Haha! Iedereen verschuift straks toch wel iets. Blijf lekker hier! Ik ben veel te nieuwsgierig naar die tweeling en zo’n ander topic is zooooo veel werk
Ik ben niks afgevallen maar precies hetzelfde. Al eet ik de hele dag droge crackers. Heb vanmorgen wat fruit op en man maakt nu een tosti omdat ik toch wel honger heb
Na de eerste echo tegen onze ouders, broers en zussen, dan ben ik volgens mij rond de 8 weken. En bij 12 weken de rest van de familie en vrienden. Maar dan moet ik natuurlijk niet: A) mijn mond voorbij praten B) door de mand vallen C) snel een opgezet buikje krijgen
Mijn ouders weten het al, sinds gister.. dat ivm ons werk. Pap begon te huilen, en mam beseft het nog amper. De ouders van vl, en broers/schoonzussen gaan we denk ik ook al snel bij langs om het te vertellen. Ik weet dat dat vroeg is allemaal. Maar we hebben het er even over gehad.. Na zo'n lange tijd weet iedereen dat we er mee bezig zijn. Ze zullen waarschijnlijk nu ook zeer verrast en blij zijn.. maar mocht het nog wel fout gaan.. dan kunnen we ook bepaalde steun bij ze vinden. Dat vind ik ook wel een fijne gedachte opzich. Ze zullen toch merken dat je ergens kapot van bent.. De gene die dat niet doet, zo vroeg vertellen.. snap ik ook hoor. Op fb misschien na de 12e week. Maar heb zo enorm de drang om naar mijn vriendinnetje toe te rijden en het uit te schreeuwen maar goed.. nog heeeeel ff geduld En dat is niet mijn sterkste kant..
Neeeeh niet weggaan dames waarbij de datum buiten de groep valt!!! Hier is het veeeeeeel gezelliger dan bij die andere groep!!! Ik heb ook weinig trek, eet gewoon waar ik echt zin in heb al is dat niet veel. Zit nu aan de kipnuggets , heb dit bij mn 2de ook gehad en ben toen eerst 7 kilo afgevallen en aan het einde was ik in totaal maar 5 kilo aangekomen. Nog nooit in mn leven zo slank geweest als een 2 maanden na die bevalling
Oh en wij gaan het waarschijnlijk met moederdag aan iedereen vertellen, ben dan 8 weken. Oh en nog maar ongeveer 13 uur en dan is onze 1ste echo.......kword gek!!