Ik ben veel te nieuwsgierig wat er in mijn buik zit. Geslacht maakt me niet zoveel uit maar toch leuk om te weten en wat meer een band te krijgen lijkt mij. Weet nog niet of ik het de buitenwereld wil vertellen. Ben bang dat je dan alleen maar roze hello Kitty cadeaus krijgt om het zo maar te zeggen haha.
Gisteren avond laat is het bloeden gestopt! Hier ben ik echt ontzettend blij mee!! Alle nieuwe dames; welkom!
Haha zo hebben wij het ook gedaan Lalalola, het zelf wel weten en dichte familie maar niet op facebook ofzo ... Vanavond om 18u heb ik de echo en daarna waarschijnlijk iets gaan eten met mijn man, dus kan even duren voor ik nieuws kan brengen... Dan weten jullie dat alvast
Lieve mama,s Hebben jullie echt dikke vette strepen op jullie Kruidvat testen? Ik heb dus gister een echo gemaakt en ze zei bevruchting was 3 weken terug want ze zag alleen een vruchtzakje. Echter heb ik pas afgelopen vrijdag een vaag streepje gezien, die wel steeds oploopt naar heel duidelijk. Maar vandaag nog steeds geen dikke streep wel duidelijk maar niet voor 5 weken lijkt mij. Ik testen dus ook pas bijna week na nod. Maak mezelf gek doordat ik in dec een vmk had. Nu bang voor windei.
Wij willen idd graag weten wat het wordt, wij doen met 16 weken daar speciaal een echo voor. Niet om dan speciaal kleding ervoor te kopen, want we houden het voor ons zelf, alles wat we aanschaffen wordt neutraal. Alleen het eerste pakje wordt of blauw of roze, de rest mintgroen mijn lievelingskleur
@sweetlove80 mijn kruidvat testen werden ook langzaam maar gestaag donkerder. Ik had mijn knaller op 4.4 weken ongeveer maar daarvoor waren ze al wel wat donkerder dan deze van jouw. Ik hoor wel dat deze testen steeds slechter worden, misschien even een predictor of cb digital proberen? En was het wel geconcentreerde urine?
Ik had gisteren met 4.6 pas een knaller met kruitvat, Daarvoor echt minder duidelijke streepjes zichtbaar.
Ik denk dat je minder ver bent dan 5 weken. Zeker als je vrijdag pas positief testte en oplopers hebt. Maar het kan ook zijn dat je deze zwangerschap gewoon minder HcG aanmaakt.
Zo is die ingedroogd...en ze zijn zeker wel opgelopen. Maar ik dacht 8 april mijn ei te hebben gehad. Zou betekenen dat ik gisteren met de echo op 4+1 zat. Maar het vruchtzakje was al zichtbaar en qua afmeting 5 weken.
Ik ben de afgelopen week ook zenuwahtig in de weer geweest met streepjes testen. Werd er gek van, alles te vergelijken. Ben zaterdag naar de Kruidvat gegaan, en heb een cb digi met weekindicatie gehaald. Die gaf aan "zwanger, 1-2". Nu heb ik pas de rust in mijn hoofd en lichaam terug gevonden. Is dat misschien een idee?
Ik ben gestopt met testen. Ik wordt daar zo vreselijk nerveus van. Ik heb nog 1 CB digital die ik zaterdag/zondag ga doen om te zien of de weekindicator verder is gekomen en voor de rest doe ik niks meer. Als het mis gaat, dan gaan die testjes dat niet tegenhouden. En ik wil het eigenlijk ook niet eerder weten dan dat het daadwerkelijk mis gaat dan.
Ja dat moet ik dan idd doen een digitale test kopen. Maar al staat er 1-2 dan verbaas ik mij nog dat ze al een vruchtzakje zag
Vandaag met de gyn even bespreken of er deze week of vandaag nog een echo volgt. Toch weer wat bloedverlies niet meer zo helder rood als gisteren meer bruinig. We wachten af!
Ja dat zegt mijn man ook dus. Ik heb 14 mei een echo. Dan meer duidelijkheid. En tot die tijd echt afwachten. Als het goee zit blijft dat zo en als t fout gaat kan ik daar niks aan veranderen.