Na mijn miskraam duurde het volgens mij een week of 3 voor dat de testen negatief waren. Hier nog steeds oud bloed. Ondertussen al een week. Om die reden ook wat minder actief. Sterkte babyhope
Dankjewel @Haagsmeisje hier in 2013 ook 7 weken geduurd voor de test negatief was. Het klinkt raar maar op de een of andere manier ben ik blij dat het geen bbz is en mijn lichaam het zelf oplost. Zonder curretage of wat dan ook. Voel me super kut (sorry) maar aan de andere kant geeft het ons moed. Ik/wij kunnen zwanger worden zonder hulp.
Hallo dames... ik heb net 35 pagina's van jullie geklets doorgelezen. En kom eindelijk op een heel verdrietig moment binnen vallen. @babyhope ik vind dit echt afschuwelijk voor je ik wens je ontzettend veel sterkte. Ik wil hier heel graag meekletsen. Ik ben vandaag ongeveer 5+1 weken zwanger van mijn 3e kindje. Ik heb genoten van alle dingen die ik hier lees. Zo herkenbaar! De angsten, de hormonen.... pijnlijke jopen. Gelukkig is vandaag voor mij een hele leuke dag. Vorige week zondag stond mijn cb nog op 1-2. Maar omdat mijn testen donderdag en vandaag zo enorm knalden durfde ik het toch wel aan. Zal ze even bijvoegen. Super leuk om jullie te ontmoeten! Ik vind dit topic nu al helemaal geweldig.
Wat een mooie testen! Ik wil ook nog zo'n CB digitale doen van de week. Ben nu elke dag met de kruidvat aan het testen, om naar de oplopende streepjes te kijken Qua vitaminen slik ik al een tijdje Vitakruid dag en nacht, vit d3 en krillolie. Door het hele vruchtbaarheidstraject van afgelopen jaren ben ik mij wel extra bewust van goede voeding enz. Wij gaan het morgen aan mijn schoonouders vertellen en ik denk dat ik het komende week ook op mijn werk vertel. Mijn vader is nog op reis en komt over twee weken thuis. Vind het niet leuk om via telefoon of facetime te vertellen. Hebben jullie nog leuke manieren om het nieuws te delen?
Ja ik testte in het begin ook iedere dag. Maar daar werd ik enorm zenuwachtig van merkte ik. Toen heb ik 3 dagen gewacht en dat was echt een wereld van verschil. Van een streepje na een halve minuut half zo licht als de test streep naar gelijk bij het doorlopen een streep die donkerder is als de teststreep. Ik lees mee voor de vertel tips. Wij wachten voorlopig nog even met vertellen, maar wil het wel op een leuke manier doen net liefst.
@MamaZijnIsDeBom gefeliciteerd en welkom. De lijst is alleen niet goed gegaan zo, je moet even je reactie bewerken en de quotes boven en onderaan weghalen.
Uitgerekend tussen 16 t/m 31 december 2018 16 december 2018 Riverdale87, 26 jaar, 2e kindje ♡♡ Haagsmeisje, 34 jaar, 2e kindje ♡♡ MamaTuttebel, 27 jaar, 3e kindje ♡♡ Wistaire, 28 jaar, 1e kindje ♡♡ Babyhope, 33 jaar, 3e kindje ♡♡ Juf1987, 31 jaar, 2e kindje ♡♡ Monique93, 29 jaar, 2e kindje ♡♡ 17 december 2018 18 december 2018 Annalina, 34 jaar, 2e kindje ♡♡ 19 december 2018 Layali01, 24 jaar, 1e kindje ♡♡ 20 december 2018 21 december 2018 Boef12, 31 jaar, 3e kindje ♡♡ Mamazijnisdebom, 33 jaar, 3e kindje ♡♡ 22 december 2018 Momim, 30 jaar, 1e kindje ♡♡ 23 december 2018 Natalie1, 28 jaar, 2e kindje ♡♡ 24 december 2018 Droomwens79, 38 jaar, 2e kindje ♡♡ Zonnestraal, 26 jaar, 1e kindje ♡♡ Clur26, 28 jaar, 2e kindje ♡♡ 25 december 2018 26 december 2018 27 december 2018 Fennec, 31 jaar, 1e kindje ♡♡ 28 december 2018 29 december 2018 30 december 2018 Barbje, 34 jaar, 1e kindje ♡♡ 31 december 2018 Lalalola, 24 jaar, 1e kindje ♡♡ ♡ (Meisje) ♡ (Jongen) ♡ (Suprise) Afspraken en echo’sApril 24 april: Juf1987 - echo zh 24 april: Boef12 - 1e echo zh 24 april: Mamazijnisdebom - mvm 25 april: MamaTuttebel - intake + echo 26 april: Wistaire - 1e echo vk 30 april: Riverdale87 - intake + echo 30 april: Layali01 - 1e echo zh 30 april: Clur26 - mvm 30 april: Momim - 1e echo zh Mei 2 mei: Haagsmeisje - 1e echo 2 mei: Babyhope - 1e echo 4 mei: Monique93 - termijnecho (2e echo) 7 mei: Boef12 - echo vk 7 mei: Fennec - 1e echo 7 mei: Droomwens79 - 1e echo 8 mei: Wistaire - 2e echo zh 9 mei: Barbje - 1e echo zh 8 mei: Annalina - 1e echo 14 mei: Zonnestraal - 1 echo zh 15 mei: Mamazijnisdebom - 1e echo vk 16 mei: Droomwens79 - 2e echo zh 17 mei: Natalie1 - 1e echo vk 18 mei: Droomwens79 - intake vk Juni ☆ Sterretjes SunnyShineS - Linda89 Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht en [ /QUOTE ] aan het einde van dit bericht weg.
