@Lalalola Oh wat appart! ik heb zojuist trouwens gewoon ook mn geld terug gehad van de injectie! dus gewoon proberen hoor! @Stormpy hmm lastig.... Mijn man en ik hebben zelf 2 namen die onze baby gaat krijgen! Ik moet heel eerlijk zijn dat ik het best lastig vond maar ben er nu blij mee.. ik houd er wel rekening mee dat als ze geboren is er altijd een kleine kans is dat je je kan bedenken voor welke reden dan ook dus ik heb mn lijst nog met namen die we beide oke vonden en we zien het wel! hoop wel dat het blijft zoals het nu is en denk stiekum dat het wel blijvend is @Fennec dat is idd een lastige dan... er is altijd wel iemand die zich gekwetst voelt dan
Snap dat je er wat zenuwachtig van wordt... wij hebben gelukkig al een tijdje een naam, was voor mij echt wel iets heel belangrijks
Wij hebben ook nog geen naam helaas. Wel een aantal opties, maar nog niks wat echt klikt. Vooral bij mn man niet, hij zoekt echt naar een bepaald gevoel denk ik. Gelukkig is er nog tijd en ik heb een lijstje, dus als we onverhoopt snel moeten kiezen dan komt het ook wel goed. Maar ik ben blij als we m hebben hoor!
@Fennec dat is ook lastig indd Fijn dat de meeste dan een naam hebben. We hebben gister avond weer zitten zoeken. Mijn man zegt nu als we niks beters vinden dan word het mijn nummer 1 naam.
Ik heb echt zo'n last van hartkloppingen, benauwdheid, en kortademigheid. Vooral als ik thuis gewoon op de bank of stoel zit weet ik me echt geen houding aan te nemen. Ik word er echt naar en misselijk van. Nu lig ik weer in bed want dat is de enige houding dat ik me iets beter voel. Hoe hou ik dit nog 10 weken vol!?
♡ Uitgerekend tussen 15 en 31 december 2018 ♡ 15 december 2018 ♡ FoXii (30 jaar) 1e kindje - It's a: GIRL 16 december 2018 ♡ Haagsmeisje (34 jaar) 2e kindje - It's a: BOY ♡ ♡ TwinMama4 (27 jaar) 3e & 4e kindje - They’re: GIRLS ♡ Juf1987 (31 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL ♡ littlemunchkin (30 jaar) 2e kindje - It's a: SUPRISE ♡ Evelieng (33 jaar) 3e kindje - It's a: BOY 17 december 2018 ♡ ♡ Riverdale87 (27 jaar) 2e & 3e kindje - They’re: GIRLS ♡ Stormpy (25 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL 21 december 2018 ♡ boef12 (31 jaar) 3e kindje - It's a: GIRL ♡ ♡ Layali01 (25 jaar) 1e & 2e kindje - It’s a: BOY & GIRL 22 december 2018 ♡ Mroz (29 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL ♡ Katsje (35 jaar) 2de kindje - It's a: BOY 23 december 2018 ♡ Mama38 (39 jaar) 4e kindje - It's a: GIRL ♡ Krulletje87 (30 jaar) 6e kindje - It's a: BOY 24 december 2018 ♡ Droomwens79 (39 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 25 december 2018 ♡ Baby217 (36 jaar) 2e kindje - It's a: BOY ♡ Cherubin (30 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL 27 december 2018 ♡ Fennec (31 jaar) 1e kindje - It's a: GIRL ♡ Mommy2016and2018 (29 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 28 december 2018 ♡ KakieLakie (38 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL ♡ Lalalola (25 jaar) 1e kindje - It's a: BOY 29 december 2018 ♡ MissDonna (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 30 december 2018 ♡ Sweetlove80 (37 jaar) 4e kindje - It's a: BOY BOY (11) - GIRL (14) - SURPRISE (1) Afspraken en echo’s Oktober 22 oktober Lalalola -30 weken echo 23 oktober FoXii - controle gyn 24 oktober Katsje - 3D echo 25 oktober Lalalola - controle vk November 4 november Evelieng - start zwangerschapsverlof 5 november Droomwens79 - controle vk 6 november Mama38 - controle vk 8 november Katsje - gesprek gyneacoloog + plannen keizersnee?? 12 november Droomwens79 - start zwangerschapsverlof 14 november Mama38 - 34 weken echo Fennec - start zwangerschapsverlof 15 november Droomwens79 - 34 weken echo 16 november Lalalola - start zwangerschapsverlof 19 november Mama38 - start zwangerschapsverlof 24 november Katsje - start zwangerschapsverlof 26 november TwinMama4 - geplande keizersnee (37.1 weken) Geboren Zonnestraal (27.2) - 27 sept - It's a: BOY & BOY BOY (2) - GIRL (0) - totaal (2) ☆ Sterretjes SunnyShineS - Linda89 - Babyhope - Monique93 - Wistaire - Annalina - Momim - MamaZijnIsDeBom
Wat vervelend dat je je zo rot voelt joh... Komt het doordat de baby erg hoog ligt? Daar heb ik het vaak wel van namelijk, ik hoop dat ze de komende weken wat gaat indalen en dat dit wat scheelt...
Pfff dat probleem hebben we gelukkig niet wij geloven niet dus ook een peetouders nodig en dus ook geen tere zieltjes die gepasseerd worden ...ben zelf wel een peetouders maar zie die kids amper omdat mijn broertje en partner uit elkaar zijn volg ik mijn petekind allen nog op Instagram. .dus zo heel veel zegt het allemaal ook niet
Wij geloven ook niet hoor. Het is meer dat als ons iets overkomt, dat we officieel geregeld willen hebben wie er voor ons kind moet zorgen, zodat daar geen gedoe over kan ontstaan.
Ja dat is idd wel slim ... Heb niet echt mensen in mijn omgeving die ik de kids toevertrouw helaas ... Maar gelukkig heb ik wel al 3 grote kids dochter van 18 en 2 zoons van 11 ...dan zou ik wel nog eerder mijn zoons aanstellen als diegene die hun zusje opvangen mocht er iets gebeuren...dochter heeft bps en is daar te onvoorspelbaar voor ...we gaan er vanuit dat we nog lang zelf mog3n zorgen
Ja ik had vorig weekend echt 1 of 2 dagen het gevoel dat hij een stuk lager lag en voelde me toen ook beter. Maar hij is weer omhoog gekropen denk ik
°Hier ook de naam helemaal klaar♡ Gisteren verrast met een #Babyshower uit mijn werk. Familie, vriendinnen en collega's zaten me op te wachten Was echt te leuk♡ Supersss verwent
Mijn buik is hard gegroeid en ik voel me echt zo’n aangespoelde walvis maar dan zie je ineens je man kijken en dan merk je dat het voor mannen toch anders is die focus ligt dan toch met name op de toename in cupmaat en niet de toename in buik
Haha precies. Mijn man weet me gelukkig vaak op te beuren. Hij zegt dat hij nog meer verliefd is nu ik zo mooi zwanger ben. Slijm slijm
Hebben ze je laten testen op zw diabetes? Zo voel ik mij precies wanneer die te hoog is namelijk. Ik ben vergeten of je het nou wel of niet had getest