Daar ging het niet om .. hij berekende verkeerd en dat was wel grappig .. al is die bij mij nog nooit veranderd de datum klopte vrijwel altijd wel .. Ja ze kids kwamen eerder maar dat had weinig met termijn te maken
Hey meiden... Ik zei toch dat ik zo'n druk had onder de hele tijd. Nou ik dacht Hm ik heb nooit een blaasontsteking alleen als ik zwanger ben. En ja hoor heftige blaasontsteking. Was even puzzelen welke medicijn ik nu mocht in combi met de mtx spuit afgelopen maandag. Maar heb hem hoor. 1 zakje poeder monuril.. Nog 4 daagjes dan bloed prikken voel me sinds gisterochtend weer een beetje mezelf gelukkig. Hopelijk is het hcg gedaald
l lief dat je blijft posten. Hopelijk snel van je blaasontsteking af en dat het hcg nu dalend is. Denk aan je ♡♡♡
Ik hoop dat het snel afzakt die hcg.. ook je blaasontsteking natuurlijk. Erg veel sterkte en beterschap nog zoiezo!
Ik alleen maar inwendige echo's .. kan ook te maken hebben met je postuur/gewicht ;p wat bij mij wel het geval is denk ik zo.
Bij dochter woog ik 155 kilo tot 11 weken inwendige echos gehad. Daarna kunnen ze het niet zo heel goed meer zien inwendig Bij zoon woog ik 96 kilo en alleen de 1ste 2 echo's inwendig gehad.
@babyhope lief dat je lekker nog meeschrijft! Wij hebben de eerste keer ook inwendig gehad, met de termijnecho ben ik 10 weken hopelijk hoeft het dan niet meer.. het is best vervelend zo n inwendige echo
ik weeg nu 98 kilo.. en ik ben 1.58 kort... reken maar uit ;p ik heb obesitas en denk dat ze daarom wat minder goed kunnen zien door al mijn vet en organen enzo voor nu als ze het uitwendig zouden doen
denk je dat daardoor gehad te hebben? of is die mogelijkheid er? dat is wel nieuw voor mij dat ik dat hoor iig
misschien een hele stomme vraag... maar met een inwendige echo kun je dan ook het hartje horen? ik heb deze alleen maar gezien en weet niet of het eraan ligt of inwendig is of uitwendig?
Horen geloof ik niet. Onze vk doet dit ook pas na 13 weken, eerder willen ze dat niet zeiden ze de vorige keer
Wij hebben het ook alleen gezien en niet gehoord, volgens mij ligt het aan het apparaat en die zij bij mij hadden gebruikt was sowieso best wel oud zeiden ze zelf. Hopelijk straks bij de termijn echo wel
Ja, bij dochtertje lang moeten wachten (ik denk tot 12 weken voor de gyn het echt kon laten horen), nu heb ik het deze week al gehoord (inwendige echo) BMI 37