Wij hadden net weer controle en de baby is na al die tijd toch nog gedraaid en ligt nu met zijn billetjes beneden.. Ik denk dat ik het zelf gedaan heb want hij zat steeds zo tegen mijn ribben te schoppen dat ik hem daar steeds weg ging pesten, en dat hij nu maar dacht nou dan ga ik maar andersom liggen hahaha.. hoop dat hij nog terugdraait
Heb woensdag een pretecho gehad, bij mij ligt meneer ook met zn billen naar beneden. Nu maakt t voor mij niet zo heel veel uit, aangezien ik toch voor ks ga. Verder gaat alles zn gangetje hier. Lekker druk bezig thuis met t kamertje en de rest van t huis soppen!!! Alle kleertjes zijn gewassen en liggen in de kast! Zo leuk maar ook gek weer die kleine kleertjes.... Met de suiker is het af en aan. Van de week toch weer te hoge waardes en dus insuline dosis is verhoogd. Heb vorige week groeiecho gehad, alles was goed, alleen was zn hoofdje 3 weekjes verder dan de rest....heeft voor nu nog geen consequenties. Donderdag 8-11 weer een groeiecho met aansluitend een gesprek met de gyn. Dan wordt als het goed is ook de ka gepland.... Dat was t voor nu weer ff!!! Ik lees wel mee, maar heb t gewoon te druk om te reageren...
@Katsje Spannend weer zeg. Gek idee dat je over 2 weekjes gewoon weet wanneer je je kleintje kan knuffelen Hier is dochter naar dr grote kamer, dus de babykamer is leeg. Nog 2 weken werken, dan eindelijk afgelopen met continue ziek/weer beter melden, en dan ga ik alle spulletjes van mn dochter van zolder halen en alles uitzoeken en inrichten. Ik merk wel dat ik erg bezig ben met de ligging van de baby. Bij mn dochter werd bij de echo met 36 weken duidelijk dat ze niet graag met t hoofd naar beneden lag en begon een aaneenschakeling van draaipogingen bij de gynaecoloog en uiteindelijk inleiden met 38,5 week. Ik denk vaak een hard hoofd tegen mn ribben te voelen dus heb tot nu toe het idee alsof het bij deze baby hetzelfde gaat lopen, maar er is natuurlijk nog tijd genoeg. Kon ik maar alvast even vooruit spieken naar 5 weken later, ben gewoon zo nieuwsgierig en het is allemaal zo onvoorspelbaar dat ik het moeilijk kan loslaten soms
Zo weer even bijgelezen Hier ook controle gehad van de week, meneer ligt keurig in de houding en hoofd al laag. Hij lag precies zoals ik van de week zei grappig. Vaak voel ik rechts bovenin zn billetjes drukken en helemaal onderin de handjes wiebelen, zooo genieten . Vk zei dat hij nog wel kon draaien maar dat dat waarschijnlijk niet gaat gebeuren. Ben benieuwd.... over anderhalve weer controle en met 35 weken liggings echo
Bekijk bijlage 595533 Mijn buikje. 11 nov hebben wij de zwangerschapsshoot. Gaan jullie nog zoiets doen?
Hier ook maar weer eens een buikfoto het schiet al op dames ...hier doe ik geen shoot heb ik bij de andere ook niet gedaan en heb genoeg foto's joh Verder twijfels over de naam die we hebben voor ons meisje...pfff mijn man vind hem nog steeds leuk ik weet het niet vind hem zo ...hmm saai worden nu ...
Poeh die naam hè... Ik merk dat ik soort van twijfel of ik "lieve" kant op wil of de "stoere" kant. Op de een of andere manier merk ik dat ik dat gevoel bij mn dochter erg heb ontwikkeld in de laatste weken zwangerschap en dat viel toen helemaal op zn plaats, ook door hoe ze deed toen ze geboren was en nu nog steeds hoe ze is. Dus heel stom, maar heb nu soort van het gevoel dat ik op een tweesprong sta nu en ben ergens bang dat het bij dit kindje straks niet zo mooi op zn plek valt als ik nu "verkeerd" kies. Hoezo, ik denk véél te moeilijk... (hormonen joehoe)
Ja dat dus ... Vind hem te kort 3 letters en te lief onze achternaam is lang dus een korte voornaam vind ik gek staan eigenlijk...Maar wat het dan wel moet worden hellluuppp ik voel me erg moeilijk
Ik ben er wel van overtuigd dat welke naam we nu ook kiezen, die straks zo sterk aan ons kindje is gekoppeld dat het dan toch altijd past en goed is. Maar dat maakt de beslissing nu toch niet makkelijker helaas... We geven het nog maar wat meer tijd, als ik eerder beval ofzo moeten we maar ineens snel beslissen wat dan goed voelt
Haha dat gevoel heb ik dus ook dat erg moeilijk voelen Ik had trouwens de naam die we wilde ook al bij me eerste alleen toen zei iemand die dichtbij staat dat is een honden naam en nu bleef dat toen bij mij hangen en nu bij me man twijfeltwijfel
Ik ben vandaag heel erg verrast door mijn collega's en familie <3 Zo lief. Ik had het echt niet verwacht. Heb verder maar 1 vriendin en die laat het vaak afweten (was er vandaag ook niet bij). Dus dat mijn collega's het heft in handen hebben genomen vind ik wel heel lief en speciaal. Bekijk bijlage 595585 Ze gingen ook op een briefje de naam en geboortedatum etc raden en ik zag gewoon dat iemand de naam van de baby aan het opschrijven was. Werd er spontaan wat ongemakkelijk van. Hoop dat het niet aan mij af te lezen was. Had niet gedacht dat ze de naam zouden raden. Ikzelf heb de naam verder nergens gehoord.
@Lalalola O jee, dat lijkt me idd erg ongemakkelijk... Mn schoonmoeder en schoonzusje zeiden ook al dat ze de naam wisten, dus ik zei al 'knap hoor, wij weten het nog niet eens' Maar ik dacht wel even, stel nou dat die naam echt hoog bij ons op het lijstje staat?! (Bleek gelukkig niet zo te zijn). Wel super lief van je collega's, leuk om zo verwend te worden! Ik ga morgen met mn hele familie een high tea doen voor de verjaardag van mn oma. Kijk er wel naar uit om lekker te kunnen smikkelen en smullen, haha!
Jeetje knap zeg is het een naam die je echt nooit hoort of wel een vaak voorkomende naam? Maar wel leuk dat ze je zo hebben verrast. Ik weet dat morgen mijn babyshower is ben benieuwd denk iets van high tea heb wel eens gezegd dag het niet zo uitbundig hoeft als bij de eerste
Alweer 33 weken vandaag! Wat gaat het ineens hard We moeten nog heel veel doen in huis maar ik heb iig ook maar even het kraampakket geregeld en de enveloppen en etiketten voor de geboortekaartjes besteld en ben nu weer stofjes aan het knippen voor geboortekaartjes maar ik ga misschien zo nog even een muurtje verven voor de nieuwe kamer van mijn oudste (de kindjes zijn bij opa en oma dus ik wil even productief zijn )
Na lang discuseren toch van de naam die we hadden afgezien ( het was fay) en een nieuwe naam gevonden en gekozen veel mooier vinden wij en past ook goed bij ons ...