Uitgerekend 16 t/m 31 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wistaire, 7 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Om 11.10 . Hoop zo dat we een sterk hartje gaan zien!:oops:

2. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Dat klinkt echt onwijs vervelend @Fennec ik las in je topic dat iemand het herkent en dat het na een paar weken (bij haar dan) weer weg is. Ik hoop dat het bij jou ook zo is of dat je arts een andere, betere oplossing heeft.

Spannend! Je echo morgen! Hoe laat?

Fennec vindt dit leuk.
  3. MamaZijnIsDeBom

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ah! Zo laat.

Fennec vindt dit leuk.
  4. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Spannend @Fennec morgen! Duimen voor een mooi kloppend hartje
    En wat naar dat je je zo rot voelt...

Hier gelukkig nog niet spugen. Wel vlagen misselijk en beroerd maar tot nu toe vooral als dochter op bed ligt dus dan kan ik me gewoon even beroerd voelen :)

Gisteren uit eten geweest...mennnn iedereen aan de carpaccio en biefstuk...rotzakken haha!

MamaTuttebel, Layali01 en Fennec vinden dit leuk.
  5. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Ja, echt he? Wij waren gisteren uit lunchen. Ik geloof dat ik de helft van de menukaart niet mocht :rolleyes::mad:

6. Lalalola

Lalalola Niet meer actief

Misselijkheid word hier ook steeds erger. Maar nog niet hoeven spugen. Al kan ik het normaal ook vrij lang binnen houden haha. Wel een heel vervelend gevoel.

Layali01 vindt dit leuk.
  7. FoXii

FoXii Actief lid

25 mei 2016
    229
    282
    63
    Vrouw
    Huisvrouw
    Drachten
    Hier nog steede met vlagen last van misselijkheid en mijn borsten lijken soms weer wat meer te steken. Ook erg veel moe en merk dat ik er vaak wel op tijd inlig en dan wat later eruit kom van 23:00 tot 11:00.

Ik heb trouwens morgen een echo weten te strikken bij een verloskundige praktijk op maar 5 min max lopen van huis! Morgen komt eerst moeders voor moeders hier om 12:30 en om 16:15 heb ik mijn echo! Dif is mijn 2e echo en hoop na het bloedverlies en spotting wat ik nog steeds heb dat het hartje nog klopt.

Ook heb ik ineens onwijs last van mn stoelgang en daardoor savonds als ik in bed lig echt pijn in mn buik door verstopping? Hebben meer van jullie dat?

@Fennec jij veel suc6 morgen!

Fennec vindt dit leuk.
  8. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Goedemorgen dames,

Eindelijk kan ik weer ff mee kletsen. Heftige week achter de rug wat betreft al het klus werk in ons nieuwe huis.

Hoe gaat het met iedereen? Veel last van kwaaltjes?
    Hier schommelt het steeds heen en weer. En dat maakt me zo onzeker.
    Ik twijfel of ik de afspraak van 22 mei een weekje eerder ofzo ga vragen.
    Vorige keren (na miskraam) mocht ik al komen met 6.5 weken.
    22 mei zal ik al 8.5 a 9 weken zijn. Het is echt killing zolang wachten.
    Misselijkheid is er zo nu en dan..maar ben ook erg verkouden waardoor keel soms vol zit en dan denk ik wanneer ik boven de pot hang komt echt niet van een zwangerschap. Dromen deed ik ook maar laatste paar nachten niet meer...zou t toch mis zijn? Of misschien van alle drukte overdag dat daardoor alle symptomen minder zijn?
    Wat zouden jullie doen? Vragen of ik eerder mag komen?
    Maakt me allemaal zo onzeker.
    Sorry voor mn verhaal..maar wilde t even kwijt:(

9. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    @Krulletje87 ik zou het gewoon vragen hoor. Wij gaan ook morgen en jij en ik zijn even ver (nou zitten wij wel in de mmm, maar toch). Ik vond het wachten tot morgen al killing, dus kan me heel goed voorstellen hoe jij je voelt!

