@Lalalola & @sweetlove80 erg vervelend! En klagen mag hier lekker dat iedereen elkaar zo helpt hier! Ik begin ook de weer met klagen: Heb zo'n kramp gehad vandaag.. Veel pijn in mn linker zij.. voel me verstopt zitten!! Raak er van in de war..
Van baarmoeder is ook niet gek hoor! En hormonen zorgen ook voor een hoop krampen en pijntjes. Morgen zijn al je zorgen hopelijk over
links is bij mij altijd mijn darmen. Ik hoor mijn darmen ook knorren/rommelen Hoop dat het daarmee te maken heeft...ben zo snel angstig. Ben de hele dag al bezig met rampscenario voor de echo van morgen. Terwijl ik in het begin vd zwangerschap zo en goed gevoel had. En misschien diep van binnen nog steeds maar is een soort zelfbescherming denk ik om niet te enthousiast te zijn.
Hoelaat is je echo @sweetlove80 ? Hoop op goede berichten voor je. Dank voor een beetje geruststelling. Ik gooi het ook maar op mn darmen dan. Naar de wc gaan gaat echt moeizaam de laatste 2 dagen.
Hear, hear. Afgelopen week stonden we in de supermarkt. Kreeg ineens mega erge kramp! Meteen blinde paniek, tranen schoten in mijn ogen. Ik denk:"neeeeee, het is over. Het is over." Piepende bandjes naar huis.... Had ik diaree . Waarschijnlijk doordat ik een hogere dosis schildkliermedicatie moet nemen nu ik zwanger ben. Haha, mijn arme kerel
Krampen heb ik ook hoor al vanaf 5 weken ongeveer, soms schrik ik er ook van en moet ik even zitten. Ik denk dat het gewoon een groeiende baarmoeder is en natuurlijk de darmen die ook even van slag zijn Succes dames die morgen een echo hebben!! En vooral veel plezier
Ik had het er vandaag met mijn man over, dat ik het zo frustrerend vind dat je tot week 12 eigenlijk moet doen alsof er niks veranderd is en niks gaat veranderen. Je mag nog geen kleertjes of speeltjes of spulletjes kopen, want morgen kan het allemaal alweer voorbij zijn. Dat zorgt er ook voor dat ik er minder van geniet en mij druk maak of het wel goed gaat. Omdat iedereen zo hysterisch (terecht hoor, daar niet van) doet over die 12 weken. Mijn man zegt, ook terecht:"dan zitten we straks op 12 weken en dan ga je je weer druk maken over of het wel goed groeit ofzoiets. Er is altijd wel wat om je druk om te maken wat mis kan gaan." *zucht* ik zoek momenteel nog even die knop, zodat ik hem om kan zetten...
Ik kan je man alleen maar gelijk geven! Hij heeft wel een punt.. want als die eerste 12 weken om zijn, gaan we ons druk maken over de 20 weken echo. Gaan ze niks ergs vinden, is alles oké met de kleine, heeft het alle hartkamers etc.. idd! Jullie hebben gelijk! Moet nu gewoon die knop vinden om te genieten! Hier is de rode knop, wie sluit hem aan?!
Is het gek dat ik echt heel veel heimwee heb? De eerste nacht al, dat ik mijn hoofd op het kussen legde, mistte ik mijn eigen bedje. Ik sliep al minder goed en nu de hele nacht gewoon wakker door die klote muggen.. lees ik ook nog op internet dat je in het eerste trimester beter geen deet kan gebruiken zit je dan op je 'lang voor gespaarde' vakantie.
Sweetlove80, veel succes vanmiddag! Fingers crossed. Ik mag om half 4. Ik voel me iig erg zwanger... heb gisteravond anderhalf uur elke 10 minuten moeten overgeven, elk slokje water kwam er weer uit. Ben om half 9 maar maar bed gegaan, had ook vreselijke hoofdpijn. Nu gaat het wel weer, maar ben benieuwd of ik nu iets binnen kan houden. Hopelijk is het allemaal voor een goed doel