Trouwens elke keer als iemand zei: je wordt pas zwanger als je er niet zo mee bezig bent. Zeiden ze eigenlijk met andere woorden: het is je eigen schuld dat je nog niet zwanger bent. Zojuist aan een collega verteld die al heel lang wist van deze wens. Ondertussen is zij in 1 ronde zwanger geworden en heeft ze nu een kleintje. Wat ze zei was: zie je wel dat het gebeurt als je het wat los laat.. uhh nou nee hoor. Was er juist weer super mee bezig, na een tijdje van rust.
Er was in de baarmoeder maar een bms van 0.1 te zien. Rechter eileider kan niks in of uit das een hydrosalpinx. Linkereileder kwam niet in beeld dus zat niks in. Eileiders zie je normaal niet op echo's. Maar langs de linker eierstok zag ze iets zitten van 2 cm doorsnede en ze dacht aan darmen of een cyste. Ik weet het even niet meer. Ik heb maar 1 goede eileider. Als die weg valt komen er geen kindjes meer bij. Want we gaan niet nog een keer ivf doen. Al raken we elke keer de 1ste poging zwanger
Wat een kippenhok hier ik lees ook alles mee maar kan niet op iedereen reageren. Heftig @babyhope maar wel gek dat ze je nog 2 dagen laten wachten voordat je weer meer weet. Als je bm slijm 0,1 is dan is het toch haast onmogelijk dat het daarin zit dus dan zou het wel in je eileider moeten zitten. Ik hoop echt dat dit snel achter de rug is voor je! Heb je verder geen pijn? Hier gaat alles goed, normaal gesproken ben ik echt een ontbijt mens maar sinds een aantal dagen word ik al als ik eraan denk. Ik probeer wel wat te eten. Alleen al dit typen zorgt ervoor dat Mn maag omdraait. Verder heb ik ook een paar keer per dag dat ik pijn heb in Mn bm. Eerst schrok ik ervan maar inmiddels heb ik het geaccepteerd. Denk dat het ook te maken heeft met een groeiende baarmoeder etc Ik zou ook liever anoniem willen blijven en niet in een fb groep willen
Eten he @Layali01 . Vreselijk. Ik hoef niet te spugen maar als ik al eten denk draait mijn maag al om. Net een tosti op en dat helpt toch wel, iets in mijn maag.
@Riverdale87 inderdaad echt vreselijk! Ik hoef ook niet te spugen maar eten is gewoon niet meer zo n fijn idee meer
Nee heb helemaal geen pijn. Bloedverlies is ook bijna gestopt. Heb zaterdag ook een vruchtzakje verloren dus als er dan iets zit in eileiders dan waren het er waarschijnlijk 2? Ik snap er echt de ballen niet meer van
Pff nachtdiensten overleefd. Maar getsie wat ben ik misselijk geweest. Enkele keren boven pospoeler gehangen Ik hoop maar dat collega's het niet doorhadden...
Dit helpt niet, maar een bbz kan geloof ik ook in je baarmoedermond zitten. Of hadden ze het dan allang gezien?
