Bij de vk geweest baarmoeder kwam niet in beeld. Dus met spoed naar zkh. In baarmoeder mooi verdikt slijm maar geen vruchtzakje. Eileider zat hij ook niet. Nu bloed geprikt op hcg. Wordt ik zo bog over gebeld. Al met al een raadsel.
Als het te laag is (vanaf 2000 is er pas wat te zien op echo) afwachten. Als het te hoog is kijkoperatie om eug echt uit te sluiten
Ja snappen er ook helemaal niks van. Beeld zag er zwanger uit. Maar gewoon geen vruchtzakje niks. Het kon dat er volgende week wel wat te zien was en dat ik korter zwanger was. Maar hoe? Heb 24 maart posi ovu test gehad. En eerste posi zw test op 7 april
Je bent 5 weken en paar dagen. Ook eens een echo gehad rond dat termijn was ook niets te zien. Kan dus nog alle kanten op
Kon ze niet beantwoorden. Daarom maandag terug komen. Ik denk dat het mis is. Maar zo gek baarmoeder zag er echt mooi uit. Geen bloed niks
Maar dat kan toch? Bedoel je zit in “hcg” tabel goed. Opzich... en met dit termijn valt er gewoon nog niets te zien dan alleen verdikt baarmoedeslijm. Dus hoop voor jou goed nieuws uiteraard
@babyhope wat vervelend meid al die onduidelijkheid. Wel gek dat ze dat te laag vinden je zit inderdaad volgens het tabel goed. Hopelijk komt het allemaal goed
Ik geloof dat lage hcg waardes ook kunnen duiden op een bbz? Maar echt de baarmoeder zag er zo mooi uit. Dik bms en rustig. Maar de rest is een raadsel.. Even gekopieerd van mijn ander topic. Ik ben echt een apart gecal volgens mij. 24 maart positieve ovulatietest. Waarschijnlijk 26 maart dan eisprong gehad vandaag dus 5.2 weken. Vanaf zondag bloedverlies die komt en gaat. Maandag echo gehad beginnende zwangerschap. Vandaag weer een echo vermoedelijke bbz dus met spoed naar zkh. Daar aangekomen. Baarmoeder zag er mooi uit dik bms geen bloed (geen donkere vlekken) maar ook geen vruchtzakje. Eileider ook niks te zien. Maar ook de eierstok had geen gele lichaam? Hcg prikken als die te hoog was kijkoperatie. Bij te laag was het misschien te vroeg? Hoe dan als ik zeker ben van eisprong? Net gebeld hcg waarde is 612 was laag dus maandag wil de gyn je zien. Ik vroeg wat dit betekende en waar ze aan dachten. Daar kon ze geen antwoord op geven. Wat is dit? Toch goed/mis of toch bbz? Iemand ervaring?
Bij mijn bbz had ik ook bloedverlies. Veel buikpijn en een hcg van 200 met 7 weken. Het vruchtje zat in mijn buikholte, het lichaam heeft het wel zelf opgelost dus ik hoefde niet geopereerd. Als je zeker bent van je eisprong kan je misschien een dagje schelen maar geen dágen. Lastig meis...
oh @babyhope , wat moeilijk! Ik heb geen idee... Heb je veel getest of enkel 1 keer een positieve test, was die donker? Ik vraag het omdat ik bij mijn dochtertje inseminatie had gehad, hcg steeg ook 'te' traag, ik werd ook week teruggezet (terwijl zowel gyn als ik 100% zeker waren van data van verwerking door inseminatie). Bleek dat ons dochtertje in het heel begin bijna een week niet gegroeid was... Maar nu wel gezonde dochter... Echter bij mijn miskramen steeg mijn hcg ook niet voldoende, dus ik heb helaas ervaring met beiden...
Mag ik mij ook (voorzichtig) aansluiten bij dit groepje? Vorige week woensdag een tp gehad van een 5 daags embryo en ik had vandaag een flinke streep! Ik ben er vroeg bij, test vaak vroeg om de teleurstelling van menstruatie te voorkomen... Ik ben er zo blij mee, maar ook nog erg voorzichtig omdat ik twee miskramen (6 en 10 weken) heb gehad. De intake in ziekenhuis in Gent was al geweest en heb daar ook extra onderzoeken gehad en dan nu ineens twee streepjes. Ik blijf duimen 9 mei heb ik een echo bij mijn vaste afdeling waar ik al jaren kom....vooral om te kijken of het op de juiste plaats zit.. Na 6 IUI behandelingen en 6 terugplaatsingen van IVF1 hoop ik dat deze zwangerschap goed blijft gaan... Zo spannend! Ik zit voorlopig nog aan 6 hormoonpillen per dag, om mijn progesteron niveau goed te houden.