Ik schrik hier eigenlijk ook best wel van. Ga dit even laten bezinken. Vooral het niet eerlijk zijn erover vind ik nogal een dingetje. Voornamelijk omdat ik al mijn twijfels had over het financiële plaatje en dat wij dus 10 weken al het werk doen en zij met de poen er vandoor gaan. Maar ik dacht dan maar zo: ik help alsnog. Als dat ook nog eens niet zo blijkt te zijn
Moeders voor moeders... Er is al heel lang bekend dat ze 50/50 te vertrouwen zijn volgens mij. Ovitrelle is idd niet van urine gemaakt. Alleen de pregnyl. Ook werd er in de tijd dat ik zwanger was van dochter. Pregnyl gebruikt voor injecties voor mensen die wilden afvallen. Is ook bekend dat president Clinton pregnyl gebruikte om af te vallen Ik heb bij alle 2 wel mee gedaan. Ik geloof bij dochter 8 weken en bij zoontje 6 weken. Ik vond het zo onhandig en was bijna nooit thuis. Plus misselijkheid was zo erg als ik die flessen open draaide.. Meiden ga lekker genieten van het weertje .Goed insmeren beentjes hoog of lekker in het zwembadje liggen met een dikke ijsco . Xxxx
@Fennec @droomwens79 @Layali01 Succes vandaag dames!!! Ik verwacht goede berichten te lezen vanavond!!!!
Ik wist dat wel van moeders voor moeders. Het maakt me nog weinig uit, als ik met een mijn simpele plassen wat terug kan doen dan is dat toch fijn? Dat de farmaceutische indrustrie dan wat verdiend, so be it
Over MvM. Ik weet dat Ovitrelle synthetisch is en alleen Pregnyl “natuurlijk” is. Pregnyl heeft de voorkeur omdat er soms niet goed gereageerd wordt op de synthetische vorm, maar er blijft een tekort aan Pregnyl. Ik had begrepen dat ze Pregnyl ervan maken en wat er “overblijft” daar maken ze kunstmest van. Het klopt ook dat sommige artsen het voorschrijven als afvalmedicijn. Ik denk dan maar zo, al help ik maar 1 iemand ermee.
Werd vannacht wakker van de misselijkheid. Ook last van damen, krampen, steken en winderigheid. plus zulke pijnlijke borsten ze voelen aan alsof ze 2 grote blauwe plekje zijn. Wie heeft dit ook?
Hier misselijkheid op en af haha.. Nou zit mn neus ook helemaal dicht. Ruik zo ongeveer niks meer. Mn smaak is ook verre weg van wat het moet wezen. Idd darmen wel aan de gang..pff die winderigheid En boobs is hier vooral jeuk..ik hoop echt niet dat ze weer zo erg gaan groeien. Bij de 1e zat ik op een gegeven moment op 75H. Uiteindelijk gelukkig wel terug gezakt naar 70GG/75G. Ze voelen wel zwaarder als anders..Maar gelukkig (nog) niet groter Dames voor de echo vandaag heel veel succes!
Oké. .ik kan het dus niet zo meer herinneren gek hè. iedere x als k wat voel lopen denk ik...Nee hè nu is t mis..mafkees dat ik ben.
Afscheiding heb ik ook veel! Bij mijn zoontje werd het uiteindelijk heel waterig en was ik altijd bang dat het vruchtwater was
Ja heb ik ook. Toch fijn om te lezen dat we de kwaaltjes delen en het allemaal dus vrij normaal is haha