Ja die flinke menstruatiekrampen herken ik ook. Ik zie het maar als mijn lichaam dat zich goed aan het voorbereiden is.. net even gestofzuigd en word daar weer enorm misselijk van. Nu maar even rustig aan doen.
Meestal helpt het bij mij wel als ik meer voorover of rechtop ga zitten maar mijn broek drukt dan weer onwijs hard op mijn onderbuik. Ik heb 1 zwangerschaps joggingbroek die heb ik het liefst elke dag aan. Heerlijk zit die
Dat had ik de vorige keer ook, toen kon ik tegen 35/36 weken mijn broeken niet meer lekker aan en kon ik voor leggings/joggingbroeken gaan winkelen. ik kan je echt aanraden om voor die paar weken tóch nog even een extra lekker zittende broek aan te schaffen! Heb je zooooveel profijt van!
Ik heb al 10 weken ofzo bijna geen spijkerbroeken meer aan, haha. Ook zwangerschapsbroeken zitten gewoon niet lekker om die gevoelige grote buik... Ik zou voorheen nooit in joggingbroek naar de supermarkt ofzo gaan, maar heb er nu toch lak aan
Ja ik ga nu ook gewoon naar buiten in mijn joggingbroek haha. Lijkt me ook heerlijk voor na de bevalling
Zeker weten! Ik weet nog dat ik bij mn eerste nog een tijdje last heb gehad van best pijnlijke striae strepen, dan deed een spijkerbroek ook gewoon zeer... Dus lekker weer joggingbroek aan!
Ik heb 2 zwarte positieleggings, ik woon in die dingen . Jurkje erop en dan ziet het er nog best acceptabel uit! Ik vind mn bh de laatste tijd echt vreselijk zitten, zodra ik thuis ben gaat het ding uit!
Dat schaambot is zo'n vervelende plek, kan echt pijnlijk zijn idd. Goede tip gekregen van de vk, bij omdraaien in bed en uitstappen auto ( dat soort pijnlijke bewegingen) ...uitblazen! Dit verlicht de druk op het bekken en omdat je weet dat die beweging pijn gaat doen verkramp je vaak onbewust al een beetje en dat werkt ook tegen. Ik doe dit nu al even en het werkt . Vannacht ontzettend kramp in mijn kuit, echt gemene pijn om wakker van te worden. mijn man dacht door mijn gepiep ( au au au) dat ik al begon te bevallen en heeft daarna van schrik geen oog meer dicht gedaan.
Hier blijven ook al een paar dagen de positie jeans in de kast. Heb ook drie leggings en een paar leuke jurkjes en daar gaan we de laatste paar weken mee door. De rest zit echt niet lekker meer... Van de prenatal heb ik een naadloze zwangerschaps beha en dat is de enige die ik op dit moment fijn een dag kan dragen. Zal ff kijken of ik een linkje kan plaatsen.
Bh gaat hier ook zo veel mogelijk uit haha. Dat van het uitblazen zal ik onthouden. Je gaat vaak automatisch je adrm inhouden. En inderdaad die kramp kan snachts zo'n pijn doen! Daar begin ik ook van te piepen hahaha.. nou nu de bevalling nog
Goede morgen! Hier al weer 37 weken vandaag! Het gaat zo snel! Ik heb vooral last van mijn onderrug, die kan ook helemaal vastzitten en dat de pijn dan uitstraalt naar mijn billen en ik heb een hele gemene en vervelende spatader van onder, hoop echt dat die na de bevalling snel weg trekt... Het wiegje staat nu eindelijk in de babykamer maar ik moet wel alle spulletjes nog in de kamer leggen alleen zitten de kasten nog vol met de spullen van mijn oudste en zijn nieuwe kasten komen pas 3 december... Dus ik denk dat ik deze week toch maar even een tijdelijke oplossing moet gaan bedenken...
Ik heb dat van de week voor het eerst een keer gehad die kuitkramp. Wist niet wat me overkwam joh! Hier ook flink gepiept
Echt he? Ik had het tijdens de bevalling in mijn bovenbenen.. vreselijk! In een weeënstorm spierkramp krijgen!
Goede tip van dat uitblazen, ga ik proberen. Je houdt automatisch je adem in omdat je je schrap zet voor de pijn.... @littlemunchkin Jeetje, spierkramp tijdens een weeënstorm klinkt echt hels gewoon... @Evelieng Spannend, nu mag het echt!!
Hier mis ik het niet leuk knopje niet fijn he? Voel gewoon die spier nog steeds! Vannacht wel ( op aanraden van mn schoonmoeder, ik heb een lieve...) mijn sokken aangehouden, schijnt iets te helpen.