Hebben jullie ook weer zo'n last van misselijkheid? Bij mij lijkt het wel weer op het eerste trimester. Heb mijn werk gebeld dat ik een paar uur later ben want ik zit nu standaard elke ochtend eerst een paar uur misselijk op de bank met een emmer naast me
O jee, wat vervelend zeg. Ik hoop dat het bij mij wegblijft, vond tot week 15 wel genoeg... Hopelijk zakt het snel bij je!
Oee bah! Lijkt me dat verschrikkelijk zeg. Ik heb alleen veel maagzuur maar geen misselijkheid gelukkig. Heel deze zwangerschap niet echt vorige ook niet. Klein mazzeltje denk ik
O nog even deze: Kreeg ik via de mail omdat zwangerenportaal.nl gebruik. Weet niet of iemand van jullie het gebruikt. Dit is een link voor gratis huggies luiers. Je kan het 1x per email adres gebruiken. Ik heb met 3 email adressen het gebruikt hihi. 3 maand boxen van 84 luiers ofz. Het is alleen mogelijk in maat 1. https://cdn.myclang.com/3/4/1095/41/iQHboGvtWZ0ypsUE_GzzNmLZMPlQP4gT-3tOu0L4E7DE9vOcDBbcplSJgkrH6JTS
Soms als ik in de ochtend teveel doe, maar vooral ook duizeligheid en ik kan dan echt ook ineens gloeiend heet zijn
Ah nieuw topic! Ik haak weer in, hier lekker verlof! Ben maar begonnen met een paar wassen draaien en wat achterstallig huishouden, kapper geweest en heerlijk rustig boodschappen gedaan zonder peuter En een hele studie aan het maken van cadeautjes voor de Sint/kerst en geboorte van zusje...je moet wat als je tijd teveel hebt...
Ja was er wel aan toe! Nu lekker alles in huis afmaken, geboortekaartje regelen en alles klaarmaken voor de kleine meid!
Zo dames, we gaan er weer tegenaan? Haha.. @Lalalola ja hier ook weer sinds 1,5 week misselijk.. regelmatig iets niet meer kunnen verdragen! •• Vandaag controle gehad, baby’s zijn beide gedraaid naar hoofdligging, vandaar die felle pijn en druk onder! Ze loopt daar dus lekker te wroeten! En dat voelt echt zooooo niet fijn! Echter, lichamelijk erg zwaar.. maar nog heel eventjes! En misschien dat ze wel eerder komen. Wie zal het zeggen.. het wordt gewoon reuze spannend! Houden jullie het allemaal nog een beetje vol?
Het begint echt spannend te worden ja, voor jou zeker dan @TwinMama4 ! Ik ben er eigenlijk wel klaar mee haha, mn lichaam werkt me enorm tegen en kan de lol er vaak niet zo van in zien. Maar ik probeer toch om af en toe nog wel bewust stil te staan bij de bewegingen in mn buik, tot nu toe denken we dat dit de laatste zwangerschap zal zijn. We hebben wel nog steeds geen naam!! Dat begint wel enige spanning op te leveren soms. Daardoor hebben we ook nog niet echt naar geboortekaartjes ofzo gekeken... Ik zie er dan wel die ik leuk vind maar we kunnen geen knoop doorhakken zolang we geen naam hebben....
Hief ook nog maar een paar dagen en dan begint ook voor mij het verlof . Ze zullen wel blij zijn want ook mijn hormoontjes zijn weer gezellig terug hahahaha Daarstaks nog bij vk geweest was nog kaar weinig ruimte tussen mijn buik en ribben zeg maar ...heb wel last van maagzuur maar vooral rusteloze benen ...maar niks wat een blok zeep niet kan verhelpen
♡ Uitgerekend tussen 15 en 31 december 2018 ♡ 15 december 2018 ♡ FoXii (30 jaar) 1e kindje - It's a: GIRL 16 december 2018 ♡ Haagsmeisje (34 jaar) 2e kindje - It's a: BOY ♡ ♡ TwinMama4 (27 jaar) 3e & 4e kindje - They’re: GIRLS ♡ Juf1987 (31 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL ♡ littlemunchkin (30 jaar) 2e kindje - It's a: SUPRISE ♡ Evelieng (33 jaar) 3e kindje - It's a: BOY 17 december 2018 ♡ ♡ Riverdale87 (27 jaar) 2e & 3e kindje - They’re: GIRLS ♡ Stormpy (25 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL 21 december 2018 ♡ boef12 (31 jaar) 3e kindje - It's a: GIRL ♡ ♡ Layali01 (25 jaar) 1e & 2e kindje - It’s a: BOY & GIRL 22 december 2018 ♡ Mroz (29 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL ♡ Katsje (35 jaar) 2de kindje - It's a: BOY 23 december 2018 ♡ Mama38 (39 jaar) 4e kindje - It's a: GIRL ♡ Krulletje87 (30 jaar) 6e kindje - It's a: BOY 24 december 2018 ♡ Droomwens79 (39 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 25 december 2018 ♡ Baby217 (36 jaar) 2e kindje - It's a: BOY ♡ Cherubin (30 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL 27 december 2018 ♡ Fennec (31 jaar) 1e kindje - It's a: GIRL ♡ Mommy2016and2018 (29 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 28 december 2018 ♡ KakieLakie (38 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL ♡ Lalalola (25 jaar) 1e kindje - It's a: BOY 29 december 2018 ♡ MissDonna (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 30 december 2018 ♡ Sweetlove80 (37 jaar) 4e kindje - It's a: BOY BOY (11) - GIRL (14) - SURPRISE (1) Afspraken en echo’s November 8 november Katsje - groeiecho Katsje - gesprek gyneacoloog + plannen keizersnee?? 12 november Mama38 - uren opgenomen voor 1 weekje voor verlof vrij Droomwens79 - start zwangerschapsverlof Mroz - start zwangerschapsverlof 14 november Mama38 - 34 weken echo Fennec - start zwangerschapsverlof 15 november Droomwens79 - 34 weken echo Mroz - liggingsecho Evelieng - groei/liggingsecho 16 november Lalalola - start zwangerschapsverlof 19 november Mama38 - start zwangerschapsverlof Lalalola - controle vk 24 november Katsje - start zwangerschapsverlof 26 november TwinMama4 - geplande keizersnee (37.1 weken) 27 november Droomwens79 - controle vk Geboren Zonnestraal (27.2) - 27 sept - It's a: BOY & BOY BOY (2) - GIRL (0) - totaal (2) ☆ Sterretjes SunnyShineS - Linda89 - Babyhope - Monique93 - Wistaire - Annalina - Momim - MamaZijnIsDeBom
Graag gedaan voor de tags!!! Hier ook onwijs last van rusteloze benen. Heb nog geen blok zeep, vergeet t steeds te halen. En tsja, ben nu al aan t eind.... Verder geen last van maagzuur of iets dergelijks, maar heb t idee dat ons mannetje nog lekker hoog zit en met zn billetjes naar beneden... We zullen t morgen weten!!!!
