♡ Uitgerekend tussen 16 t/m 31 december 2018 ♡ 16 december 2018 ♡ Riverdale87 (26 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Haagsmeisje (34 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ ♡ MamaTuttebel (27 jaar) 3e & 4e kindje It's a: BOY BOY & GIRL GIRL ♡ Juf1987 31 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL Florina (28 jaar) 3e kindje - It's a: BOY - GIRL littlemunchkin (30 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ FoXii (30 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL 17 december 2018 18 december 2018 Annalina (34 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL 19 december 2018 ♡ ♡ Layali01 (24 jaar) 1e & 2e kindje - It's a: BOY BOY & GIRL GIRL 20 december 2018 Mroz (29 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL 21 december 2018 ♡ boef12 (31 jaar) 3e kindje - It's a: BOY - GIRL Mamazijnisdebom (33 jaar) 3e kindje - It's a: BOY - GIRL Sweetlove80 (37 jaar) 4e kindje - It's a: BOY - GIRL 22 december 2018 Momim (30 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL 23 december 2018 Natalie1 (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL Dielle (36 jaar) 4e kindje - It's a: BOY - GIRL 24 december 2018 Droomwens79 (38 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL Zonnestraal (26 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL Clur26 (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL 25 december 2018 Me988 (29 jaar) 3e kindje - It's a: BOY - GIRL 26 december 2018 27 december 2018 Fennec (31 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL 28 december 2018 2013mama, (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL Krulletje87 (30 jaar) 6e kindje - It's a: BOY - GIRL 29 december 2018 Nestkuiken (27 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL Mama38 (38 jaar) 4e kindje - It's a: BOY - GIRL 30 december 2018 Barbje (34 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL 31 december 2018 Lalalola (24 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL Seagirl (34 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL BOY (0) - GIRL (0) - SURPRISE (0) - ♡ kloppend hartje! (9) Afspraken en echo’s Mei 3 mei: Sweetlove80 - intake 2e echo Mroz - 2e echo 7 mei: Fennec - 1e echo Droomwens79 - 2e echo 8 mei: Annalina - 1e echo Sweetlove80 - 2e echo + intake 9 mei: Barbje - 1e echo zh Riverdale87 - 2e echo vk 10 mei: littlemunchkin - 1e echo + intake 11 mei: Dielle - 1e echo + intake Florina - 1e echo + intake 12 mei: Lalalola - MVM 14 mei: Zonnestraal - 1 echo zh Seagirl - 1 echo zh Mama38 - 1 echo vk Boef12 - 1 echo vk 15 mei: Mamazijnisdebom - 1e echo vk 2013mama - Intake vk 16 mei: Droomwens79 - 3e echo zh Juf1987 - 3e echo zh 17 mei: Natalie1 - 1e echo vk Me988- 1e echo vk Clur26 - 1e echo vk MamaTuttebel - termijn echo 18 mei: Droomwens79 - Intake vk 21 mei: Riverdale87 - termijnecho 22 mei: Lalalola - 1e echo vk Clur26 - Intake vk Seagirl - Intake + echo vk Krulletje87 - 1e echo vk 23 mei: Me988 - Intake vk 31 mei: Mama38 - intake vk Juni ☆ Sterretjes SunnyShineS - Linda89 - Babyhope - Monique93- Wistaire Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht en [ /QUOTE ] aan het einde van dit bericht weg.
Kon het niet laten om er toch nog een allerlaatste te halen toen we er langs liepen in de Appie vanmiddag...
Al 9 mooie kloppende hartjes! Hopelijk volgt de rest allemaal ! Hier gaat het wel goed, ik ben nu wel met vlagen misselijk maar gelukkig nog niet hoeven overgeven. Wel ben ik echt kapot! De jongste is nu 7.5 maand en slaapt nog steeds niet door, de oudste roept sinds een paar dagen ook standaard "Maaamaaa kom nu!! De deken zit niet goed, maaamaaaa!!!" om 03:00, dan 04:00 weer de jongste voor een fles, en om 07:00 is de jongste weer gezellig wakker Dus dubbel moe.. Zoooo benieuwd naar de echo en hoe ver ik dan precies ben!
Ik had gister weer rood bloed verlies, maar het ziekenhuis maakt zich geen zorgen want ze vinden de hoeveelheid en volume niet veel dus ze gaan niet uit van een miskraam... niet dat mij dat super geruststeld ofzo maar krijg geen echo
Laks hoor dat je geen echo krijgt..ik zal het gewoon aangeven dat je erg ongerust bent. heb je geen buikpijn/krampen?
Heb ik aangegeven dat ik dat graag wil maar doen ze niet, Nee heb geen buikpijn gehad dus hun vinden het dan allemaal wel goed denk ik zo... Ik ben ook bezig met een overstap van het UMCU naar het UMCG maar mijn huisarts moet een door verwijsbrief ervoor schrijven maar die is pas maandag weer terug en dan hopen dat het allemaal snel geregeld is ;s
Hier vandaag een heel mooi kloppend hartje gezien en gehoord Volgens de echo ben ik nu 6 weken en 1 dag, dus 2e kerstdag uitgerekend.
Hmmmm....een leeg vruchtzakje. Dus ben zeker niet bijna 7 wkn zwanger. Of het zit fout of ik had later een eisprong. Morgenmiddag hcg prikken en nog een echo. Ik twijfelde al tussen 30 maart en 8/9 april de eisprong. Ook teste ik pas positief 21 april. het rare ervan is ik was zo nerveus en zenuwachtig maar dat ben ik niet meer. Heb nu t gevoel dat ik gewoon korter zwanger ben.
Dat vind ik wel stom zeg. Zij maken zich geen zorgen misschien maar jij toch wel! Echo zou je wel echt geruststellen...
Ohh! Ik schrok heel erg, maar doordat jij aan het eind zegt dat je je geen zorgen maakt heb ik er gelijk geen rot gevoel bij. Het gevoel van de moeder zegt een heleboel. En als je al twijfelde wanneer je eisprong was dan zal dat de reden zijn. Wel schrikken zeg! Want je begint met: leeg vruchtzakje..
Trouwens... wij zijn volgens je oude termijn precies even ver, ik had mijn eisprong op 1 april (denk ik, 30 maart positieve ovulatietest) en ik teste 13 april positief. Dus zou zeker goed kunnen dat je een week later je eisprong had.
Vind alleen vreemd dat er met 4 weken al een klein vruchtzakje was te zien. Ik kan nu toch alleen maar afwachten
heb vorige week maandag een echo gehad toen zag ze klein vruchtzakje en zei ze 5 weken vandaar.... maar deze zei dus wat anders
Ok... tegenstrijdige verhalen dus. En nu mag je morgen weer? En hcg prikken? Heb je dan ook meer zekerheid?
Met HCG kunnen ze in ieder geval de termijn zwangerschap beetje vaststellen. Mocht hcg bij 7wkn passen dan is de zwangerschap niet goed.