Dankje! Wij hebben ook een beetje dezelfde achtergrond betreft clomid en aantal maanden dat we bezig zijn en pcos
Wat toevallig! Hoelang ben je bezig? En hoeveel rondes clomid heb je gehad? Ook met utro of zonder utro?
We zijn 11 maanden bezig, sinds mei 2017 maar eigenlijk maar 7 rondes want heb een paar flinke uitschieters gehad. Dit was de tweede ronde clomid 50, allebei een mooie eisprong 1 e op dag 14 en 2e keer heb ik niet echt getest met ovulatietesten want had het idee dat het niet meer ging werken, ik stopte op dag 14 met testen dus misschien is daarna me eisprong geweest. Zonder utro, heb je utro omdat je progesteron laag was of geven ze dat standaard? Mijn progesteronwaarde was op cd 21, 41. En jij?
Mooie test @Layali01 ! Hier met afvegen niks meer gehad afgelopen 2 toilet bezoeken . Ik ga morgen nog ff een test doen en dan kijk ik wel. Durf niet goed meer te hopen. Ik ben ook een PCOS’er trouwens. Eerste met IUI gelukt en deze zwangerschap kwam als een kadootje.
Gelukkig maar! Wat gaaf zeg een spontane zwangerschap! Dan had het zo moeten zijn en gaat het gewoon goed! @Layali01 wij zijn vanaf december 2016 bezig en hebben er 10 rondes over gedaan. 4e ronde met clomid zwanger Heb idd utro omdat ik te weinig progesteron aan maak en 8 of 9 dpo al ongesteld werd. Utro heb ik nou 3 rondes gebruikt en zal het blijven gebruiken tot 12 weken.
Hopelijk blijft het zo! Wauw wat goed dat dit een spontane zwangerschap is, toch wel wat anders dan iui en alles wat er bij kijken komt
Ah wel wat langer dan wij. 4 e ronde met clomid is ook best snel, ik was al bang dat het toch spuiten ging worden. Je leest veel online en dan weet je gewoon dat met pcos (en zonder) de boel ook langer kan duren en misschien clomid helemaal niet aanslaat. Wel fijn dat je utro krijgt
Spannend meiden. Met zo’n voorgeschiedenis gun ik het jullie dan toch altijd net wat meer Hier geen bruinverlies meer gehad. Benieuwd wat mn testje morgen zegt en dan laat ik het maar weer los
============================ ♡Bevallingslijst 16 t/m 31 december 2018♡ ============================== 16 december 2018 Riverdale87, 26 jaar, 2e kindje - ♡♡ Haagsmeisje, 34 jaar, 2e kindje - ♡♡ MamaTuttebel, 27 jaar, 3 kindje - ♡♡ 17 december 2018 18 december 2018 Annalina, 34 jaar 2e kindje ♡♡ 19 december 2018 Layali01, 24 jaar, 1e kindje - ♡♡ 20 december 2018 21 december 2018 22 december 2018 23 december 2018 24 december 2018 25 december 2018 26 december 2018 27 december 2018 28 december 2018 29 december 2018 30 december 2018 31 december 2018 Onbekende datum: ============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ============================== April 30 april - Riverdale87 - intake met echo Mei: 2 mei - haagsmeisje, eerste echo 8 mei - Annalina, eerste echo ============================= Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] aan het einde
@Annalina je hebt de verkeerde lijst pagina 3 helemaal onderaan is de meest recente. Kan je dit zelf even aanpassen
Gelukkig! Fingers crossed dat her wegblijft! Elke vrouw met een kinderwens verdient het hoor alleen de ene heeft een makkelijkere weg dan de ander, het wordt je hartstikke gegund Hopelijk morgen een oploop nog
Wauw super moooi! Deze is ook leuk voor in de fotoalbum. Heb je er 2 gekocht in zo n duoverpakking of 1? Ik wilde er ook een halen maar was bang dat ik nog niet genoeg hcg. Je hebt in elk geval veel hcg in je bloed want hij geeft 2-3 aan
Ja had vorige week donderdag al 1 gedaan hoor. Vorige week woensdag was hij negatief en donderdag gaf hij 1-2 aan en nu 5 dagen later 2-3.. heb er nog 1 voor volgende week!
Ja zeker hoor, geen idee maar als ik echt puur reken op mijn eisprong zit ik gewoon op 4w1d.. maar vind het zo raar want betekend dat in letterlijk 7 dagen voor NOD heb getest positief dat is best dan al heel sterk haha! Maar kwa termijn zit goed