Ik heb geen idee. Heb alleen het ziekenhuis gebeld. Zou ook niet weten wat ik nu met een vk zou moeten. Als er wat is bel ik toch het ziekenhuis met vragen etc.
Nou snap ik ook niet meer wie je moet bellen, huisarts, ziekenhuis of vk? Ik dacht dat je gewoon regelrecht naar een vk kon? Tenzij je in een traject zit dan zou ik idd het ziekenhuis bellen. Edit: oh zie dat je het over mmm had. Ik denk dat het ziekenhuis je dan verder stuurt naar een vk?
Ik heb na mn positieve test alleen het zh gebeld, afgelopen vrijdag toch ook maar vast aangemeld bij vk, ik las namelijk op de site dat intake bij hen in week 8/9 is, en laten wij nu als ik 8.0 ben voor 3 weken op vakantie gaan. We hebben bij 6.2 echo in ziekenhuis, anders wordt het ook zo kort dag om afspraak bij vk nog daarvoor te plannen.
Probeer moed te houden!! Zolang je geen bloedverlies hebt is kan het grootst dat het vanbinnen nog allemaal goed zit! Maar kan me de onzekerheid heel goed voorstellen. Heb daarom met mezelf ook afgesproken dat ik niet meer mag testen (niet dat me dat lukte maar toen gisteren maar gelijk de 2 testen die ik nog had liggen ineens opgemaakt zodat ik niet meer in de verleiding kan komen )
Ik heb in eerste instantie het ziekenhuis gebeld en echo gepland op 8.2 weken en vroeger wilde ze niet doen. Toen heb ik zelf ernaast ook een verloskundige gebeld waar ik met 6.4 weken al mag komen ivm angst etc. Het ziekenhuis is het er vast niet mee eens want die sturen je door na een aantal weken maar je hebt er gewoon recht op. De verloskundige vond het ook niet raar, die was juist van het zh niet gewend dat ze pas op 8.2 de eerste echo doen.
Voelen jullie je soms ook zo "anders"... ik heb vandaag al de hele tijd een raar gevoel. Ook meer steken in mijn buik. Hele rommelende darmen. En wat beverig ook... gewoon gek. Heel onduidelijk... maar vind het heel vervelend. Alsof t mis gaat ofzo.
Hebben jullie zo'n negen maanden invulboek? Willen jullie dat ook gaan bijhouden? Ik ben een beetje rond aan het kijken, er is zo veel keus!
Jaa ik wil er ook eentje maar weet nog niet welke. Wil ze het liefst even in een boekenwinkel doorbladeren. Vind het lastig om van internet te kiezen
Rommelende darmen is heel herkenbaar. Steken in mijn buik ook. Dat beverige kan met de warmte te maken hebben .Zorg dat je voldoende drinkt en om de paar uur iets eet. Ik ben zelf ook bang voor alles wat ik voel en als ik niks voel dan is het ook niet goed Hahaha. We maken ons gek! Ik zelf heb wel last van rommelende darmen al een paar dagen en sinds vandaag erge buik loop . Valt het jullie trouwens ook dat je hartslag iets sneller gaat?
Ja, mijn hartslag gaat sneller en ik ben ook sneller buiten adem. Dat zorgen maken om alles herken ik: "Ik voel niks: zal het mis gaan nu?" "Ik voel steken: zal het mis gaan nu?" Etc etc.
Haha! Heel herkenbaar Fennec. Snellere hartslag weet ik niet. Maar wel hartkloppingen, en inderdaad heel snel buiten adem.
Hier ook opgeblazen gevoel. Heb veel high waist broeken waarvan ik de knoop gewoon los moet gooien haha
Die knoop losgooien moest ik dinsdag in de auto (toen wist ik nog van niks). Deed pijn aan mijn onderbuik anders. Ik denk "kuuuuut, weer dikker geworden gewoon he?!" Dag erna: oooooh.
ja heb ook echt een opgeblazen buik...ok hij is al 12 jaar niet meer plat hahaha... en last van spieren in nek schouders en rug
Oooh dat opgeblazen indd, nou is die buik al geruime tijd niet meer plat maar kan werkelijk geen 1 broek meer comfortabel aan. Vanavond gaan we ook nog eens Chinees schransen bij mn schoonouders die nog van niks weten. Heb nu dus compleet tegen principes in een stretch rokje aan met blote melkflessen eronder . Bij mijn jongste had ik met 7/8 weken al mn positie spijkerbroeken aan omdat mn normale gewoonweg niet meer dicht gingen.