Heeey de tag had ik niet meegekregen. Hier druk met de babykamer. Over twee weken komen de meubels (pas). Dan kan ik gaan inrichten. Het hele huis lijkt nu nog een klusbedrijf met gereedschap en troep. Dus dit weekend even opruimen (ergo: manlief schop onder kont geven ). Baal wel een beetje want wil graag gaan inrichten, maarja. Verder duwt de kleine me lekker beurs van binnen . Man, wat heeft dat kind een kracht joh! Ik hoor vaak vrouwen zeggen:"ik mis de schopjes en bewegingen in mijn buik, dat vond ik zo gezellig!" Nou, ik klink soms als een bokser die in zijn maag gestompt wordt, haha. "Oef! Aaah! Uhh!"
Hier ook vreselijk dat maagzuur!! Kleine dame ligt al even met haar hoofd naar beneden maar nog niet ingedaald. Mijn buik en de kleine dame hebben wel weer een groeispurt gehad. Nog even en dan besta ik alleen nog maar uit buik . We hebben vrijdag weer een groeiecho en volgende week woensdag de intake bij de gynaecoloog. Dame zat bij de vorige echo op p94 dus ben erg benieuwd hoe ze gegroeid is aanstaande vrijdag. Oh en weer eens een buikfoto!
♡ Uitgerekend tussen 15 en 31 december 2018 ♡ 15 december 2018 ♡ FoXii (30 jaar) 1e kindje - It's a: GIRL 16 december 2018 ♡ Haagsmeisje (34 jaar) 2e kindje - It's a: BOY ♡ ♡ TwinMama4 (27 jaar) 3e & 4e kindje - They’re: GIRLS ♡ Juf1987 (31 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL ♡ littlemunchkin (30 jaar) 2e kindje - It's a: SUPRISE ♡ Evelieng (33 jaar) 3e kindje - It's a: BOY 17 december 2018 ♡ ♡ Riverdale87 (27 jaar) 2e & 3e kindje - They’re: GIRLS ♡ Stormpy (25 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL 21 december 2018 ♡ boef12 (31 jaar) 3e kindje - It's a: GIRL ♡ ♡ Layali01 (25 jaar) 1e & 2e kindje - It’s a: BOY & GIRL 22 december 2018 ♡ Mroz (29 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL ♡ Katsje (35 jaar) 2de kindje - It's a: BOY 23 december 2018 ♡ Mama38 (39 jaar) 4e kindje - It's a: GIRL ♡ Krulletje87 (30 jaar) 6e kindje - It's a: BOY 24 december 2018 ♡ Droomwens79 (39 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 25 december 2018 ♡ Baby217 (36 jaar) 2e kindje - It's a: BOY ♡ Cherubin (30 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL 27 december 2018 ♡ Fennec (31 jaar) 1e kindje - It's a: GIRL ♡ Mommy2016and2018 (29 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 28 december 2018 ♡ KakieLakie (38 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL ♡ Lalalola (25 jaar) 1e kindje - It's a: BOY 29 december 2018 ♡ MissDonna (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 30 december 2018 ♡ Sweetlove80 (37 jaar) 4e kindje - It's a: BOY BOY (11) - GIRL (14) - SURPRISE (1) Afspraken en echo’s November 8 november Katsje - groeiecho Katsje - gesprek gyneacoloog + plannen keizersnee?? 9 november Boef12 - groeiecho 12 november Mama38 - uren opgenomen voor 1 weekje voor verlof vrij Droomwens79 - start zwangerschapsverlof Mroz - start zwangerschapsverlof 14 november Mama38 - 34 weken echo Fennec - start zwangerschapsverlof Boef12 - intake gynaecoloog/plannen keizersnede? 15 november Droomwens79 - 34 weken echo Mroz - liggingsecho Evelieng - groei/liggingsecho 16 november Lalalola - start zwangerschapsverlof 19 november Mama38 - start zwangerschapsverlof Lalalola - controle vk 24 november Katsje - start zwangerschapsverlof 26 november TwinMama4 - geplande keizersnee (37.1 weken) 27 november Droomwens79 - controle vk Geboren Zonnestraal (27.2) - 27 sept - It's a: BOY & BOY BOY (2) - GIRL (0) - totaal (2) ☆ Sterretjes SunnyShineS - Linda89 - Babyhope - Monique93 - Wistaire - Annalina - Momim - MamaZijnIsDeBom