Gefeliciteerd meiden! Leuk en gezellig dat er nog meer meiden bij zijn. Jeetje zeg @babyhope heel veel sterkte, maar ik snap ook helemaal wat je bedoelt met dat je lichaam het zelf doet, en dat jullie wel zelf zwanger kunnen worden. Hele dikke knuffel! @Haagsmeisje hopelijk is het niets en blijft het bij oud bloed! Hier ook een beetje afwezig, we zijn een weekend weg haha vandaar en probeer een beetje minder aan zp te denken zodat de tijd hopelijk wat sneller gaat. Over ongeveer een week de echo, kan niet wachten
@MamaZijnIsDeBom verveelde me toch dus heb het voor je gedaan. @Layali01 snap ik helemaal. Ga lekker genieten en voor je het weet is het weekend alweer voorbij
Uitgerekend tussen 16 t/m 31 december 2018 16 december 2018 Riverdale87, 26 jaar, 2e kindje ♡♡ Haagsmeisje, 34 jaar, 2e kindje ♡♡ MamaTuttebel, 27 jaar, 3e kindje ♡♡ Wistaire, 28 jaar, 1e kindje ♡♡ Babyhope, 33 jaar, 3e kindje ♡♡ Juf1987, 31 jaar, 2e kindje ♡♡ Monique93, 29 jaar, 2e kindje ♡♡ 17 december 2018 18 december 2018 Annalina, 34 jaar, 2e kindje ♡♡ 19 december 2018 Layali01, 24 jaar, 1e kindje ♡♡ 20 december 2018 21 december 2018 Boef12, 31 jaar, 3e kindje ♡♡ Mamazijnisdebom, 33 jaar, 3e kindje ♡♡ 22 december 2018 Momim, 30 jaar, 1e kindje ♡♡ 23 december 2018 Natalie1, 28 jaar, 2e kindje ♡♡ 24 december 2018 Droomwens79, 38 jaar, 2e kindje ♡♡ Zonnestraal, 26 jaar, 1e kindje ♡♡ Clur26, 28 jaar, 2e kindje ♡♡ 25 december 2018 26 december 2018 27 december 2018 Fennec, 31 jaar, 1e kindje ♡♡ 28 december 2018 2013mama, 28 jaar, 2e kindje ♡♡ 29 december 2018 30 december 2018 Barbje, 34 jaar, 1e kindje ♡♡ 31 december 2018 Lalalola, 24 jaar, 1e kindje ♡♡ ♡ (Meisje) ♡ (Jongen) ♡ (Suprise) Afspraken en echo’sApril 24 april: Juf1987 - echo zh 24 april: Boef12 - 1e echo zh 24 april: Mamazijnisdebom - mvm 25 april: MamaTuttebel - intake + echo 26 april: Wistaire - 1e echo vk 30 april: Riverdale87 - intake + echo 30 april: Layali01 - 1e echo zh 30 april: Clur26 - mvm 30 april: Momim - 1e echo zh Mei 2 mei: Haagsmeisje - 1e echo 2 mei: Babyhope - 1e echo 4 mei: Monique93 - termijnecho (2e echo) 7 mei: Boef12 - echo vk 7 mei: Fennec - 1e echo 7 mei: Droomwens79 - 1e echo 8 mei: Wistaire - 2e echo zh 9 mei: Barbje - 1e echo zh 8 mei: Annalina - 1e echo 14 mei: Zonnestraal - 1 echo zh 15 mei: Mamazijnisdebom - 1e echo vk 16 mei: Droomwens79 - 2e echo zh 17 mei: Natalie1 - 1e echo vk 18 mei: Droomwens79 - intake vk Juni ☆ Sterretjes SunnyShineS - Linda89 Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht en [ /QUOTE ] aan het einde van dit bericht weg.
