Gelukkig! En je zult morgen vast bevestiging krijgen dat het allemaal goed is.. zal duimen. @Katsje van harte gefeliciteerd, genieten nu maar. Minder dat hij even wat opstartproblemen heeft maar hij is in goede handen!
Gefeliciteerd!!! Hij is er ❤ hopen dat hij vlot van de neo af mag. Leuk dat je even wat laat horen. Xxxx
@Katsje gefeliciteerd met jullie zoontje Geniet er lekker van samen hopelijk mag die snel mee naar huis .
Bij de oudste ben ik ingeleid. Melden om kwart over 7 en dan een ctg, vliezen breken en ik kreeg gelijk weeën. Met 41 weken vanwege zijn gewicht en minder leven. Bij de tweeling begon het vrijdagavond met rugpijn. Die nacht niet geslapen en zaterdag zette het door naar rugweeën. Zaterdag gelijk gebeld, geen weeën gezien op ctg. Geen ontsluiting. Eenmaal thuis bloedverlies, terug naar het ziekenhuis en toen moest ik opgenomen worden vanwege het vloeien. Nog steeds geen ontsluiting om 22.00 uur zoiets. Mijn man ging naar huis en ik wilde gaan slapen toen ik ineens krampen kreeg in mijn buik. Op de bel gedrukt en ben naar de verloskamers gereden met rolstoel. Op de ctg werden weeën gemeten en ik bleek ineens 4cm te hebben. Toen is de ok dus klaar gemaakt en ondertussen kwam mijn man, nog nét op tijd Vanwege dwars- en stuitligging kreeg ik een sectio. Net na middernacht zijn ze beide geboren.
Ik werd vanochtend om 6 uur wakker en voelde me niet lekkee, misselijk vooral. Maar meteen iets gaan eten en daarna weer terug naar bed. Gelukkig kon in nog wat slapen en nu gaat het wel, hoewel mn binnenwerk gewoon een beetje van streek is. Zie ik vanochtend ineens dit! Ik had al flink striae van de eerste en ook al wat van deze zwangerschap, heb ook allang geaccepteerd dat ik nooit meer in bikini ga lopen en altijd in zwempak Maar ik weet zeker dat dit er gisteravond nog niet zat, dus ik sta ervan versteld hoe snel het kan gaan. Hopelijk is het niet elke ochtend feest, want dan ziet het er over een week als ik voor de keizersnee komt helemaal niet meer uit. Het zit wel echt op de plek waar ik vaak het hoofd van de baby voel, dus kan me voorstellen dat de huid het daar zwaar te verduren heeft... En dat ik misselijk ben van steeds dat hoofd tegen mn maag
Nee, vind het ook niet echt leuk... Maar heb het er eerlijk gezegd ook niet voor over om 10 keer per dag met een of andere dure olie te smeren, wat miss nog niet eens helpt ook.
@Katsje gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Hopen dat hij snel de neon af mag. Blijft een naar gezicht die afdeling @mroz o jee! Zomaar zo snel! Ik kijk ook al elke dag in de spiegel.. Ben er ook bang voor, voor de tijgerstrepen.. Helemaal als ze zo opeens komen