Benauwdheid heb ik ook.. vreselijk rot gevoel is het! Bij mij werkt lang uitstrekken even. Weet het nog van mijn zoontje, toen eenmaal de vliezen gebroken waren kwam mijn lucht weer terug. Namen zijn we gelukkig al een tijdje uit! Soms horen we wel eens iets wat ook mooi is maar we blijven bij deze twee Peters en meters hebben we niet. Babyshowers wel Vorig weekend was ik verrast door mijn vriendinnen en familie, erg leuk!
Had dus vanochtend de 30 weken echo. Het ging heel snel. De baby was ook al zo groot dat ik er weinig uit kon opmaken. Wel het hartje gehoord, daar blijf ik toch emotioneel van worden. En het gezichtje gezien. Hij was goed rond het gemiddelde. Alleen ze kon nou niet zien of het een jongen of meisje was want hij hield zijn beentjes stijf tegen elkaar. We gaan er nog steeds vanuit dat het een jongen is maar het zou toch wat zijn als het bij de geboorte toch een meisje blijkt. Helaas geen foto's meegekregen.
Ah wat leuk .. Mijn echo was behalve nog eens de bevestiging dat het een meisje was een beetje teleurstellend ...ze zit al met haar hoofdje ingedaald dus kon geen gezichtje zien helaas. Ondertussen ben ik weer gaan werken vandaag en heb wel wat last maar vandaag veel zittend werk gedaan ...Maar ben nu al bang voor morgen hele dag staan dat trek ik echt niet meer ...dat ga ik denk ik ook maar gelijk aangeven Ik las ook ergens dat je vanaf 30 weken max 5 kg mag tillen en bukken of hurken 1 x per uur Dus het werk waar ik morgen voor ben ingedeeld gaat het niet worden ..
♡ Uitgerekend tussen 15 en 31 december 2018 ♡ 15 december 2018 ♡ FoXii (30 jaar) 1e kindje - It's a: GIRL 16 december 2018 ♡ Haagsmeisje (34 jaar) 2e kindje - It's a: BOY ♡ ♡ TwinMama4 (27 jaar) 3e & 4e kindje - They’re: GIRLS ♡ Juf1987 (31 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL ♡ littlemunchkin (30 jaar) 2e kindje - It's a: SUPRISE ♡ Evelieng (33 jaar) 3e kindje - It's a: BOY 17 december 2018 ♡ ♡ Riverdale87 (27 jaar) 2e & 3e kindje - They’re: GIRLS ♡ Stormpy (25 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL 21 december 2018 ♡ boef12 (31 jaar) 3e kindje - It's a: GIRL ♡ ♡ Layali01 (25 jaar) 1e & 2e kindje - It’s a: BOY & GIRL 22 december 2018 ♡ Mroz (29 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL ♡ Katsje (35 jaar) 2de kindje - It's a: BOY 23 december 2018 ♡ Mama38 (39 jaar) 4e kindje - It's a: GIRL ♡ Krulletje87 (30 jaar) 6e kindje - It's a: BOY 24 december 2018 ♡ Droomwens79 (39 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 25 december 2018 ♡ Baby217 (36 jaar) 2e kindje - It's a: BOY ♡ Cherubin (30 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL 27 december 2018 ♡ Fennec (31 jaar) 1e kindje - It's a: GIRL ♡ Mommy2016and2018 (29 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 28 december 2018 ♡ KakieLakie (38 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL ♡ Lalalola (25 jaar) 1e kindje - It's a: BOY 29 december 2018 ♡ MissDonna (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 30 december 2018 ♡ Sweetlove80 (37 jaar) 4e kindje - It's a: BOY BOY (11) - GIRL (14) - SURPRISE (1) Afspraken en echo’s Oktober 23 oktober FoXii - controle gyn 24 oktober Katsje - 3D echo 25 oktober Lalalola - controle vk November 4 november Evelieng - start zwangerschapsverlof 5 november Droomwens79 - controle vk 6 november Mama38 - controle vk 8 november Katsje - gesprek gyneacoloog + plannen keizersnee?? 12 november Droomwens79 - start zwangerschapsverlof 14 november Mama38 - 34 weken echo Fennec - start zwangerschapsverlof 15 november Droomwens79 - 34 weken echo 16 november Lalalola - start zwangerschapsverlof 19 november Mama38 - start zwangerschapsverlof 24 november Katsje - start zwangerschapsverlof 26 november TwinMama4 - geplande keizersnee (37.1 weken) Geboren Zonnestraal (27.2) - 27 sept - It's a: BOY & BOY BOY (2) - GIRL (0) - totaal (2) ☆ Sterretjes SunnyShineS - Linda89 - Babyhope - Monique93 - Wistaire - Annalina - Momim - MamaZijnIsDeBom
Hoe gaat het op je werk @Mama38 ? Hebben ze het een beetje aan kunnen passen dat je niet veel hoeft te tillen?
Na niet echt ik kijk deze week nog effe aan probeer het zelf wel zo min mogelijk te doen maar aan de 5 kilo max zit je zo hier ..
@Mama38 jeetje, wat vervelend dat ze geen rekening met je houden. Ik ben sinds gisteren ziek gemeld. Ik heb last van bekkeninstabiliteit. Ik loop heel moeilijk, veel pijn en kan niet lang in dezelfde houding zitten. Ook autorijden doet erg zeer (remmen en schakelen). Ik ga donderdag naar de fysio Verder heeft de verloskundige me overgehaald om toch een bevallingscursus te gaan doen. We gaan 3 privelessen doen tussen nu en 15 december. Mijn man en schoonvader zijn vandaag aan de babykamer begonnen. Kan niet wachten tot ik lekker kan gaan inrichten!
Weet je al wat die cursus inhoudt? Van mij begint donderdag en ik moet kleding aan waarin ik goed kan bewegen dus had al een nare droom dat we moesten trefballen en alle zwangeren waren boos dat ik niet goed meedeed
Hoe gemeen is dat?! Trefballen met zwangeren, altijd raak Wij doen priveles, dus ik zal gelukkig mijn medezwangeren niet teleurstellen. Het zijn drie lessen. De eerste les is ademhaling, de tweede persen en de derde is kraamtijd geloof ik.
Op zich houden ze best wel wat rekening met me hoor .. Maar evengoed werk ik in een magazijn en dat is voornamelijk zwaar werk Vandaag heb ik zo min mogelijk getild op het werk... De boodschappen thuis wogen meer namelijk Aangezien mijn man rugpatient is en ik hoogzwanger zitten we in hetzelfde schuitje we moeten allebei wel wat tillen
wat lijkt me dat lastig. Mijn man doet nu veel bukken en tillen. We hebben nu een schoonmaakster ingehuurd en we laten de boodschappen bezorgen, want dat lukt mij ook al niet meer
Mijn moeder gaat in mijn verlof mij helpen het huis schoon te maken. Heel blij mee! Heb nu echt alles laten verslonzen. Soms rolt er zo'n stofbal langs als in het wilde westen..