Ja volgens mij doen ze ook maar wat en heeft elke verloskundige gewoon volstrekt eigen regels... ik hoop wel echt dat ik met 12 weken nog eentje krijg anders word ik serieus boos maar volgens mij is het wel een uitzondering als dat niet zo is hoor.
Ja toch? Die gebruik ik bij mijn vriend ook al. Zou oneerlijk zijn tegenover hem om ze bij de verloskundige ineens in te houden
Pff. fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zo misselijk is. Zelfs met medicatie hang ik soms boven de pot, ook al komt er niets. Ik heb ook enorm trek in eten, om daarna misselijk te worden.. Blegh... Verder ook al snel last van mn rug, waarom weet ik niet maar ja.. En die steken in mn borsten, heb ik ook Deze zwangerschap is zeker zwaarder dan de vorige.
Of nouja..recht.. De meeste kijken rond 8 weken of alles goed zit...en tussen 10-13 weken wordt werkelijke termijn vast gesteld met een echo.
@Fennec Heel veel succes morgen, hopen op een mooi kloppend hartje! Ik ben af en toe ook wel onzeker hoor, voel me gewoon niet echt zwanger.. Het zou mij heeel erg verbazen als ik echt een mini baby'tje op de echo zie vrijdag Het is zo'n andere zwangerschap dan de laatste. Toen had ik echt kwaaltjes volop, pijnlijke borsten, overgeven. Nu vergeet ik af en toe gewoon dat ik zwanger ben. We zullen het zien!
Hier ook totaaaal niet verstopt Haha! @droomwens79 Jij natuurlijk ook heel veel succes morgen!! @littlemunchkin We zijn de laatste twee van "onze" datum die nog geen hartje hebben gezien, hopelijk jij eerst donderdag en dan ik de dag erna !
♡ Uitgerekend tussen 16 t/m 31 december 2018 ♡ 16 december 2018 ♡ Riverdale87 (26 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Haagsmeisje (34 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ ♡ MamaTuttebel (27 jaar) 3e & 4e kindje It's a: BOY BOY & GIRL GIRL ♡ Juf1987 31 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL Florina (28 jaar) 3e kindje - It's a: BOY - GIRL littlemunchkin (30 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ FoXii (30 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL 17 december 2018 18 december 2018 Annalina (34 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL 19 december 2018 ♡ ♡ Layali01 (24 jaar) 1e & 2e kindje - It's a: BOY BOY & GIRL GIRL 20 december 2018 21 december 2018 ♡ boef12 (31 jaar) 3e kindje - It's a: BOY - GIRL Mamazijnisdebom (33 jaar) 3e kindje - It's a: BOY - GIRL 22 december 2018 Momim (30 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL 23 december 2018 Natalie1 (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL Dielle (36 jaar) 4e kindje - It's a: BOY - GIRL 24 december 2018 Droomwens79 (38 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL Zonnestraal (26 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL Clur26 (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL 25 december 2018 Me988 (29 jaar) 3e kindje - It's a: BOY - GIRL ♡ Mroz (29 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL 26 december 2018 27 december 2018 Fennec (31 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL 28 december 2018 2013mama, (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL Krulletje87 (30 jaar) 6e kindje - It's a: BOY - GIRL KakieLakie (38 jaar) 2e kindje - It's a: BOY - GIRL 29 december 2018 Nestkuiken (27 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL Mama38 (38 jaar) 4e kindje - It's a: BOY - GIRL 30 december 2018 Barbje (34 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL 31 december 2018 Lalalola (24 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL Seagirl (34 jaar) 1e kindje - It's a: BOY - GIRL Sweetlove80 (37 jaar) 4e kindje - It's a: BOY - GIRL BOY (0) - GIRL (0) - SURPRISE (0) - ♡ kloppend hartje! (10) Afspraken en echo’s Mei 7 mei: Fennec - 1e echo Droomwens79 - 2e echo Layali01 - intake gynaecoloog 8 mei: Annalina - 1e echo Sweetlove80 - 2e echo + intake 9 mei: Barbje - 1e echo zh Riverdale87 - 2e echo vk KakieLakie - 1e echo 10 mei: littlemunchkin - 1e echo + intake 11 mei: Dielle - 1e echo + intake Florina - 1e echo + intake 12 mei: Lalalola - MVM 14 mei: Zonnestraal - 1 echo zh Seagirl - 1 echo zh Mama38 - 1 echo vk Boef12 - 1 echo vk 15 mei: Mamazijnisdebom - 1e echo vk 2013mama - Intake vk 16 mei: Droomwens79 - 3e echo zh Juf1987 - 3e echo zh 17 mei: Natalie1 - 1e echo vk Me988- 1e echo vk Clur26 - 1e echo vk MamaTuttebel - termijn echo 18 mei: Droomwens79 - Intake vk 21 mei: Riverdale87 - termijnecho 22 mei: Lalalola - 1e echo vk Clur26 - Intake vk Seagirl - Intake + echo vk Krulletje87 - 1e echo vk 23 mei: Me988 - Intake vk Layali01 - termijnecho 31 mei: Mama38 - intake vk Juni ☆ Sterretjes SunnyShineS - Linda89 - Babyhope - Monique93- Wistaire Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht en [ /QUOTE ] aan het einde van dit bericht weg.
Ik ook hoor Florina, voel me best wel oke eigenlijk misschien komt het nog of we hebben gewoon geluk hahah
Daar gaan we wel vanuit hoor haha, dat het ons tot nu toe gewoon nog redelijk makkelijk afgaat Alhoewel ik wel echt van die vlagen van misselijkheid heb, soms wel kokhalzen maar nog niet hoeven spugen. En ik droom wel elke nacht zoooveel, hebben jullie ook van die gekke dromen?
Ik heb serieus dat als ik soms naar de wc ga de gedachte door mijn hoofd schiet "Misschien heb ik mijn NOD gewoon niet goed uitgerekend en word ik nog ongesteld." *koekoek!*
Ik vind net dit artikel over Moeders voor Moeders en voel me een beetje in de zeik (haha) genomen eigenlijk: https://www.businessinsider.nl/wat-doet-schering-plough-met-de-urine-van-zwangere-vrouwen/ Ze zeggen dat hCG al heel lang kan worden gemaakt zonder urine van zwangere vrouwen en dat de fabriek ook van onze urine medicatie maakt voor IVF bij runderen en varkens. Ik dacht iets "terug te doen" voor de medicatie die ik nodig heb gehad. Blijkt dat de Ovitrelle die ik gebruikte dus niet van urine is gemaakt. Alleen pregnyl is van urine gemaakt, maar dat gebruikte ik niet. Vind het wel een beetje apart. Ze doen net alsof het zonder jou niet kan, maar dat blijkt dus niet echt zo te zijn.
Ja dat heb ik ook wel vlagen van misselijkheid maar niet echt dat ik boven de pot hang ofso hahah, heb een keer overgegeven in week 5 of 6 toen had ik er wel last van.. jaa dat dromen herken ik zeker weten
Dit heb ik ook weleens gelezen. Dat ze hCG kunstmatig kunnen maken. Maar dat ze de urine gebruiken omdat dat lekker goedkoop is. Dan vraag ik me af of die medicatie anders heel duur word of verdienen ze er nu gewoon meer aan?