Uitgerekend tussen 16 t/m 31 december 2018 16 december 2018 Riverdale87, 26 jaar, 2e kindje ♡♡ Haagsmeisje, 34 jaar, 2e kindje ♡♡ MamaTuttebel, 27 jaar, 3e en 4e kindje ♡♡♡♡ Wistaire, 28 jaar, 1e kindje ♡♡ Juf1987, 31 jaar, 2e kindje ♡♡ Florina, 28 jaar, 3e kindje ♡♡ 17 december 2018 18 december 2018 Annalina, 34 jaar, 2e kindje ♡♡ 19 december 2018 Layali01, 24 jaar, 1e kindje ♡♡ 20 december 2018 21 december 2018 Boef12, 31 jaar, 3e kindje ♡♡ Mamazijnisdebom, 33 jaar, 3e kindje ♡♡ Sweetlove80, 37 jaar, 4e kindje ♡♡ 22 december 2018 Momim, 30 jaar, 1e kindje ♡♡ 23 december 2018 Natalie1, 28 jaar, 2e kindje ♡♡ Dielle, 36 jaar, 4e kindje ♡♡ 24 december 2018 Droomwens79, 38 jaar, 2e kindje ♡♡ Zonnestraal, 26 jaar, 1e kindje ♡♡ Clur26, 28 jaar, 2e kindje ♡♡ 25 december 2018 Me988, 29 jaar, 3e kindje ♡♡ 26 december 2018 27 december 2018 Fennec, 31 jaar, 1e kindje ♡♡ 28 december 2018 2013mama, 28 jaar, 2e kindje ♡♡ Krulletje87, 30 jaar, 6e kindje ♡♡ 29 december 2018 Nestkuiken, 27 jaar, 1e kindje ♡♡ 30 december 2018 Barbje, 34 jaar, 1e kindje ♡♡ 31 december 2018 Lalalola, 24 jaar, 1e kindje ♡♡ Seagirl, 34 jaar, 1e kindje ♡♡ ♡ (Meisje) ♡ (Jongen) ♡ (Surprise) Afspraken en echo’sApril 26 april: Wistaire - 1e echo vk 30 april: Riverdale87 - intake + echo 30 april: Layali01 - 1e echo zh 30 april: Clur26 - mvm 30 april: Momim - 1e echo zh Mei 2 mei: Haagsmeisje - 1e echo 7 mei: Boef12 - echo vk 7 mei: Fennec - 1e echo 7 mei: Droomwens79 - 1e echo 8 mei: Wistaire - 2e echo zh 8 mei: Annalina - 1e echo 8 mei: Sweetlove80 - 2e echo + intake 9 mei: Barbje - 1e echo zh 11 mei: Dielle - 1e echo + intake 12 mei: Lalalola - mvm 14 mei: Zonnestraal - 1 echo zh 14 mei: Seagirl - 1 echo zh 15 mei: Mamazijnisdebom - 1e echo vk 15 mei: 2013mama - intake vk 16 mei: Droomwens79 - 2e echo zh 17 mei: Natalie1 - 1e echo vk 17 mei: Me988- 1e echo vk 17 mei: Clur26 - 1e echo vk 18 mei: Droomwens79 - intake vk 22 mei: Lalalola - 1e echo vk 22 mei: Clur26 - intake vk 22 mei: Seagirl - intake + echo vk 22 mei: Krulletje87 - 1e echo vk 23 mei: Me988 - intake vk Juni ☆ Sterretjes SunnyShineS - Linda89 - Babyhope - Monique93 Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht en [ /QUOTE ] aan het einde van dit bericht weg.
Vandaag een vrouw uit onze vriendengroep die zwanger is had haar eerste echo. Dacht dat ze 8 weken was. Bleek al 12 te zijn. Zo jaloers. Ik wou dat ik fluitend naar 12 was gegaan zonder er erg in te hebben. Pfff.... half juni duurt nog zo ontzettend lang...
Wij willen het wel graag weten! Vind het handig en ben gewoon veel te nieuwsgierig Wat een narigheid, en nu ook zo onzeker... Heel veel sterkte! Begrijpelijk dat je onzeker bent, maar wat fijn dat het bloeden in ieder geval is gestopt! Ik hoop heel erg dat het nu rustig blijft! Hoort er inderdaad allemaal bij hoor! Hier dit keer niet zoveel last van maar vooral tijdens de zwangerschap van de oudste echt veel krampjes en steekjes.. Lijkt me heel leuk! Maar liever over een paar weekjes.
Ik denk dat ik toch wat verder ben dan dat ik in de eerste instantie dacht, heb hier gister een topic aangemaakt en denk nu rond de 6 weken te zijn. Had gister deze test: Gister de verloskundige gebeld, zou terugbellen, maar is zowel gister als vandaag niet gebeurd Morgen nog eens bellen of gelijk een andere bellen?
Mooi zeg! Jij ook @Lalalola Ik durf ook nog (echt) niet... Net toevallig wel een nieuwe gekocht uit mijn werk. Haha. Misschien vrijdag? ALs ik durf...