Ja van de week ook telefonisch omdat het de tweede is. De lijsten die je hebt gekregen is een overzicht van de standaard / basis uitzet die je nodig hebt straks. Lijkt veel zo op papier maar dat heb je zo bij elkaar wat je dan nog mist evt . Komt vast goed meis!
Voor mij herkenbaar, dacht dat ik ook weer een toename hormonen had en wellicht wat te druk ben geweest. Onrustig, slaap heel slecht....
Heb de intake van de kraamzorg al een maand geleden gehad. Ondanks dat hier ook de 2e op komst is, zijn ze gewoon langsgekomen!! Was eigenlijk hetzelfde gesprek als bij de eerste zwangerschap! Ook hier weer een lijst gehad....maar nog niet naar gekeken, het enige wat echt belangrijk was zijn de kruiken en temperatuurmeters. Heb sowieso heel de zwangerschap al last van die hormonale veranderingen: kan echt in een oogwenk veranderen....
Net controle gehad bij de vk, alles in orde, bloeddruk 110/65 dus heel netjes, mooie hartslag gehoord, hij ligt braaf met zijn hoofdje naar beneden, ze vond mijn buik mooi bescheiden voor de termijn (ook wel fijn na alle opmerkingen afgelopen week over hoe groot mijn buik wel niet is ) en ik heb 15 nov een groei/liggingsecho! Het begint op te schieten meiden, straks hebben we onze kleintjes gewoon al in onze armen!!
Iemand hier ook toevallig bruin verlies heb dat sinds daarnet ben nu op mijn werk maak me wel wat zorgen
@Mama38 Ik zou gewoon even de verloskundige bellen, des te eerder kan zij je hopelijk gerust stellen Het gaat idd echt opschieten, ik kan echt niet wachten om weer zo'n klein hummeltje in mn armen te hebben! <3
♡ Uitgerekend tussen 15 en 31 december 2018 ♡ 15 december 2018 ♡ FoXii (30 jaar) 1e kindje - It's a: GIRL 16 december 2018 ♡ Haagsmeisje (34 jaar) 2e kindje - It's a: BOY ♡ ♡ TwinMama4 (27 jaar) 3e & 4e kindje - They’re: GIRLS ♡ Juf1987 (31 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL ♡ littlemunchkin (30 jaar) 2e kindje - It's a: SUPRISE ♡ Evelieng (33 jaar) 3e kindje - It's a: BOY 17 december 2018 ♡ ♡ Riverdale87 (27 jaar) 2e & 3e kindje - They’re: GIRLS ♡ Stormpy (25 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL 21 december 2018 ♡ boef12 (31 jaar) 3e kindje - It's a: GIRL ♡ ♡ Layali01 (25 jaar) 1e & 2e kindje - It’s a: BOY & GIRL 22 december 2018 ♡ Mroz (29 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL ♡ Katsje (35 jaar) 2de kindje - It's a: BOY 23 december 2018 ♡ Mama38 (39 jaar) 4e kindje - It's a: GIRL ♡ Krulletje87 (30 jaar) 6e kindje - It's a: BOY 24 december 2018 ♡ Droomwens79 (39 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 25 december 2018 ♡ Baby217 (36 jaar) 2e kindje - It's a: BOY ♡ Cherubin (30 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL 27 december 2018 ♡ Fennec (31 jaar) 1e kindje - It's a: GIRL ♡ Mommy2016and2018 (29 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 28 december 2018 ♡ KakieLakie (38 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL ♡ Lalalola (25 jaar) 1e kindje - It's a: BOY 29 december 2018 ♡ MissDonna (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 30 december 2018 ♡ Sweetlove80 (37 jaar) 4e kindje - It's a: BOY BOY (11) - GIRL (14) - SURPRISE (1) Afspraken en echo’s November 4 november Evelieng - start zwangerschapsverlof 5 november Droomwens79 - controle vk Lalalola - controle vk 6 november Mama38 - controle vk 8 november Katsje - gesprek gyneacoloog + plannen keizersnee?? 12 november Mama38 - uren opgenomen voor 1 weekje voor verlof vrij Droomwens79 - start zwangerschapsverlof Mroz - start zwangerschapsverlof 14 november Mama38 - 34 weken echo Fennec - start zwangerschapsverlof 15 november Droomwens79 - 34 weken echo Mroz - liggingsecho 16 november Lalalola - start zwangerschapsverlof 19 november Mama38 - start zwangerschapsverlof 24 november Katsje - start zwangerschapsverlof 26 november TwinMama4 - geplande keizersnee (37.1 weken) Geboren Zonnestraal (27.2) - 27 sept - It's a: BOY & BOY BOY (2) - GIRL (0) - totaal (2) ☆ Sterretjes SunnyShineS - Linda89 - Babyhope - Monique93 - Wistaire - Annalina - Momim - MamaZijnIsDeBom
Heb geen krampen ofzo dus ga daarvoor niet bellen ik denk dat het oud bloed is van teveel doen ofzo .. Als ik er krampen bij zou hebben had ik al gebeld ben nu ook gewoon werken
Heb toch maar gebeld en ben naar huis gegaan van mijn werk uit .. Was toch wel een beetje ongerust Mocht ook meteen komen en ze heeft ook gelijk met de echo gekeken Niks aan het handje de kleine ligt met der hoofdje al voorbij de placenta en naar beneden ...de placenta zag er ook goed uit vruchtwater was in orde en de kleine doet vooral de boogie woogie . Wat ook de pijn verklaard die ik steeds bovenaan rechts op mijn buik heb daar zit ze steeds met der heup te duwen .. Wel nog steeds wat verlies lichtbruin maar zolang het niet helderrood was en veel moest ik me geen zorgen maken