Zo blij met mn lieve man. Had net voor het eerst ik zit er even door momentje met tranen..... hij troost me, maakt het eten af en ik voel me gelukkig nu weer een stuk beter ❤.
Hier rommelt het wat veel zeurende buikpijn maar nog niet echt dat ik kan zeggen ja dit zijn weeën dus zegt weer eens niet zoveel tis alleen vervelend want van mij mag het wel doorzetten nu
Haha als je ongeduldig wordt ga je het maar opzoeken op internet... https://spacefem.com/pregnant/charts/duedate1.php Konden we maar weten wanneer het zover is hè.
Ik zit me alweer te bedenken dat ik na 9 maanden weer ongesteld ga worden volgend jaar en hoe irritant ik dat vind
Haha ik herken het, weet nog dat ik dat na mn eerste bevalling ook zo'n domper vond... Een zwangerschap heeft veel kwaaltjes, maar dat iig niet! Ik ga dit keer denk ik wel een spiraaltje laten plaatsen na de bevalling, hopelijk blijft mn menstruatie dan grotendeels weg of wordt het veel minder.
Dat klinkt niet fijn. Wel gefeliciteerd en ik ben heel benieuwd naar je verhaal, als je genoeg bij gekomen bent uiteraard
Ooooohhhh wauw!!!! Alle dames, gefeliciteerd met jullie zoon/dochter...♡ Door omstandigheden een poosje niet geweest maar zal weer vaker meelezen wanneer ik tijd tussendoor vind hahah
Whaha jazeker irritant .... voordeel van zwanger zijn . Bij eerste kind half jaar borstvoeding gegeven , toen werd ik ook nog steeds niet ongesteld, ideaal! Wel een domper toen het wel weer zover was na zoveel tijd idd....
Hier al sinds gisteren hele dag en nu afgelopen nacht ook de hele nacht harde buik die constant aan houd ...twijfel om ziekenhuis te bellen voor de vraag of dat wel normaal is herken het niet namelijk van de andere zwangerschappen
Ik heb ook wel vaak harde buiken. Maar niet die constant aanhouden. Bij twijfel misschien toch bellen? Desnoods kunnen ze aan de telefoon uitleggen wat het is dat je toch wat geruster wordt.