Wat leuk om al die verhalen te lezen! Hier begint de spanning wel te komen, de dames gaan vanavond al naar de ene opa en oma en morgen mogen ze bij de andere opa en oma gaan logeren. We hebben ze bewust niet verteld dat de baby morgen komt. Onze oudste word vaak ziek van spanning (diarree enz) als er iets staat te gebeuren. Wij mogen ons morgen om 9 uur melden en als het goed is zijn we om half 12 aan de beurt! Omg............morgen hebben we weer een ukje erbij........
Kan me voorstellen dat het héél spannend is, maar wat een geweldig vooruitzicht ♡♡ Veel succes vandaag!
Heel veel succes meiden met de geplande keizersneden!! Vannacht had mijn lichaam voor het eerst weer door dat het hoogzwanger was dus er gebeurt in ieder geval weer wat. Vandaag even een dagje niks regelen maar tijd voor mezelf en vooral rusten...
Mijn vk zei dat eerste kindjes vaak ( dus niet altijd hoor) iets te laat komen, bij ons klopte dat idd. 9 dagen te laat uiteindelijk. Nu ga ik er wel weer vanuit maar hoop stiekem wel dat ie eerder komt whaha. Zei vanmorgen al tegen de baby, 12 december prachtige datum
Eerste kwam hier overigens met 40+1 na daaaagen gerommel. Zoveel dat ik toen het echt begon dacht: ja het zal wel weer en pas na 3 uur regelmatige weeen de vk heb gebeld. Toen ging het ineens snel want ik belde om 13.30 en om 17.00 uur is ze geboren
Haha nou idd, 12-12 is wel leuk! Maar vandaag zal het hier niet worden zo te voelen. 13-12 wil ik niet ivm verjaardag van zoontje van goede vriendin van me & 21-12 is ons eigen zoontje jarig dus dat wil ik ook absoluut niet (en ben er zo bang voor nu dat steeds dichterbij gaat komen en ik 2 dagen later uitgerekend ben )
Ergens volgende week zou ons wel goed uitkomen dat ze geboren wordt. maarja, ze is nu al vrij eigenwijs, dus zal wel niet. Geen idee van wie ze dat heeft
Vind het ook vrij lastig die drukke december maand ( Hier ook vol verjaardagen).... heb het maar een beetje los gelaten. Mensen die het nog steeds nodig vinden om te zeggen, niet dan bevallen he, want.... geef ik tegenwoordig maar als antwoord dat de baby geen kalender heeft in de buik en daar dus geen rekening mee houdt
Daar heb je zeker gelijk in, alleen vind ik het zelf niet leuk als hij de 13e komt. Dus ben blij als morgen voorbij is. 21e vind ik nog minder leuk, dan heb ik 2 zoons die op dezelfde dag jarig zijn. Dus ik zou blij zijn als hij zich tussen de 14e en 20e aankondigt of anders na de 21e
Dat snap ik helemaal, was ook niet naar jou toe whaha meer mijn familie ed. . Je hebt het mooi gemikt zo kort op elkaar ... komt vast goed!
Pff zeg dat wel haha! Ik ben het zwanger zijn eigenlijk helemaal nog niet beu, geniet er ergens nog veel te veel van. Maarja met die 21e (en de feestdagen) in t vooruitzicht hoop ik toch eigenlijk daarvoor te bevallen.
Goedemiddag dames Hier de stoute schoenen aangetrokken De gyn vroeg Gaat alles goed ik antwoord ja hoor Voel je de kleine goed bewegen ik weer ja Hou je het nog vol...ik nope .. Van mij mag ze vandaag al komen...van mij ook hoor zei die maar als ze nog niet wil ..tja Dus ik zei nou is een inleiding misschien mogelijk aangezien ik dat vorige keer als prettig heb ervaren omdat ik wist waar ik aan toe was en me er dus ook op kon voorbereiden.. Nou zegt ja dat kan maar wil dat liever niet doen voor de 39 weken ... Dat maakt me niet uit zei ik als ik maar een datum heb om.aan vast te houden ... En nu heb ik dus geen afspraken meer op 1tje na ...jawel een inleiding 22 dec word een ballon gesplaatsten waarschijnlijk word ze dan 23 dec geboren ...mits ik zelf niet eerder beval natuurlijk
♡ Uitgerekend tussen 15 en 31 december 2018 ♡ 16 december 2018 ♡ Haagsmeisje (34 jaar) 2e kindje - It's a: BOY ♡ Juf1987 (31 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL 17 december 2018 ♡ Stormpy (25 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL 21 december 2018 ♡ boef12 (31 jaar) 3e kindje - It's a: GIRL 22 december 2018 ♡ Mroz (29 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL ♡ Katsje (35 jaar) 2de kindje - It's a: BOY 23 december 2018 ♡ Krulletje87 (30 jaar) 6e kindje - It's a: BOY ♡ Clur (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 24 december 2018 ♡ Droomwens79 (39 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 25 december 2018 ♡ Baby217 (36 jaar) 2e kindje - It's a: BOY ♡ Cherubin (30 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL 27 december 2018 ♡ Fennec (31 jaar) 1e kindje - It's a: GIRL 28 december 2018 ♡ KakieLakie (38 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL ♡ Lalalola (25 jaar) 1e kindje - It's a: BOY 29 december 2018 ♡ MissDonna (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY ♡ xSuzan (26 jaar) 1e kindje - It's a: GIRL 30 december 2018 ♡ Mama38 (39 jaar) 4e kindje - It's a: GIRL ♡ Sweetlove80 (37 jaar) 4e kindje - It's a: BOY BOY (9) - GIRL (9) - Totaal (18) Afspraken en echo’s December 12 december Katsje - keizersnede Droomwens79 - controle VK 13 december Haagsmeisje - keizersnede Boef12 - keizersnede 19 december Mroz - keizersnede 20 december Lalalola - controle vk 22 december Mama38 - plaatsing ballonnetje inleiding Geboren Zonnestraal (27.2) - 27 sept - It's a: BOY(☆ 4 wk) & BOY Twinmama4 (35.2) - 13 nov - it's a : GIRL & GIRL Riverdale87 (35.6) - 18 nov - They’re: GIRLS Layali01 (35.3) - 20 nov - It's a: BOY & GIRL Mommy2016and2018 (35.4) - 26 nov - It's a: BOY Littlemunchkin ( ) - 29 nov - It's a: GIRL Evelieng (38.1) 3 dec - It's a: BOY FoXii (38.3) - 4 dec - It's a: GIRL BOY (5) - GIRL (7) - Totaal (12) ☆ Sterretjes SunnyShineS - Linda89 - Babyhope - Monique93 - Wistaire - Annalina - Momim - MamaZijnIsDeBom - baby S. (Zonnestraal)