Welkom! En als ik het goed zie is je kleine 2 jaar geworden vandaag.Van harte gefeliciteerd en een fijne dag!
Hier vanmorgen weer gewerkt. Ben eigenlijk nu wel gesloopt..vanavond mar op tijd slapen haha..morgen nog n vroege dienst. Kleding@ hier zitten mn broeken ook naar strak. Doet ook best zeer. Jurkjes enz zitten t beste..maar die 'darmen'buik is dan weer flink te zien. en daar heb ik een hekel aan haha
Aaaah. Nou, wij zeggen op FB niks over de uitgerekende datum. We gaan een foto plaatsen van alle lege injectiespuiten, de positieve test en de 12 weken echo.
Nee dat is al van een paar maanden terug. Kan alleen de tickers nergens meer vinden. Maar dank je wel
Hallo Dames, Voor alle dames die zwanger zijn gefeliciteerd en ik hoop op een goede zwangerschap voor iedereen! Voor de dames die helaas een miskraam gehad hebben of nog niet zeker zijn of alles goed gaat wens ik erg veel sterkte in deze onzekere en moeilijke tijd . Hopelijk hebben jullie snel weer een wondertje die jullie dromen waar zal maken! Ik ben Brenda ( aka FoXii ) ik ben 30 jaar oud en ik ben 16 dec volgens mijn app uitgerekend. Ik heb zelf 30 april (maandag) mijn aller eerste echo. Echter ben ik zelf niet zeker of alles wel goed gaat aangezien ik nu al 6 dagen achterheen wat spotting heb. Dan heb ik het ook echt over 2 - 3 kleine "puntjes" of dotjes bij het afgeven gepaard met afscheiding. De eerste 4 dagen was dit bruin van kleur. de laatste 2 dagen was het roze... Ik heb met de gyn gebeld en die wilde alsnog afwachten tot 30 april omdat het altijd 2 kanten op kan gaan en ik niet erge buikpijn heb en het bloeden niet veel is. Ik heb in het verleden zoiezo 1 miskraam gehad maar dat was echt nog heel pril.. dit is tot nu toe het verste wat ik ooit ben geweest en hopelijk hoor ik maandag dat alles goed gaat. Voor nu heb ik er niet zoveel positiviteit in maar dat kan altijd veranderen. Ik heb overigens vandaag in 2 uur tijd alle 73 paginas gelezen en zoveel dingen die mij aanspreken en die ik ook meemaak of heb meegemaakt. Jullie zijn stuk voor stuk kanjers en hebben er zeker voor gezorgd dat ondanks of het bij mij nu goed zal gaan of niet ik een heel stuk minder gestrest ben en meminder zorgen maak om alles. Ik wil jullie daarom zoiezo allemaal bedanken voor al jullie verhalen en updates en als het goed is wil ik hier nog mee blijven lezen en hopelijk ook posten als dit goed is Veel liefs, Brenda
Wij hebben een leuke foto gemaakt, en het is wel speciaal want mijn man is 24 december jarig en ik ben op die dag uitgerekend dus dat wordt onze achtergrond foto op FB
Dat worden veel echo's op maandag dan, spannend!! Hebben jullie ook dat jullie het weekend ineens oneindig lang vinden duren? Normaal vind ik een dag weekend helemaal niet erg, maar nu kan het weekend niet snel genoeg gaan...
Jup! alles lijkt extra lang te lijken.. heb ik overigens al 6 dagen nu sinds ik wat spotting heb en als ik dan bel en ze zeggen nee beter tot maandag wachten.. pfff ;P maar goed alles duurt lang als je moet wachten natuurlijk!
Wauw. .hoor ik toch vanmiddag dat ik ook nog tante ga worden..loop zo.n 5 weken verschil met mn zus alleen weet zij het nog niet
Ik moet nog tot 7 mei wachten. Zit ik leuk tijdschriftje te lezen, staat er weer een column in over een missed abortion. En.... tijdschriftje weer weggelegd.
Elke dag dat ik langer zwanger ben krijg ik hoop dat t goed zit. Vorige x in december ging t al in week 4 mis. Heb nog nooit een (bewuste) miskraam meegemaakt en hoop 14 mei dan ook een prachtige echo te krijgen. Heb wel dat ik veel.moet plassen en heb het zo koud...vakt niet tegenop te kleden.
Ik hoop dat ook zeker voor alle dames hier! dat plassen en koud hebben heb ik juist ook terwijl ik het altijd erg warm had haha
Zeker leuk 8 jaar geleden ook zei en ik en nog n zus kort na elkaar uitgerekend. Nee van mijn kant is t de 13e x. Man kant ook nog 3x tante.