Ik dacht dat test-stress erg was, maar wachten tot 12 weken is ook wat hoor. - Bij elk wc bezoek papiertje tegen het licht houden ("Zie ik daar een afwijkend kleurtje???") - "Ik voel iets nattigs" *rent naar wc om te checken*, "hmm, nee toch niks" - "Mijn afscheiding lijkt meer te worden en witter, zou dat een slecht teken zijn?" - "Ik voel vanalles, zeurderige buikpijn, rugpijn. Zou het wel goed gaan?" - "Ik voel niks meer. Zou het wel goed gaan?" - "Jezus wat stinkt mijn auto." *kokhals* - "Mijn tepels zijn al drie dagen hard en doen zeer. Ik zweet s'nachts in bed. Dat heb ik normaal ook als ik ongesteld wordt. Zou het wel goed gaan?" - "Ja ik ben snel chagrijnig nu. NOEM MIJ GEEN PREGZILLA, JA?!?!" (mijn man noemt mij nu serieus pregzilla, omdat ik zo'n kort lontje heb) - "Ik wil slapen." - "Ik kan niet slapen." *malen, malen, malen* - "Honger!" *neemt een hap eten* "Misselijk!" - "Jezus, mag ik dit OOK al niet meer (eten/drinken/doen)?!" - "Wat als het vruchtzakje leeg is bij de echo?" - "Wat als het hartje niet klopt?" - "Wat als het een BBZ is?" - *Googled kansen op zo ongeveer alles wat mis kan gaan icm IVF/ICSI* "Kut, zowat alle kansen op narigheid zijn hoger dan normaal. Dus er gaat vast iets mis." - *staat drie uur voor kledingkast* "Ik moet iets hebben wat netjes is, maar ook comfortabel voor werk, maar waardoor mensen niet meteen doorhebben dat ik iets totaal anders draag dan normaal." - "Oh, wacht. Ik heb al 5 minuten mijn moeder geen update gestuurd over hoe het gaat. Die zit zich nu op te vreten. Beter even een appje sturen." Verder nergens last van trouwens.
@babyhope Oh lieve schat ik vind het zo spannend voor je!!!! Heel veel succes!!! @Fennec oh mijn god!! Zooooooo herkenbaar
Hahaha @Fennec jij bent leuk! En het klopt als een bus Sterkte @babyhope . Houd ons op de hoogte! Hier gaat het redelijk weer na drie kwart cracotte en een waterijsje. Zoontje voelt aan alles dat ik me niet zo lekker voel dus hij is lekker ons huis overhoop aan het trekken. Man is werken tot vijf. HELP
Loop trouwens al te geinen naar mijn man dat ik net een kat ben omdat hij met die bel precies weet waar ik uithang in huis Hebben jullie iets van een zwangerschapsketting/armbandje/etc?
Het is een zwangerschapsketting. Er zit een zacht belletje in. De theorie is dat je baby went aan het geluid van het belletje en daar rustig van wordt. Zodat als het geboren is en je het belletje laat horen de baby ook rustig wordt. Ik geloof er geen bal van, maar ik vind het er leuk uitzien.
Oja is wel schattig om mee rond te lopen als iedereen het mag weten hihi. Ik moet trouwens wel elke 10 min naar de wc maar drink dan ook veel water. En ik heb kippenvel omdat ik het zo koud heb, mijn collega's hebben het allemaal gewoon warm haha. In bed lig ik dan wel weer echt te zweten en val amper in slaap. Misschien ook van de zenuwen
@Lalalola herkenbaar. Ik zat gisteren weer met mijn sloffen en dekentje op de bank terwijl manlief met het zweet op zijn voorhoofd in korte broek naast mij zat .
@Fennec hahahah hoe herkenbaar zeg! @babyhope sterkte en hopelijk valt het allemaal mee. @Riverdale87 wooohooo misselijkheid, finally! Hier denk ik soms dat ik het voel maar denk wederom iets ussen mn oren het gaat dan voornamelijk om een beetje leeg gevoel en daarvan moeten boeren.
Sinds gisteravond krampen heb net de vk gebeld en krijg vanmiddag echo. Ik ben echt bang dat het niet goed is.
@Monique93 jeetje dat is wel even spannend dan. Maar geen bloed? Hopelijk krijg je gewoon een mooie echo.