar donderdag kwam de pijn enorm terug, dus dat was op dag 3 van de kuur. Meteen vrijdag opnieuw urine kweek gehad en daaruit zagen ze dat het nog meer verstoord was dan die maandag. De huisarts heeft toen in overleg met het lmuc leiden andere antibiotica voor geschreven. Moet zeggen knap er wel van op maar het is nog niet zoals het hoord, vanmorgen controle verloskundige gehad en ik moet vrijdag wederom urine laten testen.
♡ Uitgerekend tussen 1 t/m 31 december 2018 ♡ 9 december 2018 ♡ Florina (28 jaar) 3e kindje - It's a: GIRL 15 december 2018 ♡ FoXii (30 jaar) 1e kindje - It's a: GIRL 16 december 2018 ♡ Haagsmeisje (34 jaar) 2e kindje - It's a: BOY ♡ ♡ TwinMama4 (27 jaar) 3e & 4e kindje -They’re: GIRLS ♡ Juf1987 31 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL ♡ littlemunchkin (30 jaar) 2e kindje - It's a: SUPRISE ♡ Evelieng (33 jaar) 3e kindje - It's a: BOY 17 december 2018 ♡ ♡ Riverdale87 (27 jaar) 2e & 3e kindje - They’re: GIRLS 21 december 2018 ♡ boef12 (31 jaar) 3e kindje - It's a: GIRL ♡ ♡ Layali01 (25 jaar) 1e & 2e kindje - It’s a BOY & a GIRL 22 december 2018 ♡ MissBellyDance (25 jaar) 2de kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Mroz (29 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL ♡ Katsje (35 jaar) 2de kindje - It's a: BOY 23 december 2018 ♡ Clur26 (28 jaar) 2e kindje - It’s a: BOY ♡ Krulletje87 (30 jaar) 6e kindje - It's a: BOY 24 december 2018 ♡ Droomwens79 (39 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 25 december 2018 Me988 (29 jaar) 3e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Baby217 (36 jaar) 2e kindje - It's a: BOY ♡ ♡ Zonnestraal (27 jaar) 1e & 2e kindje - It's a: SURPRISE & SURPRISE ♡ Natalie1 (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Cherubin (30 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL 27 december 2018 ♡ Fennec (31 jaar) 1e kindje - It's a: GIRL ♡ Mommy2016and2018 (29 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 28 december 2018 ♡ 2013mama, (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ KakieLakie (38 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL ♡ Lalalola(25 jaar) 1e kindje - It's a: BOY 29 december 2018 ♡ MissDonna (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 30 december 2018 ♡ Mama38 (38 jaar) 4e kindje - It's a: GIRL ♡ Barbje (34 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Farite (36 jaar) 5e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Sweetlove80 (37 jaar) 4e kindje - It's a: BOY BOY (12) - GIRL (14) - SURPRISE (3) - ♡ kloppend hartje! (35) - Tweelingen (4) Afspraken en echo’s September: 11 september Droomwens79 - controle vk FoXii - Controle GYN 13 september Mama38 - word 39 jaar TwinMama4 - echo controle 18 september Droomwens79 - suikertest 27 september Mama38 - controle vk +bloedprikken resus FoXii - Controle diabetes Oktober 1 oktober Droomwens79 - rondleiding geboortehuis lmuc 2 oktober Lalalola - controle vk 3 oktober FoXii - controle GYN en oogarts ivm slechter zien 4 oktober TwinMama4 - uitgebreide groei echo! 5 oktober Zonnestraal - groeiecho & intake kraamzorg 11 oktober Lalalola - intake kraamzorg 16 oktober Droomwens79 - controle VK 17 oktober: Katsje - 30 weken echo 18 oktober Droomwens79 - 4D echo 19 oktober Droomwens79 - intake kraamzorg 22 oktober Lalalola -30 weken echo November 12 november Droomwens79 - start zwangerschapsverlof 14 november Fennec - start zwangerschapsverlof 16 november Lalalola - start zwangerschapsverlof 26 november Mama38 - start zwangerschapsverlof ☆ Sterretjes SunnyShineS - Linda89 - Babyhope - Monique93 - Wistaire - Annalina - Momim - MamaZijnIsDeBom
Bah zo vervelend die blaasontstekingen hè. Ik heb er ook harde buiken van. Drink me helemaal suf en slik er ook nog cranberry pillen bij maar nog geen verschil. Ik hoop dat de juiste antibiotica het laatste zetje is.
Hier ook cranberrysap. Ik heb een vergroeiing aan mijn urinebuis, dus ik heb sowieso snel blaasontsteking. Vervelend dames! Hopelijk gaat het snel over! Ik heb sinds vandaag last van een beurse "hoa-ha". Voelt alsof ik snoeihard in mijn kruis getrapt ben aan de voorkant, zeg maar. Bizar! Ga morgen even de verloskundige bellen. Volgens dokter Google is het of bekkeninstabiliteit, of indalen van de baby (ik hoop niet het laatste).