Dag lieve dames, Ik laat even kort van me horen. Ben afgelopen maandag bevallen van een lief mooi klein jongetje! Te vroeg, maar we maken het goed. Ik schrijf later nog een langere update. Liefs,
Hier tikken we de 36 weken aan morgen ...we zijn er bijna we zijn er bijna ...ergens hoop ik toch dat ze net voor de kerst komt dan kan ik ook.een wijntje mee doen
Voor iedereen die niet in de buurt woont van hoeven hahahaha want anders grijp ik er straks misschien naast Etos heeft vandaag een mooie actie Hun doekjes zijn nu een doos met 6 pakken voor maar 5€ normaal 11,95 dus echt een koopje Ik ga zo ook even inslaan Max 10 doos pk
@Mommy2016and2018 van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! Ik heb gisteren de datum doorgekregen dat de keizersnede word uitgevoerd vind het allemaal spannend al en dichtbij komen! As maandag 3 dec moet ik naar het zkh voor ctg echo's en allemaal checkups om vervolgend de volgende ochtend vroeg terug te komen voor de keizersnee! nog een dag voor sinterklaas dus! Ik heb geen idee wat ik moet verwachten, maar bij een normale bevalling had ik dat ook niet geweten.. behalve dan dat ik dus de ruggenprik moet en langer moet herstellen en nuchter moet komen. Ik ga het allemaal wel zien en kijk er heeeeel erg naar uit! nu beginnen de dagen echt te korten! Alvast voor jullie allemaal suc6 de komende tijd! jullie zijn toppers en kunnen het! Ik ga zo snel mogelijk proberen te reageren hier als ze geboren is maar weet niet of het dezelfde dag nog lukt.. Tot snel!
Wat spannend en fijn om naar uit te kijken . Jeetje dat is dinsdag morgen echt dichtbij... aftellen maar!! Bijna je kleintje in je armen. Heel veel knuffels ❤❤❤❤