Nou ik heb dus blaasontsteking en ze hadden de urine opgestuurd om te onderzoeken welke bacterie er aanwezig is. Nu 5 werkdagen later eindelijk de uitslag: ze konden niet zien welke bacterie het is.... schiet dus ook niet op. Vraag me af hoe dat kan?
@Lalalola Nou zeg, dat is zeker stom... en nu? @Boef12 Jeetje wat snel, fijn dat het al zo goed gaat! Lekker thuis verder genieten.
@mroz @Baby217 ik ben nog niet van mijn klachten af maar ben ook zondag pas klaar met de antibiotica. Ik ga woensdag weer urine inleveren kijken of de blaasontsteking weg is. Als dat niet zo is laat ik het weer onderzoeken. Hopelijk kunnen ze dan wel zien welke bacterie het is. Dan valt kerst ook nog precies dus ik hoop dat het een beetje opschiet. Wil het wel graag weten voor de kleine komt anders moeten we maatregelen nemen tijdens de geboorte..
O echt he! Nou deze mama wilt niet meer mee rekken hoor haha ben er wel klaar mee. Komt u maar baby!!
Dat werkt niet zeggen ze, het komt van binnenuit. Je kan wel je huid soepel houden maar het is meet als extra. Schijnt ook erfelijk aangelegd te zijn of je het krijgt?
Dit is iets wat ik ook op school leer, wij leren de 'oude' methode. Dan strijken we de urine uit in een Petrie schaal met voedingsbodem. En als die gegroeid is, maken we daar een Gram kleuring van. En deze kan je onder de microscoop bekijken. Vaak gaat het om E. Coli bij blaasontsteking. Maar kan ook heel iets anders zijn. Wel naar dat je nu dus geen zekerheid hebt.
Ja het gaat erom dat het geen streptokokken b is. Ik denk dat zo'n onderzoek altijd anders kan lopen dus gewoon pech. Hopelijk is de ontsteking volgende week weg en anders hoop ik het te weten voor ik ga bevallen
@MissDonna ze zeiden dat het leek alsof ik voor het onderzoek al antibiotica had genomen wat niet het geval is. Daardoor was het dus niet te onderzoeken of onbetrouwbaar..
Prenatal heeft een terugroepactie op een aantal slaapzakken... Heb de pdf even bijgevoegd. Die van ons was goed maar als je er eentje hebt aangeschaft wellicht ff checken