Krulletje87 vindt dit leuk.
  10. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Dank je.
    Ga morgen toch navragen...voel me al snel een zeur..maar dan ben ik dat maar. Dit is ook niks.
    En ik weet ook dat het allemaal geen garantie is dat t goed blijft gaan (mk van bijna 11 wk hadden we kloppend hartje gezien met 8 weken) maar al is het maar even te weten zodat je hoofd weer wat rustiger is.

Fennec vindt dit leuk.
  11. Lalalola

Lalalola Niet meer actief

@Krulletje87 met zorgen zou ik inderdaad gewoon de vk bellen. Vooral met een verleden met mk zou ik niet zien waarom je niet wat eerder zou mogen. Is toch fijn om weer even wat geruststelling te krijgen.

12. 2013mama

2013mama Actief lid

22 feb 2015
    368
    323
    63
    Vrouw
    @Fennec heh gatsie! Dat er ook nog bij :( hoop voor een mooie echo voor jullie!! :thumup:

Euh.. verstopping hier ook! Niet een beetje ook :eek: heb haast het gevoel dat ik een aambei rijker ben door die verstopping. :confused: Kan dat? Wat een ellende dat verstopt zitten!

13. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Verstopping niet, eerder tegenovergesteld!
    Ook niet fijn, moet soms echt rennen...

Krulletje, gewoon vragen toch, zeker met die geschiedenis...hier maakt de vk standaard met 7/8 weken al echo

Florina vindt dit leuk.
  14. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Ik heb zelf last dat ik licht in mijn hoofd snel ben...nog zo pril zwanger maar merk dat ik niet goed tegen de warmte kan.

Snellere hartslag ook....

Nu lig ik op bed mijn kleine meisje van bijna 2 doet een dutje dus heerlijk ff liggen.

15. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Ik heb PDS en normaal dus standaard verstopping en diarree maar nu door de hormonen nérgens last van. :D

2013mama vindt dit leuk.
  16. MamaZijnIsDeBom

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Zo! Lekker! Ik begin meestal om 8 uur op mijn werk dus ik sta om half 7 naast mijn bed. Maar ik lig er dus ook wel wat eerder in. Zo rond half 10 ben ik wel opgebrand.
    ja ligt eraan... ik twijfelde er ook erg over. En snap het dus helemaal als je het gaat vragen. Maar hier zijn ze volgens mij niet zo makkelijk. En al ik dus eerder ga, mag ik niet daarna nog een keer. Dus dan duurt de echo tot de 12 weken (weet niet eens zeker of ik die wel krijg) weer zo lang... dus al met al heb Ok maar besloten om te wachten tot de 15e. Dan ben ik 8,5 week zwanger.

Hoe dan ook... ik zou het zeker vragen als het je zo onzeker maakt.

Krulletje87 vindt dit leuk.
  17. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Met 12 weken doen ze sowieso echo. Om termijn te bepalen.
    tot die echo duurt het dan idd wel wat langer.
    Gezien alle drukte en stress afgelopen week en komende week vind k het voor mezelf wel heel prettig de onzekerheid af te kunnen sluiten in die zin dat ik gewoon wat meer rust krijg in mn hoofd.

18. MamaZijnIsDeBom

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ja maar ik heb dus begrepen dat sommige verloskundigen een goede bepaling met 8 weken voldoende vinden. De termijnbetaling moet geloof ik tussen week 8 en 12 plaats vinden. Dus als je pech hebt noemen ze je 8 weken termijn echo en krijg je niks meer... een vriendin van mij had dat...

19. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

Zo even alles weer bijgelezen.

Dames die morgen een echo hebben, veel succes!

Dames die misselijk zijn en last hebben van kwaaltjes erg vervelend! Hopelijk hebben jullie er niet te veel last van en gaat het snel over :)

Layali01 vindt dit leuk.
  20. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Wat raar.. en stom :(
    Bij mijn zoontje was ik 9+6 met de termijnecho en toen heeft ze flink zitten meten om daar op te komen ;) want alles daaronder mocht niet gebruikt worden voor een termijn bepaling. Tussen 9+6 en 12 zei ze toen.

Deel Deze Pagina