Hallo iedereen Dit is nieuw voor me, een zw lijst Veel te lang in het nod lijstje gezeten.. wij zijn inmiddels 3 jaar verder voor het 2de wondertje. Maar daar was eindelijk de positieve test! Op 19.4.18 Ben als n malle aan het testen elke dag (soms een paar keer per dag ) Maak mezelf helemaal gek Heb mezelf op 28 dec gezet. Op verschillende websites en apps de uitgerekende datum proberen op te sporen. De ene geeft 27.12 aan de andere 28e, en weer een andere 30e. Dus heb voor de middenweg gekozen Iedereen een fijne zwangerschap gewenst
@2013mama Leuk om je nu hier te zien ipv het nod lijsje. Ik hoop dat er snel meer volgen! Ik vroeg me af wanneer jullie de vk hebben gebeld en met hoeveel weken jullie de eerste afspraak hebben. Komen jullie trouwens ook uit Nederland?
Dank je wel @Wistaire!! Welkom @2013mama Ik heb gebeld al heel snel omdat ik heel licht bloedverlies heb gehad een week geleden. Alleen roze maar ik flipte hem wel Verder ook enorm het gevoel van een blaasontsteking dus ik wilde even weten wat ik moest doen. De vk adviseerde me om toch op zondag de huisartsenpost te bellen en het na te laten kijken. Kwam niks uit. De echo viel me wel een beetje tegen. Zeker als ik hier kijk. Ze zei tegen me: we gaan gewoon een vroege echo plannen als je dat wil. Dus ik heftig ja knikkend aan de andere kant van de lijn... 15 mei.... dan ben ik dik 8 weken. Hoezo vroeg? Dan moet ik haast op tijd terug zijn voor de kraamhulp..
@MamaZijnIsDeBom hahaha ik heb echt geen idee met hoeveel weken je een echo zou moeten hebben. Er moet ook wel wat te zien zijn toch? Ik ga binnenkort ook nog op vakantie en kom met 6 weken terug. Wil liever ook de vk niet op mijn werk bellen want ik heb daar niet echt een privé ruimte
@Lalalola ik heb vorige keer een echo gehad al met 6 weken. En bij mijn oudste met 7 weken. Volgend mij is er vanaf 6 weken zeker wat te zien. Maar ik vind het niet erg hoor. Het is zo. Alleen ik vroeg me wel af waarom ze dat vroeg noemen. Maar je hebt dus nog geen echo staan? Ik zou wel een momentje zoeken om even te bellen. Misschien ergens uurtje eerder naar huis?
Ja ik zal even een moment zoeken om te bellen. Maar denk dat ik toch pas na mijn vakantie langs mag dus evt bel ik vlak voor mijn vakantie nog haha. Dat is wel lekker dan, zo'n vakantie. Zit je niet de dagen te tellen tot de echo ik heb trouwens echt gewoon klachten die ik normaal voor menstruatie heb. Daardoor nog steeds bang dat hij doorbreekt of dat de test niet goed was.. jullie ook zo onzeker het prille begin?
@babyhope oh wat vindt ik dit toch verschrikkelijk voor je! @MamaZijnIsDeBom & @2013mama welkom en gefeliciteerd
@MamaZijnIsDeBom & @2013mama welkom meiden @Lalalola ik had op mijn testdag van mck (kliniek waar ik in behandeling was) na een positieve test me online aangemeld, kreeg toen binnen 4 uurtjes al een reactie met intake verloskundige. Ook bij mck krijgen we een echo op 16 mei, maar ik wilde toch ook eerder, dus kreeg ik van de verloskundige een tip. En daar hebben wij nu 7 mei de eerste echo, een dag voor mijn verjaardag! @Layali01 geniet van je weekend!!! Je hebt super mooi weer
Jazeker! En ik heb op de dag dat ik ongesteld had moeten worden ook de hele dag enorme krampen gehad. Het hoort er ook echt bij. Maar prettig is anders.