Je had al vanaf het begin niet zogoed gevoel heh...ik vind t heel erg voor je. Je had vorige week nog een hartje gezien. Wist geeneens dat je een echo had vandaag ♡♡♡♡
Moee heel erg. Ik hoop dat het werkt. Heb net getest kan niet knallender zijn.. Zelfs de ovu test knalt als een malle. Ik denk dat ik morgen de gyn ga bellen. Ik heb echt geen geduld tot woensdag hoor..
Ik had gister avond nadat ik naar de wc ging met afvegen bloedverlies. Na 4 keer vegen ( elke keer nieuw papiertje ) was het weg en helemaal geen buikpijn gehad.. schrok ik wel erg van heb vanacht niet gebloed of pijn gehad en net ook niks gezien toen ik naar de wc ging. Heb wel voor de zekerheid het zkh gebeld en krijg later een telefonish consult.
babyhope en Wistaire, wat vreselijk allemaal, heel veel sterkte de komende tijd. FoXii, hoop dat bij jou alles goed is. Kwaaltjes beginnen hier wel flink te komen. Voel me de hele dag weeig in mn maag, als ik net heb gegeten zit ik erg vol maar al snel krijg ik weer honger en dan ook misselijk-achtig, dus ik eet de hele dag door... Ook erg moe, redde het gisteravond met tot kwart over 9 na de hele dag werken. En helaas heb ik ook vooral in de loop van de dag erg last van hoofdpijn en een beetje licht in mn hoofd/duizelig gevoel. Zeker als ik werk heb ik het gevoel alsof ik de dag bijna niet doorkom zonder paracetamol te slikken, maar wil dit eigenlijk zo min mogelijk doen... Hoop dat het snel ietsje beter wordt, of dat ik er iig aan wen, haha.
Gatverdamme wat een rotberichten weer... je zal toch haast niet geloven dat het ook goed kan gaan. Heel veel sterkte lieve @Wistaire @FoXii dat is super eng! Ik heb het heel in het begin gehad. Met 4 weken, en met 4 weken en 2 dagen. Ik wist de eerste keer niet eens dat ik zwanger was, maar toch heb ik het al als heel eng ervaren (die 2e keer). Precies hetzelfde als jij... wat met afvegen. Er kan net een vaatje geknapt zijn. Omdat alles nu beter doorbloed word.
Ben net door mijn rug gegaan (met boven bil). Ik bukte om speelgoed te pakken ging te snel overeind en er. keiharde steek door mijn rug en bekken. Nu zo bang in hoop niet dat t kwaad kan.
Ik ben zojuist dus terug gebeld door het zkh. Ze vertelde me al dat het iets onschuldigs kan zijn maar ze dit gewoon niet 100% kunnen uitsluiten en er altijd een kans is dat het mis kan gaan... voor nu weer afgesproken dat als ik meer ga bloeden ( of weer ) en/of als ik buikpijn krijg ik hun gelijk moet bellen... Nu maar hopen dat het niet nodig is
Heb je toevallig sex gehad gister? Flinke obstipatie waardoor je hard moest persen? Ik probeer even mee te denken.
Altijd lief dat mensen mee denken! Nee geen van beide.. dat is het juist.. maar ook geen buikpijn gehad en echt uit het niets.. was echt schrikken
Soms weet je het ook niet. Ik heb met 4 weken en wat dagen ook een vuig bruin bloed gehad, niks aan de hand. De boel is nu wel wat beter doorbloed ook. Je schrikt je gewoon dood he